2018 m. sausio 23 d., antradienis

Dešimt serialų, kurių nepraleidžiu pro akis

Sveiki, saulės spinduliukai! Ko labiausiai nesitikėjau šiame gyvenime, tai kad mane palauš liga... Tai jei manęs pasigedote visose socialinėse platformose, žinokite, esu tiesiog prikaustyta prie lovos... Gera žinia ta, kad man jau geriau ir po truputėlį atsigaunu. Tik, Dievo keliai nežinomi, tiesa? Žinoma, norėjau ir Jums kažką parašyti, tad nusprendžiau pasidalinti savo mėgiamais serialais. Tai nereiškia, kad juos dabar sirgdama išvien žiūriu. Ne. Kalbėsiu apie serialus, kuriuos žiūriu aplamai. Gal ir Jūs kažką naujo atrasite. Tad Check out, jei esi serialų fanatikė/as.


Koks mano serialų skonis? Sunku net pasakyti. Aplamai aš esu toks žmogus, kuriam patinka daug dalykų. Aš manau, kad norint būti plačių pažiūrų reikia domėtis viskuo. Tad sunku mane surasti besidomint vienu daiktu/vienu kūriniu/viena knyga ar vienu filmu. Tačiau, labiau linkstu prie vis dar paaugliškų dalykų, paaugliškų temų, nes manau, kad paaugliai išgyvena tikrai daugybę problemų ir tai yra labai aktualu šiuolaikinei visuomenei. Juk turbūt, kiekviename iš mūsų gyvena savotiškas paauglys su savomis problemomis. 

Taigi, 1 serialas, kuris dabar gyvena mano galvoje ir vis dar yra žiūrimas, yra...

RIVERDEILAS


Žiūrėk, jei tau patinka:
* Jaunimas, mokykla
* Mistika, žmogžudystės, žudikas - maniakas
* Meilė, paslaptys, draugystė

Man patinka įdomus siužetas, mistika, nesutarimai su grupuotėmis ir tiesiog super protingi paaugliai, sumanesni nei suaugę, galintys išnarplioti žmogžudystes :)

Numeris 2 yra.... Šio serialo pirmą sezoną jau peržiūrėjau, bet jau su nekantrumu laukiu antrojo. Tai...

13 PRIEŽASČIŲ KODĖL


Tiesiog pristatau Jums šį serialą, kas nežinote. Daugybei žmonių jis paliko didelį įspūdį, sužadino vidinius jausmus: kaltę, sąžinę, gailestį, suvokimą. Šis serialas toks įtraukiantis. Be to, nagrinėjantis pagrindinę temą tarp paauglių - patyčias. Labai laukiu antro sezono! O ir aktoriai, kad ir tokie jauni, bet labai profesionalūs! Rekomenduoju!

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Profesionali aktorių vaidyba
* Kriminalai, paslaptys, užuominos
* Paaugliai, mokykla, intrigos, meilė ir t.t.

Numeris 3 yra...
DRĄSIOS IR ŽAVIOS


O čia jau visai mergaitiškas serialas. Labai lengvas ir labai skaniai susižiūri. Tai istorija apie 3 merginas dirbančias populiaraus žurnalo redakcijoje. O filmai apie žurnalus, žurnalistus, rašytojus ir pan. mane veža! Aplamai, kam patinka visa žurnalistikos virtuvė, patiks ir šis serialas.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Žurnalistai, rašytojai, mada
* Draugių santykiai, paplepėjimai
* Juokeliai, gera nuotaika

Numeris 4


KOSTIUMUOTIEJI


Dar vienas serialas apie biuro gyvenimą. Bet šis ir komiškas ir kartu rimtas. Man patinka, kad iš šio serialo galima pasimokyti iš įvairių situacijų, taip pat įdomu girdėti teisinę kalbą, suvokti nagrinėjamas bylas. Visi, kas žiūri šį serialą, žino, koks jis geras!

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Juodas humoras arba rimti juokeliai
* Biuro gyvenimas, darbinė aplinka, karjera
* Oficialus stilius, detalės, bylos, nusikaltimai

Numeris 5
VIKTORIJA 


Dar viena serialų rūšis dėl kurios esu absoliučiai pamišusi, tai - istoriniai serialai. Ypač tie, kurie yra paremti pagal tikrus istorinius faktus, nagrinėja būtent tą laikmetį, pasiūti tik to laikmečio kostiumai, filmuota tik to laikmečio vietose ir pan. Taigi, serialas Viktorija mane irgi įtraukė savo įdomiu siužetu, o ir aktorė parinkta puikiai.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Karalių/valdovų gyvenimas
* Puošnūs kostiumai, šukuosenos, papuošalai, dvarai, pilys
* Karas, istoriniai įvykiai, politinė situacija

6 numeris
KARŪNUOTIEJI


O šitą serialą vadinčiau savo numeriu - 1! Ir karališkasis gyvenimas perpintas su šiuolaikiniu pasauliu, ir komiškas prieskonis, ir gražūs aktoriai, ir intrigos, ir liūdnos akimirkos ir linksmos. Tiesiog įtraukia ir negali nežiūrėti. Labai laukiu naujo sezono, kuris turėtų pasirodyti labai greitai.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Karališkasis gyvenimas
* Uždrausta meilė, gėrio ir blogio konkurencija
* Pilys, rūmai, gražūs drabužiai, turtuolių gyvenimas

SKORPIONAS


O šis serialas - visų moksliukų rojus. Daugybė istorijų, pavojus valstybei ir super protų būrys, kuris išsprendžia bet kurią situaciją.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Mokslas, žinios ir pan.
* Užduotys, eksperimentai, naujausios technologijos ir pan.
* Detektyvo vertos situacijos

Numeris 8
NEŠVILIS


Šis serialas patiks tiems, kurie mėgsta muziką. Jame išgirsite labai daug dainų! Iš mano aplinkos, daug kas nemėgsta šio serialo, bet mane jis kažkaip įkvėpia. Įkvėpia kurti, nenuleisti rankų, nepasiduoti. Jame labai daug tikrų jausmų ir išgyvenimų, dėl kurių žmonės ir pradeda kurti.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Muzika, pop - kantri stilius
* Kūryba, poezija, vidiniai žmogaus jausmai
* Draugystė, meilė, karjera

Numeris 9
DVI BANKRUTAVUSIOS MERGINOS


Dar vienas nuotaikingas serialas, kuris nuteikia labai optimistiškai. Tiesiog apie dvi merginas ieškančias sau vietos po saule. Jei norite juoktis ir pamiršti viską aplinkui - tokių kurioziškų situacijų čia išvysite, kad net skaudės pilvą nuo juoko.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Komedijos, komiškos situacijos
* Draugystė, situacijos darbe, karjera
* Kaip uždirbti pinigų

Ir paskutinis 10 serialas...
KERŠTAS


Nors tai ir senas serialas, aš jį žiūriu, kai neturiu ko kito žiūrėti. Ir mane jis labai įtraukė, nors ir pavadinčiau jį tokiu banaloku, bet juk tam ir žiūrime serialus, kad atsipalaiduotume, tiesa? O kodėl, jis man taip patinka? Gal, kad ir pati esu kerštinga gyvatė, o gal, kad šis serialas toks gyvenimiškas, be jokių neįmanomų ar fantastinių situacijų. Yra tikrai daugybė vietų, kuriose gali apgalvoti ir pasiimti sau reikiamus dalykus.

Žiūrėk, jei tau patinka:
* Gražūs aktoriai, turtuolių bei vargšų gyvenimas
* Gyvenimiškos situacijos
* Meilė, aistros, intrigos, išdavystės.


Štai tokius serialus aš vis dar žiūriu... Tiesa, yra daugybė kitų gerų serialų, kurių dar nepaminėjau, kurie yra išties geri, tačiau aš juos jau peržiūrėjau. Man serialai, kaip ir minėjau, būdas atsipalaiduoti, tad su nekantrumu vis laukiu įdomių, naujų serialų. O ką žiūrite Jūs? Kas Jūsų top1? 
Aš kaip ir minėjau įvardinčiau savo numeriu vienas - The Royals. Tačiau, nepamirštu ir dar vieno nepakeičiamo serialo - Gossip Girl... Gal kada reiks dar kartą peržiūrėti :) O dabar kol kas tiek, gal, kas iš Jūsų atras kažką naujo ir užsikabins taip kaip aš. 

O taip pat, komentaruose pasiūlykite, ką dar įdomaus galėčiau peržiūrėti! Ir įdomu, ką žiūrite Jūs!

XOXO,

Gabrielė








4 komentarai:

  1. siūlyčiau My Mad Fat Diary, Skins ir American Horror Story - my three top favorites :D
    ______________________________
    prisijungiau prie sekėjų ir kviečiu pas save:
    https://niekas-nemiegos.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Skins visai sudomino! O American Horror story man kiek creapy, bijočiau žiūrėti viena :D

      Panaikinti
  2. 13 priežasčių man taip pat laabai patiko!
    siūlau pažiūrėti Stranger Things, Skins ir Skam.

    AtsakytiPanaikinti