2017 m. rugsėjo 10 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per Rugpjūtį?

Man vieni iš mėgstamiausių įrašų - pabaigti kosmetikos produktai per tam tikrą mėnesį. Visuomet laukiu tokių straipsnelių ir su malonumu juos skaitau. Tikiuosi, kad ir šio blogo auditorijai, tokie įrašai patinka, todėl skubu labai labai vėluodama pristatyti per Rugpjūčio mėnesį sunaudotus produktus! 


Štai ir stovi mano mini šiukšlių armija. Žinokite išlaikyti šias tuščias pakuotes man tikras iššūkis, kadangi visuomet sunaudotus produktus laikau viename maišelyje, tačiau jį visuomet pamato mano draugas ir vis taikosi išmesti kaskart paklausdamas ,,Kas čia?"
O kas čia? Gi mano sunaudoti produktai, apie kuriuos noriu pasidalinti savo nuomone su Jumis. Ir iškart įspėju, nuotraukose ne geriausia kokybė, kadangi tuščių pakuočių labai ir nesistengiu gražiai nufotografuoti, juk svarbiausia, ką manau apie šiuos produktus, tiesa?


Cottage Le Kiwi šveičiamoji dušo želė, 50 ml. Jau ne paslaptis, kad Cottage gaminiai nerealaus kvapo! Tad ir šis, kvepia taip, tarsi imk ir suvalgyk. Kai pirkau šią želę - šveitiklį, šiek tiek apsigavau, nes galvojau produkto bus daugiau, o, pasirodo, tai itin maža pakuotė - užteko tik keliems kartams! Tačiau man patiko produkto efektas - dušo želėje esantys cukraus kristalai tiesiog labai gerai išmasažuodavo odą, nuplaudavo nešvarumus. Be to, man labai patinka, kai dušo želės yra su įvairiais citrusiniais ar kitokiais vaisiais - tai labiau suteikia švarumo, gaivumo pojūtį. Norėčiau išbandyti ir didesnę pakuotę. 
Pirkau Eurokos. Kaina: 1,50 eur. 

Avon sences dušo želė Lagoon, 250 ml. Vėl pasikartosiu - citrusų kvapas tiesiog nuostabus! Želė taip pat puikiai atlieka savo funkciją, tačiau Avon gaminiams turiu vieną papeikimą. Kodėl pakuotes taip sunku atidaryti??? Kai maudausi, rankos būna slidžios, o šią dušo želę tiesiog reikia atidarinėti penkias minutes, tai labai erzina, kadangi dangtukas yra labai kietas ir stipriai prisispaudžia. Kuomet užkišu nagus, šie dažniausiai nulūžinėja, o pakuotė vis vien lieka neatidaryta. Kol galiausiai atidarau buteliuką su rankšluoščiu, nes kitaip neįmanoma. Labai labai nepatogu!! Tikrai galima sugalvoti kažkokį paprastesnį atidarymo būdą - galų gale atsukamą dangtelį... Mokėjau 1,99 eur.


Mixa micelinis vanduo nuo odos išsausėjimo, 400 ml. Produktą šiek tiek aprašiau čia! Labai džiaugiausi, kuomet Justina laimėjo konkurse mums abiems Mixa priemonių! Šis micelinis man labai labai patiko! Ypatingai dėl sudėties, o ir oda kaskart nuvalius šiuo miceliniu vandeniu, likdavo labai švari. 


Bioderma Sebium Hydra drėkinamasis - atkūriamasis kremas riebiai, mišriai odai, 40 ml. Apie Bioderma priemones girdėjau tiek liaupsių ir gerų atsiliepimų, tačiau su šiuo kremu aš šiek tiek prašoviau. Norėjau ir bandžiau susidraugauti su šiuo veido kremu, kadangi mano veido oda riebi, maniau šis kremas bus kaip tik man, tačiau nuo jo man pradėjo dygti spuogeliai! Tikrai pastebėjau, kad jų atsirado daug daugiau negu buvo anksčiau. Kitą vertus, man labai patiko kremo konsistencija - kremas visai skystas, o jo kvapas labai gaivus! Kremas taip pat mažina raudonumą - tai tikrai šiek tiek pasitvirtino. Tačiau ar naudočiau jį vėl kažkaip abejoju, galbūt rinkčiausi kitokį Biodermos veido kremą. 
Kaina apie 11 eur. Rasti galite įvairiose vaistinėse.


Avon plaukų galiukų serumas Advance techniques, 30 ml. Wow! Šį produktą galėčiau girti ir girti! Jis labai tinka mano plaukams! Pasitepus juo plaukai tikrai žvilga ir blizga, tačiau pats serumas riebaluotų plaukų nepadaro, o ir kvapas jo labai labai skanus! Tai tikrai labai geras produktas, naudoju jau nebe pirmą kartą! Kaina 2.99 eur.

Ir dar keletas smulkių produktų, kuriuos sunaudojau:


Colgate dantų pasta - man patiko gaivumo pojūtis, tačiau dėl sudėties labai abejoju... Kaina apie 2 eur.


Vatos diskeliai jau nebe pirmą kartą atsiduria mano namuose, jie tikrai geri ir patvarūs, o štai drėgnos servetėlės, jau senokai nebe drėgnos, tai ir keliauja į šiukšlių dėžę.


Na ir krūva mėginukų ir visi šampūnai... Kadangi daug keliavau šį mėnesį, tai man šie mėginukai buvo tikras išsigelbėjimas! Nuomonės neišsakysiu, kadangi mėginukus miksuodavau, o be to, svarbiausia man tuo tarpu buvo - švarūs plaukai. 

Ar teko ką nors naudoti? O gal ką pasiūlytumėte? Labai laukiu Jūsų nuomonės!!! Ir iki pasimatymo!


Gabrielė


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą