2017 m. rugsėjo 21 d., ketvirtadienis

Nepaprastas puodelis

Labas mielosios!
Šiandieną tokia šventinė nuotaika pas mane, tad su ta gaidele ir pasikalbėkime. Apie ką? Apie dovanas!
Man patinka atrasti kažką įspūdingo, nepaprasto ir apie tai papasakoti, pasidžiaugti kartu, kad galbūt ir Jūs atrastumėte tokius mažus stebuklėlius. Todėl šiandieną trumpai pakalbėsime apie puodelį. Atrodo kuo gali būti ypatingas puodelis? Bet jis gali tokiu tapti, kai į jį sudėtas žmogaus rankų darbas, ir šilčiausi linkėjimai brangiam žmogui. 



Kadangi mano sesės gimtadienis artėjo, ir vis galvojau, ką įdomaus, išskirtinio padovanoti, ypač kai atrodo, kad ji tikrai viską turi. Tokiomis akimirkomis būtent ir norisi kažko labai asmeniško, kas ilgai išliktu, būtų miela.
Ir tada pas vieną merginą pamačiau puodelį, atspausdintu paveikslėliu, pagalvojau, kad tai įdomi idėja kažką pavaizduoti ant puodelio, tik man norėjosi rankų darbo, kad tai būtų unikalus, vienas ir vienintelis puodelis. Tik ar išvis realu, kad kažkas ant jų pieštų? Ir aš gana ilgai užtrukau, kol suradau, kur gi tą svajonių puodelį pasigaminti.
Po paieškų radau kelis puslapius Facebooke kurie būtent siūlė dailę ant porcelianinių puodelių. Peržvelgusi darbus, išsirinkau NePaprasta, nes darbai atrodė originalūs, kruopštūs ir labiausiai man patinkantys. Kai pradėjau užsakant pasakoti, ko aš noriu ant puodelio, galvojau gal tai net nėra realu, gal prašau per sudėtingai (kadangi pati net ant popieriaus negaliu nupiešti nieko :D), tačiau mano norus įgyvendino, ir viršijo visus  lūkesčius. Puiku ir tai, kad galėjau išsirinkti norimą puodelio formą!
Kai pamačiau jau nupieštą puodelį iš karto pati tokio įsinorėjau, nes atrodė tiesiog nerealiai! Šiek tiek net pasigailėjau, kad neužsisakiau dviejų, kad su sese turėtume bendrus. Na, bet gal kai bus proga tokius pasidarysiu su savo vaikinu. Labai miela būtų gerti rytinę kavą.



Kalbant apie kainą, tai ji tikrai prieinama, o už rankų darbą, individualų užsakymą, kai išpildo visus norus, tuo labiau  tikrai nedaug ir negaila. Žinoma, nemokėčiau tiek už masinės gamybos puodelį kokioje nors parduotuvėje, nes tai ir būtų tik šaltas, toks kaip visi, puodelis. O toks, ištapytas rankomis, yra kažkas tobulo. Galbūt tą rankų darbą vertinu labiau, nes žinau kiek reikia įdėti laiko, darbo, kantrybės, meilės, kad žmogus liktų patenkintas ir tikrai nenusiviltų. Ir šiaip, man tokios individualios dovanos yra daug mielesnės, išskirtinės, į tokį gaminį įdėta meilė, darbas. Tai nėra dovana, kurią pagamino per minutę su spausdintuvu ar fabrike.
Puodelis labai dailiai ir kruopščiai išpieštas, aš likau labai patenkinta, o svarbiausia, mano sesė taip pat!
Taip pat, puodelis atėjo gražiai supakuotas, netgi su saldžia dovanėle, tad net jeigu nusiųstumėte tokį puodelį kažkam tiesiai dovanų, žmogus tikrai labai apsidžiaugtų!

 JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą