2017 m. rugsėjo 1 d., penktadienis

#whynot LIFESTYLE KIT


Jeigu skaitote gausybę tinklaraščių, turbūt pastebėjote, jog dauguma blogerių demonstravo šias Aroma Gold kavos 3in1 dėžutes pilnas gėrybių. Skaitydama ir aš apie tokią dėžutę pasvajodavau! Ir, negaliu patikėti, tačiau ši dėžutė jau mano rankose!!!
Sužinok kas jos viduje!
Visų pirmiausia, norėčiau padėkoti tinklaraščiui Gėlėta kosmetinė. Aš šį tinklaraštį stebiu jau labai seniai, vis paskaitau, panaršau, nes tikrai atrandu nuostabių dalykėlių. Taigi, kuomet Ingrida paskelbė konkursą Facebook'e, iškart sudalyvavau, kadangi labai mėgstu dalyvauti tokiuose žaidimuose. 
Ir į mano kiemą atėjo šventė! Labai apsidžiaugiau, kai pamačiau savo vardą ir pavardę! Tikrai nuoširdžiai noriu padėkoti Ingridai, o ir Aroma gold kavos atstovams! Tas rinkinys labai mane pradžiugino! O dabar žiūrim, kas viduje!


O viduje, labai smagioje dėžutėje slėpėsi: kepurė, 3in1 kavos dėžutė bei marškinėliai! Marškinėliai taip patiko mano draugui, kad jis iškart juos pasigriebė (na jie man tikrai per dideli), o kepurytę pasiliksiu sau. Būsim tokia #whynot porelė. Nes man patinka dalintis! Tačiau, dar spėjau pasidaryti nuotraukų!


Marškinėlių medžiaga labai labai švelnutė ir patogi! O keisčiausia, kad man tiko ši kepurė su snapeliu, nes aplamai, man tokios kepurės netinka, o ši tiesiog prilipo! 
Taigi, džiaukimės kiekviena gyvenimo duota dovana, nes #whynot?

~Gabrielė~

1 komentaras: