2016 m. liepos 29 d., penktadienis

Žurnalų TOP 5


Viskas, aš sugrįžtu! Žinau, kad seniai nerašiau, nors rašiau... tik ne čia :) Bet visgi, negaliu ramiai gyventi be blogo rašymo. Man kažko trūko, manau, kad rašiau per mažai, todėl aš vėl čia, su jumis. Prižadu, nemesti ko pradėjau, nors man tai puikiai sekasi...

Taigi, šiandien jums pristatysiu savo mylimiausius ir perkamiausius žurnalus, kuriuos skaitau laisvalaikiu.

Pavadinkime juos POP žurnalais, nes iš tiesų skaitau ir literatūrinio pobūdžio žurnalus, tačiau apie juos kitą kartą.

O dabar apie tokius, kurie ir pamąstyti priverčia ir išvis apie nieką negalvoti, tiesiog atsipalaiduoti kažką ir sužinant.


Mano numeris 1 - tai būtų Happy365. 

Išties apie jį galėčiau kalbėt ir kalbėt, juk užaugau su ,,Panele'', vėliau kaip ištikima gerbėja perėjau prie Happy. Aš myliu šią žurnalistų komandą, jų darbą, istorijas... Kaskart laukiu šio žurnalo pasirodymo. Žurnalo esmė - žmonės, jų purvini ir švarūs gyvenimai. Jie net reklamas pateikia originaliai. Siūlau paskaityti, kas neskaitė.



Taip, žurnalai dažnai tampa mano Instagram nuotraukų fonu :) 

Numeris 2 - tai LAIMA 

Net neprisimenu, kodėl kadaise nusipirkau Laimą, bet... tai buvo pirmoji pažintis su mados pasauliu, su daug pasiekusių žmonių gyvenimais, menu, knygomis, filmais... Galbūt tas žurnalas kažkam tuščias atrodo, tačiau aš jame atrandu tikrai daugybę dalykų... Vien nuotraukos man primena aukštąją madą, nes spalvos, koloritai tikrai ypatingi. Ir aplamai, atvertus žurnalą, pamatai koks yra prabangus gyvenimas, kokių būna brangių, dizainerių sukurtų rūbų, daiktų, kvepalų. Žurnalas leidžia prieiti prie to, iš šono pernelyg neįsijaučiant. Užtat ir vilioja.




Numeris 3 - MOTERIS

Jei Laimą skaitau tai ir moterį - iš esmės šie žurnalai kažkuo panašūs, tik Moteris, manau tikrai brandesnėms moterims. Bet, kadangi, aš pagal protą, jaučiuosi žymiai vyresnė :D Tai man Moteris taip pat labai labai prie širdies. Žaviuosi damomis, kurios yra tikrau daug pasiekusios savo gyvenime.


Numeris 4 - Beatos virtuvė

Oi, žaviuosi Beata. Ji labai pozityvi moteris, visada besišypsanti, tikras moteriškumo simbolis. Taip nutiko, jog draugė man ir sau laimėjo jos žurnalą. Taigi, pirmą kartą teko susidurti su jos popierine virtuve :D O, žurnalas tikrai smagus, man patiko, jog jame yra begalė receptų, įvairiausių namų dekoravimo idėjų, smagių interviu. Tai labai mielas ir moteriškas, beje naudingas žurnalas, kurį tikrai pasiliksiu sau, o ne atiduosiu.



Numeris 5 - COSMOPOLITAN

Išties, apie cosmo buvau seniau nelabai geros nuomonės... Nepatiko ir tiek, bet kai jis atsidūrė mano rankose šiomis dienomis, tai radau visai naudingų patarimų, psichologinių straipsnių, statistikos. Galbūt tai ir sužavėjo :) O kovo viršelis išvis nerealus! Ar žinote šią aktorę? Ji Rebel Wilson - labai talentinga ne tik šalia kamerų, bet ir matematikos srityje. O kai žiūriu filmus su ja tai nors leipk juokais.


Pabaigai - negalvokite, kad kiekvieną mėnesį sąžiningai visus žurnalus perku ir skaitau... Tikrai ne. Išimtis tik su Happy365, aš šį žurnalą užsiprenumeravusi. Tačiau kitus, būna nusiperku ar kas atiduoda, o gal padovanoja arba laimi man :D Išties, pas mane jų nemaža krūvelė, nes nebespėju skaityt, turiu begales skaitymo! O kai perskaitau žurnalus, padovanoju juos ligoninės bibliotekai, kuri neturi galimybės įsigyti žurnalų arba, būna, kad kažkam kitam atiduodu. Seniau labai kaupdavau žurnalus, bet jie tik užimdavo vietą ir sendavo sugulę krūvelėje; dabar panorau jais dalintis, nes noriu, kad kuo daugiau žmonių skaitytų. Bet ką, net reklamą. Kad tik pajaustų, koks nuostabus yra popierius, jo šlamėjimas, lapų vertimas. Skaitykite, skaitykite! 













Komentarų nėra:

Rašyti komentarą