2017 m. kovo 25 d., šeštadienis

Plepalai ir šeštadienis namie

Kaip aš pasiilgstu namų... Gal todėl, kad juose itin mažai būnu. Gera susitvarkyti kambarius, nusivalyti dulkes, pasidaryti mažas pertvarkas ar tiesiog paruošti balkoną - pavasario sezonui. Jau laukiu, kada bus dar šilčiau ir galėsiu ten gerti kavą. Na, o šiandien oras tikrai nedžiugina - panašiau į rudenį - vien šlapdriba. Žinoma, jeigu lytų, man patiktų labiau. Kartais mums vadovauja lietus, sakydamas - sustok, nebedirbk, duok laiko sau ir apmąstymams. O turbūt vienas mylimiausių dalykų yra; laikas sau ir laikas su savo mintimis. O kartais laiko tiek nedaug ir dar šiandien - atėjo laikas prarasti vieną valandą...Tapome laiko valdovais. O gal laiko tarnais? Kitą vertus, norėčiau pasidalinti savo šeštadieniu su Jumis. 
Ech, štai spragtelėjo skalbimo mašinos kabliukas, sakantis - sudžiauk skalbinius, eik dirbti, koks dar laikas sau... Tuoj sekundėlę!
Na štai, viskas lygtais tvarkoje... Pasidarau arbatos. Abskritai, aš gerių nemažai arbatų ir pačių pačių įvairiausių. Prie kavos ne iš aparato man kažkaip vis dar sunku priprasti. Bet jau svajoju apie kavos aparatą, gal greitai jau mėgausiuosi savo mėgstamiausia kava... Mmm...


O kaip Jūs save lepinate šeštadieniais? Jūs jau turbūt žinote, kad mano mėgstamiausias laisvalaikis - skaitant. Dieve, man tik duok paskaityt. Man atrodo, man tikrai vieno gyvenimo neužteks viskam perskaityti. Vienas smagiausių dalykų - skaityti ir vartyti žurnalus. Prisipažinsiu, manau, kad žurnalai yra šiuolaikinės enciklopedijos! Juk, kalbame apie gerus žurnalus, tiesa? Pasiėmus vieną žurnalą gali tiek visko sužinoti, o kas man patinka, kad galiu daug ir pamatyti. Jau nekalbant apie fotografiją - ji visokiausia ir įvairiausia, man kartais toks jausmas apima lyg būčiau kokioj dailės galerijoj. Tad, žmonės, dėl Dievo meilės, skaitykit. Tikrai, yra ir tokių straipsnių, kurie gali pakeisti kardinaliai gyvenimą ir mąstyseną. O be to, mes juk žaibiškai lekiame pirmyn, tad, manau, reikalinga apsišviesti, kokios inovacijos mūsų laukia. Vieną kartą perskaičiau tokią gerą frazę, kuri man įsiminė visam gyvenimui. Ji skambėjo kažkaip panašiai, - ,,žmonės, skaitykite viską, nes jei neturite ko, skaitykite metro tvarkaraščius ar reklamas gatvėse". Tai, aš, manau, kad tai puikiai apibūdina mane - aš tikrai skaitau viską, net ir reklamas, kurias visi perverčia (kartais net jose randu klaidų, turbūt niekas jų nė nepastebi). Taigi, gi tas mūsų žodis, kartais būna galingesnis ir aštresnis už peilio dūrį... Nebenuklyskime į lankas - neseniai įsigijau L'officiel žurnalą, kaip nepirksi kai kaina gal 4 kartus mažesnė ir kainavo tik eurą. Taip tai gal dažniau nusipirkčiau tą žurnalą, nes tikrai įdomu, tačiau, kartais mane ta kaina smarkiai apkandžioja ir tada nusvyra ranka parduotuvėj :)


Dar, žinoma, mano pašto dėžutėj atsidūrė ,,Moteris". Kaip galėjau nepasinaudoti akcija - 3 mėn. prenumeratai - 3 eur. Tikrai apsidžiaugiau, juolab, kad ,,Moteris" straipsniai tikrai aukšto lygio! Bet ir storumas tų žurnalų, aš vėl skųsiuos, kad laiko tiek neturiu. Bet nesvarbu, galiu skaityt gi visus metus. Ir, aišku, dabar skaitau šią knygą, bet, Dieve apsaugok, kaip nepatogu ją skaityt - ji labai stora ir sunki, o ir didesnio formato. Lapai antiek geros kokybės, kad vos atverti knygą ir ji nuo svorio pati užsiverčia. Bet, žinokite, noris tokių banalių knygų kartais paskaityti. Tada smegenims tikras Spa - skaitai ir nesuki galvos, o ir visai įtraukia ir įdomu. Tai tikiuosi greitai įveiksiu ją, nes bibliotekai vėluoju grąžinti jau, oi kaip ilgai. Ups...



Be to, labai džiaugiuosi savo mergaitiškais dalykėliais. Pvz.: mėlyna kosmetine iš kiniečių. Jetau, kokio ji mielumo, aš iškart ją apsikabinau ir pasakiau: viskas, ji mano favoritė nr. 1!  Ji labai miela <3
Isadoros blakstienų tušas pernelyg nenustebino... Kaip už tokią kainą tikėjausi kažko daugiau. Tačiau, nepabandžius - nesužinosi. 
Catrice maskuoklis, turbūt vienas populiariausių šiam gyvenime maskuoklių... Prisipažinsiu, jog patiko ir man. Smagiausia, turbūt, kad nesausėja oda. Valio!
Make up revoliution highliter'is tai išvis bomba! Na ir pigmentas! Tikrai, geras produktas! Na, o Catrice lūpų pieštukas - lūpdažis irgi pasirodė labai įdomus. Man patinka, kad jis nėra ryškus, mažai matosi. Ir, aišku, geriausia, kad buvo prie žurnalo, kaip dovana. 


Ir, galiausiai, noriu pasidžiaugti savo pinigine, taip pat iš kiniečių. Na, man ji iš pirmo žvilgsnio pasirodė tobula!!! Man labai patinka jos medžiaga - tokia lyg ir minkšta oda. Taip pat piniginė yra labai patogi, lengvutė ir su milijonu skyrių! Tilps visos mano lojalumo kortelės :D O tas kutosiukas... O ta spalva... Oi, kaip pasisekė! Nenuvylė manes kiniečiai... Ups, persiprašau - KINAI! Mat, kažkas labai pyko dėl to, nes, atseit, taip nesakoma. Gerai gerai, lekiu skaityti savo žurnalų, o Jūs, pailsėkite. Tikiuosi, greit susitiksime! Bei tikiuosi, patiko mano šeštadienis, toks netgi #fashion :) 
Lauksiu komentarų, juk smagu kai pakomentuojat! Ne taip liūdna. Iki...

[Gabrielė]

5 komentarai:

  1. Gabriele skaitant tavo įrašus kartais atrodo, kad pati sau imi prieštarauti. Ir tada labai sunku suprasti ką nori pasakyti..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal gali pagristi savo minti? Kokioje vietoje priestarauju sau? :)

      Panaikinti
  2. Trūksta man kiek nuoseklumo.. labai šokinėja mintys šiame įraše..pradėju skaityt, galvojau bus apie žurnalu, knygas.tada šast kosmetika, pinigine..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiesiog tokie ir būna plepalai - nuo vienos temos prie kitos :) Bet jeigu tai sukėlė diskusiją - vadinasi, kaskart tobulėjame :) Ačiū, kad komentuoji :)

      Panaikinti
    2. Kad plepalai ir įvairios temos ok, bet norisi perėjimo nuo temos prie temos nuoseklesnės :)

      Panaikinti