2017 m. birželio 8 d., ketvirtadienis

Kai kantrybė pelno dangų. Sausainių paroda



Ar žinot tą jausmą, kai darai, stengiesi įdedi visą širdį ir lieki neįvertintas? Ir lyg rankos pradeda
svirti, ir save nuvertinti. Taip buvo ir man. Ir galvojau, gal tikrai nieko nesugebu. Ir tada atsirado šį nuostabi galimybė surengti gaminių parodą. Savo gaminius iškelti į viešumą, parodyti juos kitiems, ir labiausiai įrodyti sau  - AŠ GALIU. 
Todėl šį kartą noriu pasidžiaugti su jumis kartu, šiek tiek papasakoti apie parodą ir savo sausainiukus.


Sausainius parodai parodą rengėme dviese su drauge, joje pristatėme savo asmeninius darbus. Iš viso parodoje stalus papuošėme 209 vienetais dekoruotų meduolinių gaminių. Nors pats pasiruošimas parodai truko tikrai ilgai ir darbo įdeda neapsakomai daug,  parodos labai laukiau. O dabar kai viskas jau praėjo - kažko trūksta. Ir pakrizenimų dviese dekoruojant, eksperimentų ir pačio darbo. Sakau darbo... Iš tiesu man tai buvo lyg atsipalaidavimas. Ramybės atradimas? Net jei kūnas pavargdavo, būdavau laiminga. Nors būdavo dienų, kad paimi tuščią sausainį į rankas ir nekyla jokių minčių. Ir būdavo, kad idėjos liedavosi per kraštus.


Parodą pristatėme pirmadienį, Laiptų galerijoje (Šiauliuose). Nors įprastai ko gero esu droviausias žmogus žemėje, tą diena norėjosi būti matomai. Norėjosi būti svarbiai. Ta diena buvo mūsų. Ir kaip gera buvo matyti žmones, kurie džiaugiasi ir mėgaujasi matydami mūsų sausainius. Nerealu, kad žmonės atėję užduoda įvairiausius klausymus, domisi. Tada atrodo, kad visas įdėtas darbas tampa dar reikšmingesnis. Esu nepaprastai dėkinga už šią galimybę. Už patirtį.
Dabar tikrai manau -  esu teisingame kelyje. Tikiuosi jame susitiksime.

Keletas parodos akimirkų:






Draugės darbas





  Keletas mano  darbų iš arčiau:






 JUSTINA

5 komentarai:

  1. Labai gražu! Įžvelgiu talentą bei begalinę kantrybę, nes pati negebu ,net paprastai papuošti kalėdinių sausainukų. Ir ta paroda, na tokia neįprasta - tokia žavinti. Šaunuolės!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip malonu skaityti tokį gražų komentarą! Labai ačiū❤ Ir tikrai, kantrybės čia nemažai reikėjo😊

      Panaikinti
  2. Beprotiškai gražu ir tikrai tikrai esi talentinga! O dar kai šis "darbas" teikia malonumą, tai išvis smagu:) Šaunuolė!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. AČIŪ! Labai smagu kai tai teikia džiaugsmą ne tik man, ber ir kitiems! O tokie malonūs komentarai skatina tik dar labiau tobulėti ❤����

      Panaikinti
  3. apstulbus nuo grožio- tikra menininkė - taip ir toliau, klestėk ir tobulėk :)

    AtsakytiPanaikinti