2016 m. rugpjūčio 9 d., antradienis

Konkursas: trioletas Biržams

Jau trečius metus iš eilės, rugpjūčio mėnesį, konkurso nugalėtojai, dalyviai ir prijaučiantys poezijai susitinka pilies arkadose. Pirmus du metus konkurso tikslas buvo parašyti Haiku Biržų miestui - tai lyg gilesnis žvilgsnis į mūsų brangų miestą, jo istoriją, kraštovaizdį, pasitelkiant žodžio galią. 
Šiais metais, kai jau iš anksto dėliojome tris haiku eilutes apie Biržus, konkurso organizatorė mus savotiškai nustebino pateikdama Kazio Binkio trioleto pavyzdį - naują užduotį.
Ką galiu pasakyti, kad trioletą parašyti man pasirodė žymiai sunkiau nei haiku. Juk vėl tenka įsirėminti į taisykles, kuomet triolete turi kartotis pirma, ketvirta ir septinta eilutės bei antroji su aštuntąja. Taigi, rašiau rašiau ir parašiau, bet tikrai nesitikėjau, kad man gali pasisekti. Juk visi dalyviai išties parašė gražių, tyrų trioletų apie lelijas, tiltus, žolą, dangų, o aš apie kruvinas taures ir šikšnosparnius... Kai išsiunčiau, tikrai maniau, kad tai grynų gryniausia nesąmonė, džiaugiausi, kad buvau su slapyvardžiu - mėlynė...


Taigi, konkursas sulaukė net 119 trioletų, kas yra tikrai neįtikėtina, nes sakyčiau renginio reitingas staigiai šovė aukštyn - juk tai labai didelis susidomėjimas.
Visgi, man nusišypsojo sėkmė ir buvau apdovanota netgi dviejų rėmėjų :)) Štai čia rasite visus įvertintus dalyvius ir vertintojus bei kūrinėlius.

O aš džiaugiuosi dovanomis ir labai labai dėkoju ne tik organizatoriams, bet ir dalyviams - konkurentams, kurie eilėmis nupiešia mūsų miestą  :)) O štai ir dovanos:


Išties, jausmas kaip per gimtadienį... Valio nusipirksiu knygų, kurios ir taip sunkiai betelpa namuose, reikėtų jau ieškoti knygų lentynos...


Nuostabi knygelė nuo konkurso organizatorės, dar ir su karūnytėmis, kurios man labai patinka... Viduje radau labai gražią mintį:


O čia nuo mylimo laikraščio redaktorės:



Ačiū sakau visiems! Iki kitų metų renginio, kuris tikiuosi, tikrai bus, o gal aš jau būsiu ir komisijoje... Jei taip tai būsiu griežta vertintoja :D Bet nebijokite, bučiuoju! 







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą