2017 m. spalio 6 d., penktadienis

Saugom prisiminimus: namų dekoras




Kai nuomojiesi butą tai nėra savi namai. Namai kuriuos galėtum keisti pagal save, išmesti nepatinkančius baldus... Tad tenka imtis kitokio darbo, kad namai kuriuose gyveni taptų jaukesni, mielesni ir šiek tiek savesni. Svajoju apie savo namus, kuriuos galėčiau pati įsirengti, derinti norimas spalvas, daiktus, baldus. Tačiau, kol kas esu betoninės dėžutės gyventoja. Ir išties tai mane varo iš proto. Aš labiau gamtos vaikas, ir reikia man savo kiemo palakstyt po žolę basomis ar pašokti lietuje, kai niekas nemato... Ir medžių po kuriais galėčiau skaityti knygas...
Taigi, nuklydau į lankas, tačiau kaip supratot kol kas gyvenu nuomojamame bute ir visokiais akcentais, bandau butą paversti ta vieta, kurią galėčiau pavadinti namais. 
Labiausiai jaukumą sukuria ir vietą paverčia artimesne -  nuotraukos. Artimi veidai kurie šypsosi iš nuotraukų jau sukuria tokia atmosferą, kad esi savoje vietoje. 
Kaip tik todėl šiandien ir noriu trumpai pakalbėti apie nuotraukų rėmelį. Jis pats nėra kažkuo labai unikalus ar ypatingas, tačiau noriu parodyti kaip net paprastą rėmelį paversti mielu namų dekoro akcentu.

Pats rėmelis pirktas už kelis eurus Norfoje. Huh? Pasirodo ir ten galima rasti kažką gražaus. Jis labai elementarus. Tiesiog rėmas su fonu ir dviem virvelėm. Jokio stiklo. nieko. Ant maniškio yra užrašas, ateityje planuoju perdažyti jį visą baltai ir pati užsirašyti ką noriu. Taip jis būtu daug asmeniškesnis. 
Tokį rėmelį labai paprasta pasidaryti pačiam, nes nuėmus stiklą nuo rėmelio (kuris turi stiklą toliau) ir prikabinus virvutes, perdažius, turėtumete savo norimo dydžio ir stiliaus rėmelį. 

Ant šio rėmelio butu tilpę keturios standartinės nuotraukos, bet aš norėjau jų daug. Taip daug mieliau ir daugiau svarbių akimirkų telpa vienoje vietoje. Tad aš pasidariau koležus po 3 nuotraukas ir nunešiau ryškinti (ryškinau Eurokos, jie visada uždeda baltą rėmą ant nuotraukų, taip nenukarpomos nuotraukos, kas yra pasitaikę ryškinant kitur). Gavau tobulo dydžio nuotraukas, kurias susikarpiau po vieną mažą nuotraukėlę. 


Kai pirkau rėmelį ant jo buvo prisegti paprasti mediniai, didoki, negražus segtukai. O aš norėjau gražių ir mažesnių. Būtent tokius,o dar ir gražių pasteliniu spalvų (!), radau Lidl parduotuvėje. 


Iš tiesų norėjau momentinių nuotraukų ant šio rėmelio, galbūt ateityje įsigysiu momentinį fotoaparatą ir svarbiausių akimirkų nuotraukas susikabinsiu ant jo. Bet dabar esu labai patenkinta tuo, kaip pasidariau ir papuošiau savo butą. 


Iki kitų susitikimų, brangieji! 

JUSTINA





2 komentarai: