2017 m. spalio 31 d., antradienis

Pabaigti produktai. Spalis

Sveikos mielosios, kaip laikotės? :) Aš vėl negaliu patikėti, kad baigėsi mėnuo. Na kaip taip greitai bėga laikas??! Tikrai, nespėsime pajusti ir jau į duris pasibels Kalėdos. Kurių, beje, labai laukiu, tai mano mėgstamiausia, jaukiausia, šilčiausia šventė.
Kažkaip prieš porą savaičių su Gabriele pakalbėjome, kad bus mažai šįkart pas mane tuštučių, tačiau kai peržvelgiau krepšelį su pabaigtas produktais, tai jų netgi labai daug. Tad pradedam.


Sunaudojau RITUALS... Cherry blossom & Rise milk, kūno kremą, 70 ml. Jo kvapas tai OMG. Kvepia taip skaniai, kad noris tik teptis, teptis ir teptis. Ko gero vienas skaniausių kvapų. Nors man visiškai neprimena vyšnių, kvapas tobulas. Pats kremas pakankamai tirštos konsistencijos, ir labai greitai susigeria į odą, ją palikdamas labai minkštą, švelnią ir beabejo kvapnią. Man tikrai patiko, tikiuosi dar sugrįžti prie šio.


Vieninteliai lūpų dažai, kuriuos sunaudojau iki galo, tai L'OREAL Shine Caresse (spalva 200, Princess). Labai graži, pigmentuota raudona spalva. Jie skysti, bet ne matiniai, iš pradžių jausdavosi šioks toks lipnumas, bet po kiek laiko jis dingdavo, o pigmentas įsigerdavo į odą, ir lūpos būdavo tiesiog raudonos, dingdavo tas toks blizgesys, spalva ilgai išlikdavo ant lūpų, nenusivalgydavo ir nenusivalydavo geriant. Labai patogus ir aplikatorius, lengvai padengdavo spalvą. Man patiko, tiek spalva tiek tekstūra. Ir pati pakuotė tokia graži auksinė.



Atsisveikinu ir su savo labai mylimais kvepalais, NAOMI CAMPBELL Cat deluxe. At Night, 30 ml.  kurių deja, jau nebėra prekyboje. Jie man tokie nostalgiški, primena studentavimo laikus, todėl labai sunku su jais atsisveikinti. Gal tai nėra labai unikalus ar prabangus kvapas, bet vistiek jų kvapas man nuostabus, tikiuosi ateityje rasti kažką panašaus.

Taip pat, atsisveikinu su dar vienais kvepaliukais, VERSACE Vanitas, 5 ml. Jie nerealūs. Kvapas šiek tiek sunkesnis. Labai tinkantis vakarui.


Labai gaila, bet teks pirkti ir naujus lakus nagams, nes visos mano mėgstamiausios spalvos iškeliauja į šiukšlyną. Tai (žiūrint nuo kairės) GOLDEN ROSE Express dry (nr. 34). Labiau rudas, kreminis atspalvis, tamsiausias iš esančių nuotraukoje, labai rudeniškas. EVELINE MiniMax (nr. 685 ir nr. 496) labai realybėje panašios, kūno spalvos, vos vos skiriasi atspalvis. L'OREAL Color Riche (nr. 204), daugiau rožinis atspalvis. Ir taaaaaip gaila jų visų. Spalvos neutralios, todėl prie visko tinkančios, elegantiškos. Iš šių lakų spalva man gražiausia yra L'OREAL, tačiau EVELINE arba Golden Rose lakai ant nagų išsilaiko ilgiau, džiūsta taip pat labai greitai. L'OREAL man greičiau ir sutirštėjo ir nuo nagų pradėjo luptis vientisa juostele. Tad pagal kainą verčiau rinktis EVELINE arba Golden rose.


Išmetu ir raudoną BŪK (nr. 215), šiaip vienintelis šios firmos, kuris yra man patikęs, laaaabai greit nudžiūsta ir ilgai laikosi.

Taip pat iškeliauja ir MAYBELLINE One by one blakstienų tušas. Jis atrodo klaikiai apsitrynęs, nors net nėra senas. Nežinau kaip čia atsitiko. Bet ir išmetu ne dėl to, kad baigėsi, o todėl, kad sugebėjau nulaužti šepetėlį... Dar taip nėra niekada nutikę, bet pasirodo būna. O šiaip šis tušas visai neblogas, gražiai dažė blakstienas, jas atskirdamas. Patogus šepetėlis.



BATISTE gėlių kvapo sausas Šampūnas, 200 ml. Pats šampūnas puikus, man tik nepatiko kvapas, tad kitą kartą pirksiu kito kvapo. O savo darbą atlieka efektyviai, vis dar išlieka Nr. 1  ir man.

Vėl sunaudojau ir L'OREAL Extraordinary Oil, šampūną, 250 ml. Apie jį kalbėjau jau praeitą mėnesį, tuštučiuose, jis man labai patiko, yra pigus, bet labai geras. Plaukai minkšti, švelnūs, švarūs. Rekomenduoju.

Na ir paskutinis, tai MARRAKESH plaukų kondicionierius, 355 ml. Su juo man sekėsi įdomiai. Vien dėl jo kiekio draugavom ilgai ir su pertraukomis - apie metus. Iš pradžių man jis patiko. Paskui išsivežiau į Šiaulius ir ten man nebetiko (įtariu dėl kieto vandens), plaukai buvo lyg šiaudai, tada vėl išsivežiau atgal į Biržus, ir mano plaukams jis vėl patiko. Tai taip ir draugavom patiko - nepatiko. Šiaip jis man šiek tiek apsunkindavo plaukus, greičiau riebaluodavosi. Bet laaaabai žvilgėdavo, kai draugaudavome. Plaukai nesiveldavo, nesiįelektrindavo, net būdavo tiesesni, paklusnūs. O kvepia tobulai dar. Bet tiek anksčiau naudotas šampūnas, tiek šis kondicionierius nesužavėjo taip, kad kartočiau. O dar ir kaina jo yra aukšta, tad prie šio ko gero negrįšiu.

Taigi, šį mėnesį tiek. Keista, tačiau šį kartą nebuvo kažko, kas visiškai nepatiktų, todėl netgi gaila, kad kaikurie produktai baigėsi.

JUSTINA


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą