2017 m. spalio 17 d., antradienis

Douglas Box Of Beauty


Kas nenori pasilepinti? Puikus būdas tai padaryti yra su Douglas riboto leidimo dėžute, kadangi ji be galo miela ir papildyta grožio produktais! Ją visada sudaro vienas pagrindinis grožio produktas bei keletas, dažniausiai, kelioninio dydžio produktų arba mėginių. Esmė, kad sumoki tiek, kiek vertas tas pagrindinis produktas, o visą kitą tiesiog gauni dovanų. Puiku, tiesa?
Štai susigundžiau ir aš naujai pasirodžiusia dėžute.

Pagrindinis produktas dėžutėje yra naujasis Ariana Grande aromatas Moonlight, 30 ml. Šis aromatas iš visų atlikėjos išleistų man yra pats skaniausias, nes nėra toks saldus. Na taip, jie saldūs bet ne per daug. Jaučiamos ir gaivesnės natos. Ypač kvapas malonus jau šiek tiek pabuvęs ant odos, tada jis sušvelnėja. Bet vistiek tai toks gana žaismingas kvapas, kaip ir pats buteliukas su skiriamuoju Arianos ženkliuku - minkštučiu pom pom' su. 

Na ir dovanėlės.


Batiste sausas šampūnas, 50 ml. Šis originalaus kvapo, man jis patinka, gaivesnis. O Batiste sausi šampūnai ne paslaptis, kad labai geri ir savo darbą atlieka puikiai. Ir visada toks flakonėlis netikėtiems atvejams yra namuose. Bus dabar ir kelioninis variantas.
Dovanėlėse yra ir kitas Arianos aromatas Ari, 7,5 ml. Šių pakuotė man daaaaug gražesnė, bet kvapas visai ne mano. Šie labai saldūs, gal net šiek tiek erzinantys. Tad greičiausiai bus tik stalelio puošmena. O galbūt ilgiau pabandžius kvapą pavyks dar prisijaukinti. Pamatysim.

Mieliausia dovana tai šis raktų pakabukas! Puikiai tiks prie mano kito raktų pakabuko.


Douglas matinis lūpdažis, nr. 6. Tobulai sodri, raudona spalva! O toks mažytis, patogus įsidėti net ir į mažiausią rankinę! 

Inglot vokų šešėlių miniatiūra. Spalva puikiai tiks antakiams paryškinti, tad taip pat džiaugiuosi. O pigmentacija išties nebloga.

Taigi tiek dovanų gaunate dėžutėje, o aš labai džiaugiuosi turiniu! Dėžutės kaina 29.95 EUR. (tiek verti vien tik kvepalai), Douglas

Dar gavau porą mėginukų prie užsakymo. O kadangi dar turėjau nuolaidos kodą, tad dovanų dar gavau ir šias prausimosi putas! Argi ne puiku? :)
JUSTINA



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą