2017 m. spalio 4 d., trečiadienis

Pabaigti produktai. Rugsėjis

But first... Coffee .

Sveikos, mielosios! Rugsėjui pasibaigus atskubu pas jus su tuštučių įrašu. Negaliu pati patikėti su kiek daug produktų atsisveikinu, nors atrodė, kad nieko daug nenaudoju. Įrašas bus ilgokas, tad pasitaisykite puodelį šiltos kavos ar arbatos ir pasikalbėkime :)



Pirmasis produktas kurį sunaudojau, tai MIXA Micelinis vanduo nuo išsausėjimo, 400 ml.  Jis puikiai nuvalo makiažą, odą palieka gaivią, švarią, čia nėra prie ko prikibti, tačiau šiek tiek dirgina akis. Dar man nepatinkantis dalykas, tai kvapas, jis pakankamai intensyvus ir išlieka jaučiamas. Kaina apie 7 eur.

Išbandžiau ir BIODERMA Sebium Gel Moussant mėginėlį. Tai švelnus gelinis, kasdienis antibakterinis prausiklis riebiai ir mišriai odai. Pirmas įspūdis neblogas, odos nesausino ir ją puikiai nuplovė švelniai putodamas, tačiau mėginėlio užteko 4 kartams, tad išsamesnę nuomonę pasakysiu, kai išnaudosiu pilno dydžio produktą (kaina apie 13 eur, vaistinėse).

Dar viena veido odos valymo priemonė yra iš DOUGLAS ESSENTIAL valomosios veido putos, 50 ml. Šios putos man patiko, odą palikdavo švarią, nuramintą ir jos nesausino, makiažo priemones, jų likučius nuvalo gerai. Pats naudojimas labai patogus. Tik šios putos labai greitai baigėsi, neužteko net mėnesiui, nors naudodavau tik 1 kartą per dieną, tad daugiau nepirkčiau, nes pakankamai brangu (4.99 eur. Douglas parduotuvėse ir internete).


Pabaigiau ir mylimiausią savo kremą - BIODERMA Sebium Mat Control, 30 ml. Apie šį kremą plačiai kalbėjau štai ČIA.  Jis išlieka mano taip pat mylimas ir naudojamas kasdien. Jis puikiai matizuoja riebią veido odą, sumaždamas riebalų išsiskyrimą, odą ypač stipriai drėkina, jos nedirgina. Nors ant pakuotės rašo, kad  matiškumą suteikia aštuonioms valandoms, man odą matinę išlaiko dažniausiai visą dieną. Tikrai rekomenduoju (kaina apie 11 eur. vaistinėse).

Dar viena pabaigta priemonė veidui - BIODERMA Hydrabio Perfecteur SPF30, 5 ml. Tai drėkinamasis, odą lyginantis kremas, dehidratuotai jautriai odai. Kremą naudojau skruostams ir smakrui, nes šios vietos labai sausos, o ypač sausėja kai vėsesni orai, tad kremukas tikrai drėkino ir apsaugojo mano odą. Lengvos tekstūros, greitai susigeriantis į odą ir ją padarantis švelnią. Tai tik mėginėlis, bet jo užteko ilgam - naudojau apie 2-3 savaites. Didelis pliusas ir tai, kad kremas turi apsaugą nuo saulės. Man patiko, galbūt ateityje nusipirksiu ir pilną pakuotę (pilnos pakuotės kaina apie 20 eur. vaistinėse).


Pabaigiau ir savąjį L'OREAL ELVITAL Extraordinary Oil plaukų šampūną, 250 ml. Jis skirtas sausiems ir šiurkštiems plaukams, ir man puikiai tiko. Jau plaunant plaukai tampa švelnučiai, kartais net nebe uždėdavau kaukės ar balzamo. Išplauti plaukai spindi, yra paklusnūs. O dar ir kvepia puikiai, saldokai, ant plaukų kvapas išlieka ilgai. Tai labiausiai nustebinęs produktas, nes dažniausiai šampūnas nesuteikia man tokio efekto, o štai šis tiko ir patiko, o ir yra pigus (3.50 eur. kosmetikos parduotuvėse). Tikrai dar naudosiu jį ateityje.

Dar iš plaukų priežiūros produktų sunaudojau SELECTIVE PROFESSIONAL On Care Instant Touch plaukų fluidas, 50 ml. Priemonė skirta pažeistiems ir sausiems plaukams, suteikia spindesį, palengvina šukavimą, sulygina plauką, drėkina. Poveikis iš ties patiko, tačiau vos išspaudus priemonės ant rankos pirmiausia pasklisdavo alkoholio kvapas, tai man labai nepatiko. Tačiau po keleto akimirkų pasklisdavo nuostabiai saldžiai malonus kvapas, kaip kvepalų. Aliejus man patiko, tačiau ne taip labai, nebuvo tokio OHO rezultato, kad kartočiau (kaina apie 22 eur. Selective.lt, aš įsigijau kirpykloje).


Vienintelė kūno priežiūros priemonė yra iš LOCCITANE Neroli&Orchidee kūno pienelis, 50 ml. Pienelis labai lengvos tekstūros, ypač greitai susigeria, ir mano nuostabai, smarkiai drėkina. Dažniausiai man drėkinimo būna per mažai, tačiau šis visiškai patenkino mano lūkesčius. Oda pasitepus pieneliu labai švelni, lygi. O kvapas! Begalo subtilus ir elegantiškas, netgi šiek tiek prabangus alsuojantis apelsinų žiedų ir orchidėjų aromatu. Labai noriu prie šio pienelio dar sugrįžti! Kaina apie 8 eur. Loccitane salonuose.


Ir vėl atsisveikinų su CATRICE Liquid Camouflage maskuokliu (spalva Light Beige, 02). Tai labiausiai patikęs mano bandytas maskuoklis, jis puikiai atlieka savo darbą, pašviesina paakius, paslepia tamsius ratilus, odos nesausina, lengvai sklaidosi, ant odos beveik nematomas, o išsilaiko visą dieną nesubėgdamas į raukšleles! Tiesiog tobulas ir už ypač žemą kainą (apie 4 eur. kosmetikos prekių parduotuvėse). Na gerai, jis turi vieną minusą. Tai stipriai parfumuotas kvapas. Tačiau daugiau nėra prie ko prikibti.

Pasibaigė ir ESSENCE Make Me Brow antakių tušas (spalva nr. 02). Pigus ir labai geras, savo darbą atliekantis antakių tušas. Plaukeliai išlieka savo vietose, antakiai atrodo tvarkingai sušukuoti ir paryškinti. Jis toks mažiukas, bet kaip tik dėl to man labai patogus naudoti. Pats aplikatorius neapsivelia tušu, nepaima per daug priemonės, todėl antakių niekada neišterlioja. Tikrai neblogas, o ir tekainuoja apie 3 eur. kosmetikos prekių parduotuvėse.

AVON True Color skystas akių pravedimas. Tokie, flomasterio tipo laineriai man patinka labiausiai, jais patogiausia dirbti, mažiau tepūs. O šis gan neblogas, ilgai išsilaiko, netepa, netrupa, plunksnelė patogi, brėžia gražią, ligią liniją ir ilgai neuždžiuvo naudojant. Šis vertas dėmesio, nenorint išlaidauti (apie 2 eur.).


Priemonė, kurią išmetu  - CLINIQUE Moisture Surge CC kremas SPF30. Tai mėginėlis, ir aš jo beveik nenaudojau, nes toninių kremų, pudrų visiškai ant veido netepu. Šį panaudojau šiek tiek, kai buvau nusipirkusi per šviesų maskuolį, ir su juo patamsindavau spalva, nes CC kremas iš ties labai tamsus (nors rašo spalva Light - medium). Toks atspalvis tiktų tik vasarą ir laaaaabai įdegus. Tad išmetu labai mažai panaudotą.

Laikas atsisveikinti ir su BENECOS skaistalai. Tai ekologiškos kosmetikos gamintojas. Skaistalai gražūs, pigmentuoti, malonios tekstūros. Tačiau nesunaudojau jų iki pasibaigiant galiojimui, tad šie keliauja į šiukšlių dėžę.

Na ir paskutinė kosmetikos priemonė, tai CATRICE Absolute Eye Colour. Šiuos šešėlius gavau dovanų prie žurnalo, ir labai mažai naudojau (viena spalva išbyrėjo), nes nėra smarkiai pigmentuoti ir kažkaip nesidirbo man su jais. Nors spalvos gražios, bet jie dabar tokie liko nenaudojami, tad taip pat atsisveikinu su jais.




Tai tiek tų grožio priemonių, pabaigtų rugsėjį. Tikiuosi patiko ir lauksių Jūsų komentaruose! :)

JUSTINA







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą