2016 m. rugpjūčio 3 d., trečiadienis

Kas naujo?

Kuomet ruduo nusipirko vasarą, tuomet vėl galiu sugrįžti prie kosmetikos. Nes kai karšta, norisi būt tik saulės bučiuojamai - natūraliai kaip kaimo vaikas. O atplaukus vėsai - norisi ir kažko naujo... 
Taigi, mano gyvenimą praskaidrino nauja akių šešėlių paletė RL de Young  XXL nude. Pažiūrėkit, kokios spalvos <3 (Pirkau Drogas parduotuvėje. Kaina ~ 4.69 e.)




Kas įdomiausia, kad ši linija - RL de Young tikrai įkandama kiekvienai panelei, kainos tikrai nesikandžioja. Spalvų pasirinkimas taip pat nemažas, o ir kokybė tikrai nebloga.

Taip pat, mano kosmetinė pasipildė ir nauju blakstienų tušu. (Pirkau Eurokos'e. Kaina 2.99 e.)


Ieškojau nebrangaus tušo. Tad šis, pamaniau, kaip tik man. Kadangi man labai patiko jo šepetėlis. Pats tušas užriečiantis ir prailginantis blakstienas, itin juodos spalvos.


Dar Lidl'e prigriebiau mini plaukų šampūną, kuris labai patogus įsidėti į kelionę ir kvepia labai gaiviai. (Kaina apie 0.60 e.)


Ir žvakės iš Lidl! Dievinu žvakes, o šios taip nuostabiai kvepia - obuolių skonio. Mmmm... (Kaina apie 1.69 e.) O dega tikrai labai ilgai :)


Kiek nedaug reikia iki laimės ar ne? :)

O aš visad džiaugiuosi smulkmenomis... O kas naujo pas jus? 

Gražios dienos. Bučkis.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą