2016 m. rugpjūčio 4 d., ketvirtadienis

Eksperimentas - plauname šukas ir šepetį

Pagaliau prisiruošiau išsiplauti savo mylimiausią Tangle Teezer šepetį bei porą šukų :) Teko viena ausim girdėti, jog vanduo su soda labai gerai išplauna šerelius ir dantukus, tai nieko nelaukdama suskubau išbandyti. 



Mano murziukai:


Man atrodo nelabai čia kas matosi, bet pažiūrėkit į Tangle Teezeriuką, jo kraštas net visas apjuodavęs, fe :D

Ech, mano telefono galimybės tikrai menkos, laukiu, kada pagaliau mano rankose atsidurs geras fotoaparatas...


Štai mano murzius numeris vienas. Wow, tikrai matosi plaukai ir visokios dulkės susimaišiusios su riebalais nuo plaukų. Skamba kraupiai ar ne?

Taigi imam į rankas vandens indą ir sodą.


Į vandens dubenį įdėjau gerą šaukštą sodos ir pamaišiau, o tada sumerkiau savo murziukus. Metas pasimaudyti 15 - 20 min.


Vanduo toks lyg muiluotas atrodo :) Mirkom mirkom, aš truputėlį ir papliuškenau vandenį, kad vietoj nestovėtų, o po kiek laiko iš Tangle teezerio ir keletą plaukų ištraukiau, nes soda jų juk nesudegins :D  Tuomet ištraukiam, ir nusausinam padėjusios ant rankšluosčio.


Ir... ką galiu pasakyti... O Dieve, kokia švara! Nei vieno pūkelio, nei vienos dulkelės, tiesiog nuostabus dalykas ta soda! Tikrai, labai gerai išmirko ir išsiplovė, net nesitikėjau, kad bus šukos tokios švarios, o šepetys... išvis kaip naujas :))

Wow, atrodo net šukuoja geriau...Viskas, dabar plausiu tik šituo būdu... Seniau tai pakišdavau po tekančiu vandeniu ir bandydavau ištraukti tuos plaukelius, o čia... net ir riebalus, mikrobus pašalino nuo šepečio ir šukų. Super.  Tikrai nesitikėjau, kad taip gerai gali išsiplauti. Net gera šukuotis... Mmm... Kaip švaru...

Dar viena maža gudrybė. Jei norite, kad jūsų plaukai kvepėtų, iškvėpinkite šukas ir šepečius mėgstamais kvepalais. Šukuojantis ant plaukų nusės mylimas aromatas.

Eksperimentas vienareikšmiškai pavyko. Nuostabu. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą