2022 m. rugsėjo 18 d., sekmadienis

LOOKFANTASTIC - staigmenų dėžutė

 Niekada neturėjau Lookfantastic kosmetikos staigmenų dėžutės prenumeratos. Tačiau visada norėjosi pabandyti. Pasitariau su Justina, kadangi ji prenumeruoja šią dėžutę ir nieko nebelaukus užsisakiau. Džiugu, kad draugė man patarė pasižiūrėti youtube blogerių video ir paieškoti nuolaidos kodo. Ir kokį nerealų nuolaidos kodą sumedžiojau! O gi, nemokamai gavau kovo mėnesio grožio dėžutę! Manau, puikus laimikis! 





Džiugu, kad į Lietuvą nekainuoja siuntimas, nėra jokių muitų. Dėžutę man pristatė į DPD paštomatą. Kas pirmiausia man patiko, tai pati dėžutė. Iškart ją atidarius, sugalvojau, kad panaudosiu pieštukams susidėti. Kiek supratau iš pačios dėžutės, ji nešasi žinutę, jog moterys yra stiprios, moterys yra galingos! 



Viskas buvo labai gražiai supakuota. Viršuje - plonas bukletukas, lyg žurnaliukas, kuriame yra dėžutės kūrėjų laiškas, bei pristatomi dėžutėje esantys produktai. Kiekvieną mėnesį jų gausiu po 6. 



Ką radau dėžutėje?

1. Labai švelniais šereliais, itin dailų makiažo šepetėlį. Skirtas šešėliams padengti. Manau, panaudosiu. Man šepetėlių daug nereikia, tačiau akių šešėliais kartais mėgstu pasidažyti.

2. Vandeniui atsparus Make up REVOLUTION blakstienų tušas. Šį panaudosiu tikrai, bet gali būti, kad tik kitą pavasarį. Nieko keisto, kad šis tušas buvo pavasario grožio dėžutėje. O gal žiemą, kai ypač pusto irgi naudingas daiktas? Vistiek pravers...

3. Starskin lūpų kaukė. Nesu naudojusi lūpų kaukės, bet rudenį, kai veidą talžo šaltas vėjas, man pirmiausia, kenčia lūpos. Tad kaukė joms tikrai pravers.

4. Sachajuan plaukus formuojantis kremas. Nesu bandžiusi tokios priemonės. Jei norėsiu garbanų, reikės pabandyti.

5. Espa odos šveitiklis. Manau, naudosiu veido odai. Mano kosmetikos lobynai dabar susitraukė iki minimumo. Tai labai džiaugiuosi kiekviena įvairesne priemone, naujove. Šiuo produktu bene labiausiai džiaugiuosi. 

6. EH veido aliejus. Dar viena priemonė dėl kurios labai džiaugiuosi. Nedaug esu turėjus veido aliejų, bet šį jau ir išbandyti spėjau. Ir labai patiko. Dar ir kvapas priminė labai seniai naudotą veido serumą. Nuostabus produktas! Neriebus, puikiai susigeria. 



Ir kaip jums tokia dėžutė? Smagiausia, kad jau man iškeliavo rugsėjo mėnesio grožio dėžutė, o šią, primenu, gavau visiškai nemokamai! Tad visai greitai vėl būsiu maloniai nustebinta. Į mėnesį man atsieis apie 15 eur. Manau, tikrai gera kaina už 6 produktus, nes parduotuvėj dabar gali nusipirkti vieną ar du už tokią sumą. Didelio kiekio man irgi nereikia, nes tikrai taupiai viską naudoju. Po parduotuvę irgi nebereiks vaikštinėti ir ieškoti. O labiausiai mane džiugina tas, kad tai galimybė išbandyti užsienio produktus ir eiti koja kojon su užsienio naujienomis, žymių žmonių rekomendacijomis. Juolab, kad užsisakius šią dėžutę, kas mėnesį nemažai tų produktų pasikaups, nes jei 5 iš jų kosmetikos priemonės, per mėnesį, manau, jų pilnai nesunaudosiu, o žiūrėk, jau kažkas naujo atkeliauja. sMAGU bus išbandyti, išeiti iš kosmetikos rutinos, o dar smagiau pasidalinti su jumis, palyginti dėžutes. Dar svajoju apie knygų dėžutės prenumeratą, bet jos jau per pusę brangesnės, o ir namuose knygų lentyna pilnai užsipildžiusi... Neatmetu tos galimybės, bet ir dar laukiu.

Linkėjimai,

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą