2016 m. rugpjūčio 25 d., ketvirtadienis

Ką skaitysiu rudenį + naujos knygos mano lentynoje

Valio! Kokia šiandien nuostabi diena! O nuostabi tuo, jog šiandien mano gimtadienis! Ir šviečia saulė ir jaučiasi tikra vasara - nuostabu! Bet visas mano gyvenimas nebūtų toks gražus, jei jame nebūtų knygų... Kiek jos daug įnešė į mano gyvenimą! Nuostabios istorijos, netikėti siužetai, veikėjai, situacijos... Iš knygų aš labai daug išmokau. Mokausi ir dabar. Ne paslaptis, kad rašyti pradėjau todėl, jog skaitau. Taip jau yra - skaitymas nuo rašymo yra neatsiejamas, dviejų reiškinių ratas. O knygų pasaulyje tiek daug! Ir aš norėčiau jas turėti ir perskaityti visas visas! Tačiau, suprantama, jog tai neįmanoma, bet visvien bandau skaityti daug, skaityti iš popierinių variantų - ne kompiuterio ar skaityklių. Versti lapus, liesti popierių tai man tikras atsipalaidavimas bei malonumas. Tad štai ką nusprendžiau perskaityti per rudenį, o jei bus prasti orai, galbūt užteks tik rugsėjui, kas žino.


Kai dabar žiūriu į tą krūvą, man ji atrodo milžiniška... Bet kai pradedu ką nors skaityti, tai greit ir perskaitau. Kadangi skaitau ypatingai daug, tai mano akys jau pripratę greitai bėgioti žodžiais lyg kokiais laipteliais. Kartais pagalvoju, koks nuostabus dalykas yra knygos - jos niekada neleidžia būti vienišai ir gyventi nuobodžiai... <3



Taigi, ką aš skaitysiu...
Pirmas dvi knygas pasiemiau iš bibliotekos. 

1. Mary Higgins Clark. Pavojinga tiesa. Pasiemiau šią knygą todėl, jog man labai patinka ši rašytoja. Ji taip sumaniai vedžioja skaitytoją už nosies, kad ohoho! Man patinka detektyvai, o ši knyga viena iš tokių.  Tai knyga apie porą, patekusią į gaisrą - vaikinas žuvo, o mergina liko komoje. Įvykį tirti imasi merginos sesuo, tačiau kuo toliau tuo labiau išaiškėja praeityje įvykę nusikaltimai. Tad ar paaiškės, kas nutiko tą naktį??
2. Jennifer Niven. Papasakok man apie tobulą dieną. Šią knygą perskaitysiu gana greitai, nes aš ją jau pradėjau. Tai knyga apie du paauglius, kurie nusprendė nusižudyti, tačiau išgelbėja vienas kitą. Tai romanas apie dvi palūžusias jaunas sielas, bandančias atsistoti ant kojų... Ši knyga labai populiari, tad privalau perskaityti, nes man visada įdomu, kuo žavisi visas pasaulis.
3. Margaret George. Kleopatros memuarai. O vargeli! Šitą knygą man paskolino draugė ir turbūt ji jau keikia mane, nes tos knygos neįveikiu jau metus! Esmė ta, kad knyga turi beveik 1000 puslapių! Be to, ji yra žiauriai sunki, o raidytės nerealiai smulkios. Vis dėl to, aš turiu jai atiduoti knygą, nes juk kiek ji pas mane stovės... Tad prižadu, bent po 10 puslapių per dieną pasistūmėti į priekį. 1/4 knygos jau įveikiau, liko dar labai nemažai. Pati knyga nerealiai įdomi - apie Kleopatros gyvenimą, jos laikų karus, meilę, gyvenimą ir pan. Tik, kad tą knygą labai nepatogu skaityti, nes ji labai sunkiai sveria ir rankos tiesiog palūžta... Reikia sugalvoti kur ją pasidėti, nes šiaip mėgstu skaityti paėmusi knygą į rankas. Ot tai vargelis! Bet perskaityti labai labai noriu, nes nerealiai įdomu!


O čia taip vadinamasis Book Haul, toks lyg ir knygų laimikis, kuris atsidūrė mano lentynoje.

4. F. Scott Fitzgerald. Didysis Getsbis. Kai pamačiau šį filmą, iškart jį ir įsimylėjau! Filmas man tapo toks nuostabus... Aktoriai, siužetas, kostiumai, toks džiazo amžius! Perlai, Chanel, šampanas - kam patinka klasika, tam turėtų patikti ir filmas. O man jis tiesiog nepakartojamas, todėl degiau noru nusipirkti ir knygą, kuri bent jau kiek girdėjau yra įtraukta į privalomąją perskaityti literatūrą JAV. I must read it! Apie ką knyga? Žinoma, kad apie meilę!
5. Sabaa Tahir. Žarija pelenuose. Visų pirma, viršelis nuostabus! Visų antra, sužavėjo vienas vienintelis sakinys, pristatantis visą knygą: ,,Ji vergė, jis - karys". Knyga žaibiškai išpopuliarėjo visame pasaulyje! Reikia skaityti greičiau, nes mačiau, kad jau yra išleista antra dalis ir turbūt greitai pasirodys ir Lietuvoje... Taip kad nekantrauju pasinerti į nuotykius.
6. Michail Bulgakov. Baltoji gvardija. Šuns širdis. Pamaniau, kad privalau perskaityti nors vieną rusų klasikos kūrinį. O Bulgakov'as vienas iš gerųjų rašytojų. Pati knyga išspausdinta ant negelstančio popieriaus, įrišta tiesiog nuostabiai. Vienoje knygoje - du kūriniai. Išties labai susidomėjau...
7. Makalius. Europa. Turisto žinynas. I love Makalius! Visa jų įmonė nereali. O kai pamačiau, kad Norfoje, galima įsigyti knygą su akcija ir dar apie keliones, ilgai nedelsiau. O kokios nuotraukos, o kiek šalių! Keliausiu, niekur neišeidama iš namų.
8. Jurga Ivanauskaitė. Tibeto mandala. Kas mane pažįsta, žino, kad Ivanauskaitė, man numeris vienas iš Lietuvių rašytojų... Skaičiau beveik visas jos knygas, tai tiesiog nepakartojamo žmogaus nepakartojami žodžiai, kurie yra sugulę į keletą knygų ir jei būtų gyvenimas leidęs jai ilgiau pasilikti šiame pasaulyje, aš tikiu, kad turėtume dar daugiau nepakartojamų knygų... Nuostabus viršelis - neabejotinai Jurgos piešinys.

Kiek daug knygų reikia perskaityti! Ajajai, įdomu kaip man seksis, o gal visai nesiseks ir skaitysiu visus metus, bet tikiuosi, kad taip nebus :D

Ir be viso šito, aš pasiruošusi perskaityti ir žurnalus, kurie jau užsigulėjo, o šiandien dar du įsigyjau <3

Skaitymo turiu visam rudeniui, reikia pasirūpinti ir akytėm, tad valgysiu daug morkų! :)) O jūs laukite detalesnių knygų apžvalgų! O aš keliauju mėgautis gražia gimtadienio diena <3



2 komentarai:

  1. Sveika! Ak, kaip man patinka skaityti tokius įrašus... Su nekantrumu lauksiu daugiau :)
    Beje, įdomus Tavo knygų skonis... Skaitai ir tokias tikrai rimtas knygas (M.Bulgakovą, J.Ivanauskaitę, Margaret George "Kleopatros memuarai"), bet taip pat matosi, kad mėgsti ir lengvąją literatūrą (apie paauglius (Jennifer Niven "Papasakok man apie tobulą dieną"); Sabaa Tahir "Žarija pelenuose"...) Kaip suprantu, mėgsti laabai įvairią literatūrą. Šaunu :)
    P.s. su praėjusiu gimtadieniu! Būk laiminga, ir toliau džiugink mus savo įrašais bei niekados neprarask noro skaityti!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai už gražius žodžius ir sveikinimus! Stengsiuos tikrai neapleisti nei skaitymo nei rašymo :) O dėl knygų - tikra tiesa... Skaitau labai įvairias knygas, todėl, kad, mano manymu, žmogus turėtų būti išprusęs visose srityse ar bent jau daugumoje ir nekalbant vien apie knygas... Taip išmokstama geriau pažinti pasaulį ir žmones. Įvairios knygos gali paaiškinti daugelį dalykų, kodėl paaugliai maištauja arba, kas nutiko, kai daugelį žmonių išvežė į Sibirą, koks buvo jų gyvenimas arba kokius įžymius ir unikalius objektus turi x šalis... :) Man patinka tobulėti visapusiškai, o knygos... jos atneša labai labai didelį ir gilų suvokimą į pasamonę. Ir kartais gyveni, stebi žmones ir matai dalykus, kurių nemato kiti. Knygos - tai durys, belieka atidaryti jas, skaitant, studijuojant, vartant, žiūrint, liečiant popierių. Toks tas mažas stebuklas mūsų gyvenime :))

      Panaikinti