2017 m. spalio 24 d., antradienis

STENDERS - mažas kvepiantis rojus


Šiandien Jus norėčiau supažindinti su kosmetikos gamintojais - Stenders. Aš labai džiaugiuosi, kad tokia maža šalis, kaip Latvija, turi tokį kokybišką bei profesionalų kosmetikos ženklą. Prisiekiu, atrodo, kad Stenders produktai yra tikrai išdirbti iki galo. O dabar noriu papasakoti, kaip man sekėsi draugauti su keliais STENDERS produktais.






Prisimenu, kai prieš metus ar du, vaikščiojau po vieną prekybos centrą Latvijoje ir išvydau šią parduotuvę! Mane patraukė: spalvos, tvarka, kvapai ir nuostabios pakuotės! Taip išties, Stenders pasižymi tuo, kad jų pakuotės tikrai patraukia akį - jos turi savo stilių, produktus norisi pasižiūrėti ir pauostyti, o kuomet pajunti kvapą, negali atsispirti nieko nenusipirkus... Tądien išėjau įsigijusi dvi vonios bombas, o taip pat priedo gavau ir kelis mėginukus. Mano pirmas įspūdis buvo puikus!
Ir štai dabar taip pat gavau galimybę išbandyti kelis Stenders produktus. 
Tai - melionų kvapo vonios bomba, rožių kvapo dušo suflė ir Serumas ,,Beautiful contours body serum" 200 ml. 
Šias priemones naudoju jau ilgą laiką, tad tikrai galiu pasidalinti nuomone ir su jumis!

STENDERS melionų kvapo vonios burbulas. Gaivus, salstėlėjes, viliojantis melionų aromatas, nukelia mintimis į vasarą. Burbulo sudėtyje yra natūralios druskos kristalai ir natūralūs aliejai - todėl pagulėjus vonioje, oda tampa švelni švelni, o nuo aliejų - pamaitinta. Burbuliukas vandenyje greitai, šnypšdamas ištirpsta ir vandenį nudažo lengvai žalsva spalva, neputoja, bet pasklinda labai malonus aromatas. Tikras vakaro malonumas pagulėti ir atsipalaiduoti tokioje kvapnioje vonioje! Esu taip pat bandžiusi ir kitų firmų vonios bombas ar vonios kubelius, tačiau nei viena neprilygo  kvapniems Stenders vonios burbulams! Tad be jokios abejonės aš juos dar tikrai naudosiu!



STENDERS rožių dušo suflė. Niekada neteko naudoti jokio panašaus produkto, labai įdomi suflė konsistencija - kietoka, primena pyragaičių kremą. O kvapas! Dažniausiai rožių produktai kvepia dirbtinai ir tokius apeinu iš tolo, bet šis kvepia kaip erškėtrožių krūmas po lietaus. Taip švelniai ir gaiviai. Man labai patinka tas kvapas. Ir jis nusimaudžius ilgokai išlieka juntamas ant odos, o pati oda lieka tokia švelni ir pamaitinta, kad net nebereikia kūno losjono. Suflė sudėtyje yra saldžiųjų migdolų aliejaus, tad manau, dėl jo oda tokia švelni. Priemonės maudantis nereikia labai daug, ji švelniai putoja susilietusi su vandeniu. Tikrai puikus produktas, o jausmas nusimaudžius lyg vaikštant rožių sode. Ar gali būti maloniau? Tad nebijokime naujovių! Išbandykime kažką nepaprasto ir įdomaus!



Ši suflė - tikrai labai įdomus ir mane nustebinęs produktas, pažiūrėkite - primena mažą, purų debesėlį!
Ir trečiasis mano išbandytas produktas - serumas ,,Beautiful contours body serum" 200 ml. Aš niekada netikėjau tokiais dalykais - įvairiais kremais, kurie sulygina odą, mažina celiulitą ar panaikina strijas... Manau, didelė to dalis priklauso nuo gyvenimo būdo! Tačiau šis serumas man pasirodė gana įdomus! Visų pirma, man labai patinka jo kvapas - jis sodrus, stiprus, tačiau ir ypatingai gaivus - primena žaliosios citrinos kvapą! Šiame serume taip pat gausu net 5 odą stangrinančių eterinių aliejų, kofeino ir indinių nimbamedžių lapų ekstrakto. Visas šis mišinys odą stangrina, daro ją tvirtesnę bei tobulina kūno linijas. Visgi, panaudojus šio serumo ypatingai didelio poveikio nepajutau, tačiau galiu patvirtinti - oda šiek tiek tapo lygesnė, net pasislepė kelios nenaudelės strijos! Negaliu tiksliai pasakyti ar tai dėl šio serumo, bet, manau, kad jis taip pat daro poveikį odai. Serumo kvapas nuneša toli toli ir kremo gaivumas atperka viską! Džiugu, kad į odą įsigeria labai labai lengvai ir greitai!



Taigi, apie Stenders galiu pasakyti, kad man šio ženklo produktai labai patinka ir vis kas kartą nustebina. Džiaugiuosi, kad juose yra gausu natūralių medžiagų, o kiekvieno produkto kvapas yra nepakartojamas! Kad ir kaip man patiko šie produktai, labai norėčiau išbandyti ir kitus. Ypač dar vilioja gaminiai su šaltalankiais. Gal todėl, kad dabar tas auksinis ruduo? Taip pat labai džiaugiuosi, kad šį produkto ženklą galima rasti Lietuvoje, o ypatingai mane nustebino, kad šių produktų galima įsigyti ir Biržuose. Kur? O gi, natūralios kosmetikos parduotuvėje ,,Mokarda", esančioje  adresu: Rotušės g. 16, Biržai. O jei Biržai Jums per toli, šių priemonių galite įsigyti Facebook puslapyje ,,Mokarda".
Taigi, jei norėsiu paskęsti šių nuostabių kvapų jūroje net nereikės ieškoti toli toli...

O Jūs ar mėgstate Stenders? Ar teko ką nors išbandyti? Atsiliepimų ir patarimų ką dar išbandyti lauksiu komentaruose, apačioje! 


GABRIELĖ



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą