2018 m. lapkričio 3 d., šeštadienis

Kvepalai šaltajam sezonui


Sveikos merginos!
Senokai buvome susitikusios ir kažką kalbėjome apie mergaitiškus dalykėlius, tad noriu šią padėtį pataisyti ir pakalbėti man labai mėgstama tema - apie kvepalus. Jų turiu tikrą daugybę. Ir kiekvienas jų man vis kažką reiškią. Na, o kalbant apie kvapų pasirinkimą  jis tikrai gan įvairus - nuo gaivių iki itin stiprių ir išraiškingų. 
Iš tiesų esu lengvų, gaivesnių aromatų mėgėja, tačiau visgi atėjus šaltajam sezonui visi gaivūs ir lengvi, gėlytėmis kvepiantys aromatai lieka kažkur kamputyje ir pirmąją eilę užima ne kas kitas kaip saldūs, sunkesni kvapai. Jeigu vasarą saldūs kvepalai mane erzina ir jų nesinori tai rudeniui - žiemai pats tas. Atrodo net šilčiau, kai apgaubia saldus aromatas. Jums taip nebūna? :) 
Tai kas tapo mano rudens favoritai?


LANCOME La Vie Est Belle. Ahh. Šių miniatiūrą kažkada gavau dovanų pirkdama Douglas parduotuvėje ir nuo tada vis svajojau apie didelį buteliuką. Ir štai, 25-tojo gimtadienio proga sau juos pasidovanojau. Nes gyvenimas yra gražus! Ir juk kartais reikia palepinti save, tiesa?
Kaip dieviškai man jie kvepia! Kvepaluose vyrauja vilkdalgiai, atsiveria kvapnūs apelsinų žiedai, jazminai (mano mėgstamiausias augalas!), juodieji serbentai (dar vienas ingredientas, kuris yra ne vienuose mano kvepaluose), kriaušės, pačiuliai, tongapupės, šokoladiniai saldainiai, (o kas sako šokoladui - ne?) ir vanilė. Natos atsiveria palaipsniui, jaučiamas vis kitoks kvapas, o galutinis variantas nuostabus! Kvepalai nėra per saldūs, turi savyje švelnumo, elegancijos. Jie nėra aitrūs. Dar vienas pliusas, kad kvepalai ne tik apgaubia ta nematoma šiluma, bet ir išsilaiko kelias dienas. Tikrai, nemeluoju. Paėmusi rūbą net po kelių dienų jaučiamas stiprus kvapas. Tai tikrai vieni geriausiai išsilaikančių kvapų. Ir būsiu atvira - aromatą tiesiog dievinu. Todėl jie paskutiniu metu yra dažniausias mano pasirinkimas.
Pats buteliukas irgi man patinka, dailus, elegantiškas ir sunkaus, storo stiklo.


Šį rudenį antrąją vietą užimė, kaip bebūtų keista, ARMANI Si aromatas. Kaip jau minėjau ankstesniame įraše, kvapas man visada patiko, bet erzindavo. Gal dėl to, kad jais Gabrielė kvėpindavosi ir vasarą ar važiuojant autobusu, automobiliu (kvepalų negaliu pakęsti kažkur važiuojant, nes visi erzina, vos ne pykina, tad kvepalų kelionėse vengiu). Ir štai, kai lauke nebėra šilumos, aromatas man labai patinka ir kas keisčiausia neerzina. Valio. Tik jeigu per žiemą buteliuko neišnaudosiu, vasarą jų tikrai neliesiu. Bet rudeniui kvapas puikus ir ypatingai tinkantis. Jis ypač saldus, intensyvus, prabangus, stiprus ir aštrus. Kvepalai man skanesni kai irgi šiek tiek jau pabūna ant odos ar rūbų, prasivėdina. Kvepalų sudėtyje vyrauja juodieji serbentai (vėlgi gal dėl serbentų pakeri mano širdį ir nosį?), vanilė, pačiuliai, frezijos, rožės, muskusas, ambra, mediena.
Si buteliukai labai dailūs, minimalistiniai, bet tuo ir žavūs. Pas mane visgi yra ne pardavimui skirta miniatiūra iš Douglas, viso labo 15 ml. tad neatrodo taip, kaip pilno kiekio buteliukas ir nėra toks gražus.


Na ir mano praeito sezono mylimiausi, bet šį rudenį jau pasitraukę į trečiąją vietą PACO RABANNE Olympea.  Jie ne tik saldūs, bet ir lyginant su kitais dviem aromatais, patys aštriausi. Mano draugė, mėgstanti rytietiškus kvapus, sakė, kad net jai jie yra per stiprūs, todėl man pačiai keista, kaip šie kvepalai tapo mano vieni mėgstamiausių. Jie labai įdomūs. Turi ir gaivumo ir stiprumo, aitrumo būdingo rytietiškiems kvapams. Labai keista, kad ir šiuos esu įsimylėjusi, nes rytietiškai kvapai man dažniausiai nėra prie širdies, bet šiuose išlaikyta tokia darna, kad  aštrumas, saldumas atsveriamas gaiva. Natos - mandarinai, jazminai, imbieras, vanilė, druska (štai kas suteikia gaivą), kašmyro mediena, sandalmedis. Išties, paskaičius aprašyme vyraujančias natas, niekada nebūčiau nusipirkusi šių kvepalų. Bet pauosčius jie taip mane sužavėjo, kad tas susižavėjimas trunka jau daugiau nei  metus. Kvapas labai įsidėmėtinas, išskirtinis, gal tuo toks žavus? 
Vasarai vėlgi jis yra per sunkus, tad tinkantis tik vakarui. Bet rudeniui/žiemai tobulas pasirinkimas, net ir einant į darbą.
Kalbant apie buteliuką, jis man pats gražiausias, galima įžvelgti ir antikos elementų. 

Taigi, toks tas mano ruduo. Kvapnus ir saldus. Juk kartais taip gera užsimerkti ir pasinerti į kvapų pasaulį. 
Na o jūs, kokius kvepalus renkatės šaltajam sezonui? Ar visgi visus metus naudojate vieną, numylėtą aromatą? :)

Justina



4 komentarai:

  1. Saunus trejetas, dar siulyciau pabndyti Dolce Gabbana l'imperatrice :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žiemą man patinka viskas, kas kvepia vanile. :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vanilės labai šiltas aromatas, tad kai lauke šalta - vanilė pats tas :)Ir ne tik kvepaluose, bet ir žvakėse :)

      Panaikinti