2016 m. rugpjūčio 22 d., pirmadienis

Mano super duper crazy Coca-cola gimtadienis!

Taip nutiko, kad likus kelioms dienoms iki gimtadienio, sugalvojau atšvęsti jį šiek tiek anksčiau, žinoma, pasirinkau tam savaitgalį. Ilgai galvojau ką čia tokio smagaus padarius, gal kokią įdomią temą sugalvojus, kad būtų visiems labai smagu ir stalas būtų puošnus, na ir taip gimė gimtadienis su Coca-cola! Pažiūrėjau, kad turiu raudonų servetėlių, juodų indų ir kaspinų... Išties, tokią temą sugalvojau likus vos kelioms dienoms, nes nežinojau, kur aplamai švęsiu gimtadienį. Tad paskubomis, nusipirkau raudoną staltiesę, daug colos, popkornų... Ieškojau to, kas tiktų šiai temai... Užtat radau ir Coca-colos skardinę dėžutę, guminukų su cola bei coca-colos lūpų balzamą... Be viso to, netgi radau atviruką su cola! Viskas taip prilipo, kad nejučia kompozicija pati susidėliojo, taip ir gimė mano firminis coca-colos staliukas.


Kuo toliau, tuo labiau man pradėjo patikti ši tema... Net priverčiau drauges apsirengti colos spalvomis. Labai norėjau ir pati susikurti kokią įdomią aprangą, bet per pasiruošimą tiesiog nebespėjau, nes kaip ir sakiau, viską pradėjau ruoštis paskutinėmis minutėmis, labai paskubomis. 
Pats pagrindinis stalas atrodė taip:

O mano fainuolė draugė iškepė nuostabaus skonio ir išvaizdos keksiukų. Patikėkite, jie tobuli <3

Ar matote?? Jie taip pat colos spalvų! Na,beveik, bet tikrai labai labai tinka! Ačiū tau, Juste <3
Mes tikrai labai smagiai pasisėdėjom, paplepėjom, pasijuokėm bei prisivalgėm, o - la - la! Gaila tik, kad atėjo ne visi...
Ką galiu pasakyti, jog gimtadienis colos tema tikrai šauni idėja, kurią buvo galima įgyvendinti ir dar labiau turint daugiau laiko. O ypač vaikams! Manau, vaikams tokia gimtadienio idėja būtų tiesiog super!
Norite pamatyti, ką gavau dovanų? Gal kam kils kokių idėjų?? Šiaip ar taip, mane šiemet visi labai palepino, ačiū Jums visiems visiems! Aš nesu iš tų žmonių, kuriems svarbiausia, ką ten žmonės padovanos ir panašiai... Man geriausia yra žinoti, jog aš turiu nuostabių draugų, su kuriais galiu linksmai praleisti laiką, kurie ateis pas mane ir mes kalbėsimės... Mane liūdina tie, kurie specialiai ieško priežasčių neatvykti, prisigalvoja sau nelaimių ir panašiai... Mielieji, geriau sakykite viską tiesiai į akis, juk nenori - nereikia, kam apgaudinėti save ir kitus. Man geriau skaudi tiesa nei saldus melas... Kai draugų rate atsiranda tokių žmonių, gal tada supranti, kad tai nėra tie žmonės, kurie padės tau kai sunku ar priims išsikalbėti, tiesiog tie žmonės praranda pasitikėjimą ir dėl to man labai gaila. Nekalbu vien apie gimtadienį... Juk būna, kad tam žmogui nereikia tavęs tol, kol jam kažko įsireikia iš tavęs... Taigi, mano gimtadienio dovana yra mano nuostabiausi draugai ir šeima, kuri man yra labai svarbi ir ačiū jums už tai, kad dovanojate man smagias akimirkas ir brangų laiką, atsiminimus ir juoką. Tada supranti, jog materialūs dalykai nėra tokie svarbūs, kai aplink tave sveiki ir laimingi žmonės... Taigi, pasibuvome labai labai smagiai! 
Kadangi, buvau užsisakiusi labai įdomią žvakę iš aliexpress, tai išbandžiau ją ir ant torto, žinoma. Jinai įdomi tuo, kad kai ją uždegi, jos žiedlapiai išsiskleidžia, o pati žvakė groją gerai žinomą melodiją ,,Happy  birthday to you"... Esmė, kad aš taip užsižiūrėjau į tą žvakę, kad pamiršau užpūsti žvakutes nuo žiedlapių ir jie truputėlį užsiliepsnojo, bet situaciją greitai įveikėme ir žvakė atsidūrė šiukšliadėžėje. Deja, muzikytė nesiliovė grojusi ir mus nervavusi, o išjungti buvo niekaip neįmanoma, tad teko tą žvakę dar gerokai palaužyti :D 



Gėlės! Dievinu gėles, ypač kai jų pilnas kambarys... mmm <3


Ak, mane liūdina mano telefono kokybė, turbūt ir jus, bet gi, aš dabar labai labai svajoju apie naują fotoaparatą, kuris man labai padėtų darbo tikslais ir aš būčiau labai labai laiminga, kuomet jis atsidurs mano rankose ir aš tikiuosi, ta diena ne už kalnų! 

Jau išleidau Pegaso čekį, išties labai norėjau perskaityti šią naują knygą ,,Žarija pelenuose". Juk apie ją kalba visas pasaulis! Kadangi knygos jau nebetelpa mano namuose, tai nusprendžiau įsigyti namų kvepalus, kurių kvapas nuostabus! Ir dar prigriebiau porą pieštukų!


Lauktuvės iš Maljorkos <3


The Body Shop produktai, kurie man labai patinka <3


Atvirukai su palinkėjimais <3


Nerealios vonios bombos <3 mmmm... Kvepia visas kambarys...


Dar daugiau nuostabių dalykų <3



Saldumynai <3 O tas meškiukas, vėliau ir taupyklė!


Ir Rituals... Visada norėjau ką nors pamėginti iš šios firmos. Ir tai bus dezodorantas, vyšnių žiedų ir ryžių pieno kvapo... Mmm...


O ir dar nuostabus aparačiukas dailiems nagučiams <3


Taip pat mano spintoje kabo nuostabus rožinis paltukas laukiantis rudens, kuris visai ne už kalnų... Juk mano gimtadienis visuomet toks, kaip ir ženklas, jog vasara eina į pabaigą.... Ačiū Jums, mielieji, labai širdingai! Ačiū, kad lepinate, tikiuosi, buvo įdomu! Laukite detalesnių apžvalgų! Iki pasimatymo!


















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą