2017 m. rugsėjo 14 d., ketvirtadienis

Laimėjimai!!!




Labas labas, kaip gyvuojate? :) Šiandien norėčiau pakalbėti apie laimėjimus. Teko girdėti ir skaityti, kaip žmonės sako, kad įvairūs konkursai socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram), kurių metu gali laimėti kažką, tėra akių dūmimas. Hm... Man jau daug kartų teko įsitikinti, kad visgi tai yra tikra. Todėl nusprendžiau pasidalinti su Jumis, ką esu laimėjusi per +- mėnesį. O parodyti turiu tikrai keistai daug. Mano artimieji jau net juokauja, kad nusipirkčiau loterijos bilietą. Tik tokiuose žaidimuose niekad nelaimiu. Tačiau tiek daug laimėjimų tikrai nebūna dažnai, matyt sėkmė netikėtai aplankė.

Taigi, žvilgtelėkit!





COCA COLA marškinėliai ir kepuraitė. Jie nerealūs. Marškinėlių spalva labai graži, džiaugiuosi, kad ne raudona, medžiaga minkštutė, maloni. Labai patiko tai, kad galėjau pasirinkti marškinėlių dydį, tada gavau būtent tokius, kurie man tinka!


MELKIOR Matte Stain skysti matiniai lūpų dažai. Apie juos teigiamai jau kalbėjau paskutiniame savo įraše. Tai laimėjimas, kuriuo turbūt labiausiai džiaugiuosi, nes iki šio, niekada netikėjau, kad matinį efektą suteikiantys dažai gali visiškai nesausinti lūpų. O štai šis nesausina. Spalva ant lūpų išsilaiko laaaaabai ilgai. Net valgant ar geriant. Spalvą taip pat galėjau pasirinkti, tad išsirinkau šią, nes man ji tokia nuostabi!  Ko gero jei nebūčiau laimėjusi, niekada nebūčiau išbandžiusi šios firmos. O dabar noriu iš jų išbandyti labai daug ką! Taip pat, šių lūpų dažų liga užkrėčiau ir sesę, drauges, tetą. Visi sužavėti, o aš labai laiminga!


BIODERMA Sensibio Eye Countour Gel paakių kremas ir pirkinių krepšys. Paakių  kremą buvau bandžiusi jau šiek tiek anksčiau, tad labai nudžiugau jį gavusi. Man labai patinka, nealergizuoja, pašviesina paakius. O pirkinių krepšys labai patogus, talpus, praktiškas.



DOVE Replenishing Ritual kūno losjonas iš naujosios linijos. Kvepia nuostabiai - mangais. Šį Dove konkursą laimėjau per savo gimtadienį, tad sužinojus, buvo maloni, tarsi gimtadienio, staigmena.



 


BIOSILK Hydration Therapy Travel Set. Šį rinkinį sudaro šampūnas (69ml.), kondicionierius (69 ml.), plaukų aliejus (52 ml.), šilko serumas (69 ml.). Laaaaaaabai džiaugiuosi šiuo rinkinuku, nes vis galvodavau apie jo įsigijimą. Nors iš šių produktų nesu dar nieko naudojus, dedu į juos dideles viltis. Nes Biosilk plaukų šilkas yra NE-RE-A-LUS. Ir mažas buteliukas visada yra mano namuose. Tikiuosi šie produktai taip pat nenuvils. Biosilk produktai nuostabiai kvepia, ir tas aromatas ilgokai išsilaiko ant plaukų.

 


MAX FACTOR Colour Elixir Honey Lacquer, lūpų lakas. Tai dar visiška naujiena Lietuvos rinkoje, tad be galo džiaugiuosi, kad galiu išbandyti visai naują produktą. Pats buteliukas nuostabus. Atrodo netgi šiek tiek prabangiai, labai skoningai. Mano pasirinkta spalva - Honey Nude, tad ant lūpų atrodo labai natūraliai, švelniai, gaiviai. Įdomus pats lakas. Šiek tiek panašus į balzamą, nes jis suminkština ir drėkina lūpas, taip pat panašus į lūpų dažus, nes suteikia spalvą. Ir primena lūpų blizgesį, dėl suteikiamo spindesio. Gal man visgi panašiausia į lūpų blizgesį dėl jo efekto. Ant lūpų produktas išsilaiko gana ilgai, man tikrai patinka.


Ir pabaigai visai ne apie kosmetiką. Paskutinis laimėjimas tai LAVAZZA In Blu malta kava. Vėlgi naujiena, ir dar nesutikta mūsų parduotuvėse. Mes ją jau padegustavome, kava labai gero skonio, jaučiamas švelnus salstelėjimas. Taigi, pasirūpinta, kad puikios kavos puodelis visada garuotų šalia, kol rašau jums :)
O ką Jūs esate laimėję įvairiuose konkursuose? Ar visgi sėkmė dar neaplankė?  Paplepėkim :)

JUSTINA

2 komentarai:

  1. Justeeeee,man atrodo sistema kuri renka laimėjimus, užstrigo ties tavo pavarde :D

    AtsakytiPanaikinti