2017 m. rugsėjo 11 d., pirmadienis

Skysti matiniai lūpų dažai. Melkior, NYX, Essence


Matinės lūpos vis dar išlieka populiarios, o matinius lūpų dažus siūlančių prekinių ženklų yra visa begalybė. Tad išsirinkti sunku, tiesa? Todėl šiandien įrašas bus apie mano turimus skystus, matinį efektą suteikiančius, dažus lūpoms.
Maniškiai matiniai lūpų dažai yra populiarieji NYX Lip Lingerie, Melkior Matte Stain ir Essence Matt matt matt. Dėvimi lūpų dažai sukuria vis kitokį įvaizdį: nuo švelnaus iki pašėlusio, nuo romantiško iki pankiško. Kasdien gali būti vis kitokia ir atrasti save.
Mano turimi dažų atspalviai buteliukuose atrodo ganėtinai panašūs, tačiau ant lūpų panašumas dingsta ir atsiskleidžia visai kitos spalvos. Nuo šviesaus iki tamsaus. Šiuo metu tai mėgstamiausios mano spalvos. 


Pirmiausia norėčiau pakalbėti apie Essence Matt Matt Matt (Nr. 02 Beauty-approved). Iš tiesų, rašoma, kad tai lūpų blizgesys, nors konsistencija ir dengimas labiau primena lūpų dažus. Nusipirkau juos vedama smalsumo - tiek daug merginų gyrė juos kaip labai gerus, vienus mėgstamiausių, na ir labai pigius dažus. Hm.
Aplikatorius nėra labai patogus, dažai nelygiai dengiasi, šiek tiek veliasi. Tekstūra įdomi, kreminė, ji pasidengia, bet nesusigeria, nenudžiūva, lieka ant lūpų kaip kremas. Tačiau ir pati spalva, kad ir kokia graži, nėra visiškai matinė, turi velvetiškumo. Dažai ant lūpų atrodo gana natūraliai, iš toli vaizdas ypač geras, tačiau žiūrint iš arti, matosi nelabai lygus dengimas ir vėlimasis.
Pliusas, kad lūpų visiškai nedžiovina, tačiau spalva išsilaiko gana  trumpai (apie 2 valandas), jeigu atsigersi ar valgysi, tai dažai jau pradės valytis, o po kurio laiko subėgs į kraštelius. Lūpų blizgesys dar turi kvapą. Kvepia skaniai lyg šokoladu ir kava, nors nežinau ar man tai patinka, nes jis išlieka ilgai jaučiamas. Taip pat jis turi saldu skonį. Tad  nemalonu, jei patenka dažų į burną. Ir įpakavimas man nelabai patinka -  šiek tiek grubus, nedailus. Tačiau pagal kainą, galbūt tai ir nebloga alternatyva matiniams lūpų dažams. Kaip už tokią kainą tai tikrai neblogos produktas.



NYX Lip Lingerie (French maid), tokia spalva, slyvinė ypač madinga šį rudenį, tai tikrai tamsiausia mano spalva, ir aš ją dievinu! Kažkada senai pabandžiau parduotuvėje šiuos dažus ant rankos, ir nustebau ilgu išsilaikymu, net dažnai plaunant rankas, dažai likdavo matomi. Tada tikrai susižavėjau jais, o štai draugė ėmė ir juos man padovanojo! Dažai greitai džiūsta, išsilaiko tikrai labai ilgai, nereikia papildomai pataisyti. Šiek tiek dienos eigoje pradeda sausinti lūpas, bet labai nežymiai, o prieš dažus aš mėgstu lūpas patepti balzamu, tad tai man nėra problema. Dengiasi lygiai ir gražiai, suteikiamas lūpoms puikus matinis efektas, be to, dažai netepa prisilietus. Man labai patinka.
Taip pat, perkant NYX galima rinktis iš labai daug spalvų, tad kiekviena tikrai ras sau patinkantį atspalvį. 


Ir visgi, labiausiai man patinkantys yra šie, Melkior Matte Stain (Faithfully). Jie VISIŠKAI nesausina lūpų, o išsilaiko beveik visą dieną! Didžiausias atradimas, tačiau spalvų pasirinkimas parduotuvėje labai menkas, tad ši  spalva man patinka vienintelė ir kitų šios firmos jau nebeįsigysiu. Visą dieną valgant ir geriant dažai niekur nuo lūpų nedingsta, taip pat netepa prisilietus, užtepus nudžiūsta akimirksniu. Atrodo lyg spalva įsigertų į lūpas. IR ant lūpų jie yra nejuntami. Tiesiog kartais pamirštu, kad esu net pasidažius! Tiesiog šiuos dažus įsimylėjau!

Kaip dažai atrodo ant lūpų:
Essence Matt Matt Matt lūpų blizgesys
NYX Lip Lingerie lūpų dažai
Melkior Matte Stain lūpų dažai

Galiausiai visi dažai yra verti dėmesio, ir nepabandęs nežinosi, kas tau gali tikti ir patikti. Tiesiog, aš asmeniškai manau, kad Essence kitų spalvų nepirksiu, o štai NYX'o tikrai dar norėčiau išbandyti ir kitas spalvas. 
Tiek NYX, tiek Melkior firmų dažai yra patogūs, nes jie yra netepūs. Bet kokioje šventėje gali ramiai gerti, ir būti rami, kad stiklinės, taurės, puodeliai liks švarūs ir be lūpų dažų žymių. 

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą