2017 m. spalio 8 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per Rugsėjį?


Kaip jums šis lietingas savaitgalis? Aš šiandien norėčiau pakalbėti su jumis apie sunaudotus produktus per Rugsėjo mėnesį. Šįkart jų išties mažai!
Man visuomet įdomu mėnesio pabaigoje susumuoti, kiek visgi priemonių sunaudojau ir kiek dar nusipirkau. Galiu pasakyti, kad sunaudoju tikrai daugiau negu nusiperku, tačiau būna, gaunu dovanų arba pasitaikius gerai akcijai užsiperku į priekį. Užtat mano komoda, ant kurios laikau kosmetiką, atrodo nukrauta lyg parduotuvių lentyna. Visgi aš visuomet stengiuosi būti mažesne vartotoja, nes kartais tiek net nereikia, kiek mes visko prisiperkam. Na, o dabar norėčiau apžvelgti ką sunaudojau ir kas man patiko, o ko jau nebenaudočiau.


Pirmiausia atsisveikinu su Grace Cole lūpų balzamu su persikais ir kriaušėmis. Šis lūpų balzamas man išties patiko, jo kvapas labai labai skanus, o ir patepus ant lūpų, balzamas lengvai pasiskirsto, jo užtenka tikrai nedaug. Lūpos išlieka sudrėkintos, nesijaučia jokio riebaus pertekliaus. Tiesą pasakius, mažas likutis man dar buvo likęs, tačiau galiojimo laikas pasibaigė ir aš jau su juo atsisveikinu. Pirkau Douglas parduotuvėje, mokėjau apie 2 eur. 



Taip pat atsisveikinu su Catrice antakių šešėliais. Vieną - pagrindinę spalvą, galima sakyti išnaudojau pilnai pilnai, liko tik krašteliuose, o štai kita spalva man buvo visai nereikalinga. Tamsesniu šešėliu reikėdavo padažyti pačius antakius, o štai šviesesniu - po antakiu. Man ta spalva buvo tikrai per tamsi, todėl, atrodė kvailai ir aš jos tiesiog nenaudojau, o štai pagrindinė spalva - man patiko, pasidengdavo gerai. Dar vienas pliusas, kad ši maža paletė turėjo ir stalčiuką su mažu pincetu ir šukytėmis. O štai dangtelis nuo naudojimo visiškai nusitrynė. Reziumė: tai pigūs, bet tikrai kokybiški šešėliai. Kaina apie 3 eur.


Štai šiuos du Organic shop produktus pavadinčiau mėnesio mėgstamiausiais! Jie ne tik nebrangūs, bet ir labai kokybiški! Pirmąjį sunaudojau kūno šveitiklį su apelsinais ir cukrumi. Jis man nerealiai skaniai kvepėjo, grūdelių buvo labai labai daug ir tikrai jautėsi, kad oda lieka nušveista. O štai plaukų kaukė su figomis sušvelnindavo mano plaukus, suglotnindavo, juos būdavo gera šukuoti. Šios priemonės man labai labai patiko, o taip pat jos neturi nei parabenų nei silikono ar kitokių priedų. Abiejų kaina apie 5 eur.


Labell vonios putos su vanile. Šios vonios putos tikrai geros, vanduo užputodavo, tačiau laikui bėgant mane pradėjo labai erzinti šių vonios putų kvapas - jis labai intensyvus ir nelabai primena vanilę. Kaina apie 2, 5 eur.


Taip pat norėčiau pakalbėti apie Air Wick aromatą namams. Kadangi mes persikraustėme į naujus namus (taip šito beveik niekas nežino) ir norėjom panaikinti blogą kvapą, tai nusipirkom tokį aparačiuką baltą, kuriame dedasi štai tokie flakonėliai ir patys savaime purškia aromatą (galima nusistatyti, kad pūstų labai dažnai, galima nusistatyti, kad rečiau). Taigi šis pavasario aromatas man labai padėjo kovoti, su buvusios buto šeimininkės kvapu. Jo užteko gal maždaug 2 mėnesiams. Tačiau galiu džiaugtis, kad kvapas tikrai išnyko ir dabar jau galima normaliai, neraukant nosies gyventi. Aišku, manau, labai padeda ir dažų kvapas. Šio flakonėlio kaina apie 5,5 eur. O pačio balto aparačiuko apie 9 eur.
Tai štai tiek mano sunaudotų produktų! Jei vieną mėnesį mažiau, tai turbūt kitą mėnesį bus daugiau :)
Gero likusio savaitgalio!

GABRIELĖ

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą