2016 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

Užrašų knygelių pasaulyje

Taip mielieji, mano namuose yra begalė užrašų knygelių! Kadangi aš daug rašau, kuriu, viską užsirašinėju, keverzoju ir aplamai, mano visą gyvenimo laiką nukonkuruoja rašymas, todėl draugai, pažįstami ir nepažįstami visada man dovanoja užrašų knygeles. Visa bėda ta, kad nebespėju jų prirašyti ir keletas jų stovi tuščios ir laukia savo eilės. O prirašyti aš mėgstu nuo pradžios iki galo. Ir tiesą sakant vietos kur rašyti turiu labai daug... Pvz.: J.K. Rowling parašė Harį Poterį (pirmą dalį) kavinėje ant servetėlių... Šiuo atveju, aš turiu begalę knygelių, kur galiu rašyti, bet tokios knygos kaip Haris Poteris aš neparašiau ir turbūt niekad neparašysiu... Kitą vertus, noriu jums parodyti savo knygeles, užrašines, lapelius... O ir silpnybę turiu gražesnę nusipirkti. Patarimas jums: jei pažįstate rašantį žmogų ir norite jam dovanoti užrašų knygelę, įsitikinkite, kad tas žmogus neturi tokios krūvos kaip aš, nes man labai liūdna turėti gražią knygelę, bet jau nebeturėti ką į ją rašyti.... Taigi, sveiki atvykę, į užrašų knygelių rojų! Pabandysiu supažindinti kokias knygeles turiu ir ką į jas rašau ar iš kur gavau knygelę...



Manau normalu turėti 2 - 3 užrašų knygeles, bet ne 23 :D
Taigi, pažiūrėkime, ką mes čia turime...


Pradėkime nuo... darbo kalendorių :)
LRT 90, darbo kalendorius, kurį gavau dovanų nuo mamos... Labai gaila, bet jis visiškai neužpildytas, kadangi turėjau jau darbo kalendorių, kurį pasidariau pati (dešinėje). Taigi LRT darbo knygos aš visada norėjau ir bandžiau laimėti ją įvairiuose konkursuose, kol nuleidau rankas, tačiau gavau dovanų nuo mamos... Kamantinėjau iš kur ji jį gavo, bet taip ir nesužinojau... Turbūt pavyko laimėti man :)) O mano pagrindinis mini darbo kalendorius, į kurį rašau kasdien - jau ir aptrintas, tačiau irgi labai mylimas. Rašau visus darbus ir planus arba ką nuveikiau. Abi darbo knygos pagamintos Zoombook.lt Iš šio puslapio aš ir užsisakiau savąją - kadangi, galima ir paveikslėlį ir foną susikurti pačiai, o ir kaina nesikandžiojanti (apie 6 eur). Taigi, pasidovanojau sau per praeitas Kalėdas. O kadangi ypatingai mėgstu karūnos simboliką, šis paveikslėlis kaip tik man. Abi knygos suskirstytos stulpeliais, pagal dienas, kas yra labai patogu... Kai baigsis šie metai ir savo darbo knygą išmesiu, tuomet reiks palaukti metų, kurie kartosis su šiais ir galėsiu naudoti LRT darbo knygą, nes juk metai kartojasi ir dienos sutampa, tik kažin kiek reikės laukti? :D Reikės dar pasidomėti... Na o jei šis planas nepavyks, tada manau turėsiu knygą kaip gražų suvenyrą ir tiesiog rašysiu savo kasdienes rašliavas...


O čia... mano popierėliai :)) Pirmi du bloknotai, iš Nieko rimto leidyklos. Aš juos taip pat gavau dovanų. Tai labai gražus popierius, laiškams, mintims rašyti. Lapelių dar likę nemažai nemažai... 
Geltonas bloknotas - laimėtas, kuomet dalyvavome protmūšyje ir laimėjome 1- ąją vietą... Taigi, tiesiog daugybė tuščių lapų, užrašams, o gal knygai?
Lenkijos instituto lapeliai parsivežti iš knygų mugės, taip pat praverčia užrašams ir Šiaulių universiteto lapeliai, gavau juos dar tuomet kai mokiausi Šiauliuose... Labai mažyčiai, bet likę vos keli...


Žalia knygelė su languotu popieriumi, pirkta dar mokykloje... Pusė jos prirašyta eilėraščių, pusė dar tuščia, manau, tai puiki vieta eilėms, kaip juodraštis...
Mėlyna knygelė taip pat mokyklos laikų, joje įvairios mintys bei užrašyti pasimatymai... Reikės perskaityti ir prisiminti juos :D
Trečia knygelė, taip pat Nieko rimto leidyklos. Ją man padovanojo draugės. Knygelės popierius visiškai baltas ir storas, tikrai labai gera knygelė... Joje guli mano parašytos knygos fragmentai ir minčių kratiniai...


Toliau... visos knygelės taip pat gautos dovanų iš draugių, tik pirmoji gauta laimėjus literatūros konkursą:) Joje lapeliai linijomis, kiek žinau knygelė yra prabangi ir tikrai nepigi... Jaučiasi geras popierius. Joje rašau mintis, eilėraščius, sudarinėju sąrašus...
Knygelė šokoladas, kiek žinau iš Tiger parduotuvės. Joje irgi balti lapeliai. Į knygelę rašiau žaidimus vaikams, kuomet dirbau su vaikais.
2015 metų darbo kalendorius - labai patogus, kišeninis... Į šią knygelę nieko nerašiau tais metais, bet vėliau pradėjau ten rašyti eilėraščius.
Oriflame knygelė - labai graži, spalvota, yra skyriai su mėnesiais, bet deja, ji visiškai nenaudojama... Manau, reikės pradėti užsirašinėti keliones, gal tiks kaip tik ši.


Jaunimo dienoraštis ,,Studentauk" - gautas laimėjus protmūšį. Tai labai smagus bloknotas sukurtas Šiaulių universiteto, jame pilna straipsniukų, faktų... Bet jis taip pat neužpildytas...
Studento užrašinė ,,Angel" - taip pat gauta studijuojant. Man labai patinka tas viršelis. Sakyčiau gera Pildyk reklama. Lapeliai linijomis, tačiau taip pat neužpildyti...
Loccitane užrašų knygelė, kurią padovanojo draugė. Man ji labai smagi, į knygelę rašau išbandytus receptus. Lapeliai linijomis.


Juoda knygelė langeliais taip pat gauta dovanų... Ji mano labiausiai naudojama šiuo metu. Joje rašau klausimus dėl interviu ar šiaip tekstus laikraščiui. Be viso to, dar ir gėlių žiedus joje džiovinu :D
New York knygelė, turbūt vienintelė prirašyta visiškai ir minčių ir eilėraščių, bet jos aš neišmesiu niekada, nes ją parsivežiau net iš Čekijos. Kaip ji man tada patiko! Taip pat ji pilna mano piešinukų ir lipdukų. Popierius langeliais. Mokėjau 149 Čekijos kronas (5,52 Eur.).
Knygelė su drugeliais persivežta iš Latvijos. Popierius su langeliais... Man ji buvo labai graži, bet naudojau ją kaip istorijos sąsiuvinį mokykloje. Kadangi prirašiau labai labai nedaug, tai išplėšiau lapelius ir dabar naudosiu toliau, tik dar nežinau ką rašysiu...


Rudą knygelę pirkau parduotuvėj, viskas už 1 Eur :) Popierius linijomis. Joje rašau patikusias mintis iš knygų :)
Ir paskutinioji - man viena gražiausių, kadangi su karūnytėm, taip pat Nieko rimto gaminys. Knygelę visai neseniai gavau dovanų, kuomet laimėjau literatūros konkursą... Popierius labai gražus, storas, liniuotas. Dar vis galvoju ką į ją rašysiu...

Tai tokia mano užrašų knygelių armija. Kaip matot, jų tikrai daug, netgi labai daug... Manau, man jų iki gyvenimo galo užteks :D Tikiuosi, buvo įdomu. O kuri knygelė labiausiai patiko jums? Ką jūs rašote į savo knygeles? Būtų smagu, jei parodytumėt savo knygeles. Dabar jų tiek daug! Ir visos išleidžiamos labai gražios... Tik tiek, kad pas mane jų jau per daug...  Labai lauksiu jūsų nuomonės, apačioje, komentaruose:)






2 komentarai:

  1. labai gražios knygitės! Knygutė "šokoladas" labai miela
    Užsuk:
    http://sparnuotasiela.blogspot.lt/2016/08/kazkas-panasaus-i-sketchbook.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Linkiu užpildyti ir savo knygelę! Man tokios labai fainos, nes ten telpa visas gyvenimas, užfiksuotos akimirkos, vaizdai, žodžiai... Labai gera kurti tokį gyvenimo albumą, kuris panašus į dienoraštį, nes yra gana asmeniškas :)) Sėkmės kasdien atrandant kažką naujo ir vertingo!

      Panaikinti