2016 m. rugpjūčio 24 d., trečiadienis

The garden of colour aliejukas nagams + manikiūras

Jau visai nemažai laiko naudoju The garden of colour aliejuką, skirtą nagams ir nagų odelei. Šitą aliejuką gavau jau senokai - iš antros grožio dėžutės, jei neklystu. Maniškis vadinasi ,,apple red". Patikėkite, pavadinimas viską pasako, aliejukas tiesiog nuostabiai kvepia tokiais saldžiais obuoliais... Galiu uostyti ir uostyti... 

Šis aliejukas pamaitina rankų odą, šalia nagų, suminkština ją. Taip pat stiprina nagus. Pasitepu pirštais, nes tiesiog nieko geresnio nesugalvojau ir gerai įtrinu aliejuką ant nagų ir odelių aplink nagus. Kvapas iškart pasklinda aplinkui. Net nusilakavus nagus, neužsiuodžia lakas, o kvepia saldžiais saldžiais obuoliukais. Užlašinimui yra štai tokia pipetė.


O užlašinti reikia labai labai nedaug, nes aliejukas išsitrina ir jo tikrai nedaug užtenka. Todėl, manau, man šio buteliuko užteks kokiem penkiem metam :D  Nors jo nėra daug, tik 15 ml. Kai dabar ieškojau jo groziodraugas.lt tai neberadau... O parduotuvėse net nesu mačiusi, turbūt jo įsigyti galima tik užsienyje. Bet kuriuo atveju, tai nuostabus produktas. Yra ir daugiau kvapų.

Taigi, pirmiausiai ir naudojau šį aliejuką. Vienintelis minusas, jog rankų pirštai tampa riebaluoti, bet aš nusiplaunu rankas ir viskas būna gerai, o kvapas vis dar išlieka.
Tuomet, visada lakuodama nagus, pirmiausiai nusilakuoju juos su bespalviu nagų laku. Šiuo atveju man labai tiko Golden Rose firmos bespalvis nagų lakas iš Paris kolekcijos.
Vėliau, taip pat naudojau Golden Rose Paris nagų laką, kuris man primena tokią žvaigždėtą naktį. Išties, ši spalva labai labai graži. O ypač tuomet, kada nusibosta visi rožiniai ir raudoni atspalviai. Magic color - taip vadinasi šis lakas. Iš tiesų magiška spalva. Taigi, lakuoju porą sluoksnių, nes vieno nepakanka ir vėliau vėl viską užtikrinu bespalviu nagų laku. Atseit šitaip nulakuoti nagai išsilaiko ilgiau. Nežinau ar verta tuo tikėti, bet visvien bandau.
Kaip ir minėjau, spalva nereali! Neesu gabi nagų lakavimo srityje ir aplamai, neseniai nusikirpau nagus, nes mėgstu juos visiškai nukirpti, kad ataugtų gražūs, o man jie atauga gana greit. Bet visvien, ta spalva man labai labai patinka, labai gražiai žėri prieš saulutę ir atkreipia žvilgsnį. 


Čia dar neapsivaliau odelių... Išties aš jų ir nevalau, nes labai dažnai plaunu rankas ar dar ką nors plaunu ir man labai greitai tas lakas nuo odelių tiesiog nusiplauna... Tad pernelyg neteiskite :)) O ir pirštai vis dar labai labai skaniai kvepia, sakyčiau, stebuklingas aliejukas <3







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą