2017 m. rugsėjo 26 d., antradienis

My jewelry from Aliexpress


Sveiki, kaip begyvuojate? Pagaliau pasirodė saulutė antraip, maniau, jau reiks traukti vilnones kojines iš spintos. Na, o šiandien norėčiau Jums parodyti keletą papuošaliukų iš Aliexpress, kadangi pastebėjau, jog labai labai seniai rodžiau Aliexpress pirkinius! Pažiūrėkit ir įvertinkit!
Papuošalus aš labai labai mėgstu, ypač kai jie nėra masyvūs, o atvirkščiai - smulkūs, lengvi, mažai pastebimi. Tačiau visada turiu tokią bėdelę - aš labai labai mažai nešioju papuošalus. Ir ištikrųjų, nors turiu jų ir nemažai, yra ir tokių, kurių nei karto neužsidėjau. Tačiau, naršydama Aliexpress vis atrandu įvairiausių mažų grožybių, tuomet aš jų įsinoriu, na ir galiausiai papuošaliukai atkeliauja pas mane! Ypač, man patinka maži auskariukai! Jiems turiu silpnybę! Na, o dabar pristatysiu ką įsigyjau gal per maždaug pusę metų???! Tiesiog nemėgstu masiškai pirkti papuošalų, nes kaip ir minėjau, retai juos nešioju. Kadangi, yra ir senokai pirktų, nepažadu ar atrasiu nuorodas, tačiau labai labai pasistengsiu! Enjoy!
Taigi, pirmoje nuotraukoje matote mano plaukų segtuką - žirkles! Man šis segtukas pasirodė labai linksmas, o ir plaukus susega tikrai stipriai! Tačiau pirkau vien dėl to, kad man šis plaukų segtukas pasirodė labai labai nuotaikingas ir įdomus! O kaina taip pat super maža!
Nuoroda -> štai čia :)


Apyrankė - Aukso šmaukštas! Čia mane supras visi Hario Poterio fanai! Kai pamačiau šią apyrankę, pagalvojau - OH MY GOD kokia faina!!!! Ir ne tik dėl to, kad su Hario Poterio istorijomis gyvenau visą savo vaikystę, bet ir dėl to, kad man ši apyrankė pasirodė labai įdomi stiliaus detalė. Manau, tiks prie megstuko rudenį! Kas neskaitė Hario Poterio, tai trumpai paaiškinsiu. Knygoje, visi burtininkai žaisdavo tokį žaidimą - Kvidičą, kurio tikslas buvo skraidant ant šluotų pagauti auksinį skrendantį šmaukštą. Pagavusi komanda - tampa nugalėtoja. O esmė tokia, kad jį yra sunkiausia pagauti, nes jis nepaprastai greitas! Tai skrendantis auksinis kamuoliukas su plasdančiais sparneliais. 
Apyrankę rasite čia!


Auskarai - man pasirodė tokie žibantys ir prabangūs. Nežinau, kodėl tuo metu jų taip įsinorėjau, tačiau kol kas nebuvau jų įsivėrusi. Manau, jie tegul dar palaukia kokios nors progos...


Kaklo pakabukas - Afrika. Aš labai pamėgau visokius daiktus, kuriuose yra pavaizduotas žemėlapis. O kai pamačiau, šį pakabutį, pamaniau, kad jis labai tiks į mano jau turimų daiktų su žemėlapiais mini kolekciją. 


Štai ir keletas porų auskariukų! Jie maži, gražūs ir tinka beveik prie visko. Taip, kad kasdienai juos nešioti aš tikrai mėgstu!
Nr.1 
O Nr. 3 nuorodos jau neberandu, man atrodo, kad juos pirkau su kuponu tik už 1 ct.


Ir paskutinis, bei pats masyviausias mano papuošalas! Aš kai jį pamačiau, man jis taip patiko, o kai jau turėjau jį rankose negalėjau atsidžiaugti, nes jis atrodė dar geriau negu nuotraukose! Išties, šis papuošalas tikrai PUOŠIA! Gaila, tik, kad turiu labai nedaug progų metuose, kada galiu užsidėti kažką ryškesnio, bes su šiuo tikrai dar vaikščiosiu ne kartą! Be to, man pasisekė, nes šį vėrinį pirkau per išpardavimą! 

Taigi, ką manote apie mano papuošaliukus? Aš tikrai tikiu, kad visuomet galima pigiai, tačiau iš esmės atsinaujinti ir jau keli metai darau tai Aliexpress pagalba! Jei ir tu turi kokių ypatingų papuošalų nuorodų pasidalink, o gal turi tą patį, o gal susigundei užsisakyti?? Visada laukiu Jūsų nuomonės!

GABRIELĖ



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą