2018 m. lapkričio 26 d., pirmadienis

Atsinaujinam? Nauji produktai


Sveikos merginos. Kaip gera pabūti ramiai, tik su savimi. Buvau net pamiršusi ausinukus ir man patinkančią muziką, klaviatūros lytėjimą, nuotraukų redagavimą ir minčių kratinius. Ir šįkart noriu jums parodyti, kokią kosmetiką įsigyjau per du mėnesius. Jūs vis skaitote mano sunaudotus produktus, tačiau, manau, visai įdomu ir kuo juos pakeičiu, tiesa? Pastebėjau, kad vidutiniškai per mėnesį pabaigiu apie dešimt produktų, o nusiperku du ar tris. Jūs, žinoma, paklausite, kaip tuomet man visko pakanka ir kažko nepritrunku, patikėkite aš ir pati negaliu to paaiškinti. Nes esu iš tų žmonių, kuriems tai kažkas padovanoja, tai parveža lauktuvių, tai pasiseka konkurse ir pan. Bet aš labai susidraugavau su pačia kosmetika ir net esu šiek tiek nuo jos priklausoma, tai nelabai gerai, bet visos mes širdyje, gražuolės karalienės, tiesa? 

Taigi, jau lapkričio pabaiga ir nežinau kaip jums, bet pas mane jau taip smarkiai beldžiasi Kalėdos! Aš jau vaikštau su storom kojinėm, dažnai sėdžiu prietemoje užsidegusi žvakę ir ką nors veikiu, bet tada būna toks jaukumas!  Labai laukiu Kalėdų. Tai metas, kada žmonės tampa geresni, susiburia į vieningą šeimą, kuomet būna visus metus išsibarstę... Patikėkite, tai tikrasis Kalėdų stebuklas...
 Ir, žinoma, jau labai didelę įžangą padariau ir nuklydau į lankas, nes visgi norėjau pakalbėti apie kosmetikos priemones ir kas naujo apsigyveno mano namuose. 

 Pirmoje nuotraukoje matote Nivea dezodorantą, 50 ml. Taigi, išdavystė, jūs sakysite, kas žinote, jog visada naudoju Forever aloe verą dezodorantą. Tačiau jis begėdis man pasibaigė, naudojau, kol net nebebuvo ko naudoti, o naujo vis dar negaunu, nes yra vis dar renkamas užsakymas, tad neiškenčiau ir nusipirkau šį. Mokėjau su akcija 2,49 eur. Eurokos parduotuvėje. Imiau šį, todėl, kad rašo, jog be aliuminio, o kitokio aš ir nenaudoju. Kol kas kvepia skaniai - gėlėmis ir rašo, kad apsaugo nuo prakaito 48 val. Nekantrauju pabandyti!

 
Taip pat noriu pasakyti didelį ačiū, Biodermai, kadangi mes su šia kompanija labai gražiai bendraujame. Tad man leido išsirinkti produktus, kuriuos norėčiau panaudoti, nes prieš tai naudojau mėginukus. Žinoma, savo visą meilę atiduodu Bioderma Sebium Mat Control, 30 ml. veido kremui, kuris suteikia veido odai matiškumo ir susigeria akimirksniu. Pabandykite, tikrai nuostabus produktas ir duoda tokį keistą, tačiau labai gerą jausmą. Ypač, jei veido oda linkusi riebaluotis.
Taip pat bandysiu Bioderma Sebium gel moussant, 200 ml. prausiklį. Aš tiesiog jau esu priklausoma nuo šio kvapo.  Šiuo metu naudoju Bioderma rožinį prausiklį. Ak, visai norėčiau parodyti jums visą Biodermos kolekciją, kurią turiu ir naudoju, patikėkite, jei būtų nesąmonė, nenaudočiau. O prisimenu, buvo laikai, kada svajodavau apie Biodermos produktus, nes man jie, studentei buvo tiesiog neįperkami... Ir štai, svajonės pamažu pildosi!

 Spalio pabaigoje dažiausi plaukus sruogelėmis ir kirpėja pasiūlė man pabandyti Keune šampūną ir kondicionierių, po 80 ml. Visos blondinės supras, apie mėlyną šampūną ir kondicionierių, tiesa? Jis skirtas tam, kad plaukai neįgautų to erzinančio geltono atspalvio. Man tas geltonas atspalvis šiek tiek patinka ir visai man tinka, būti visiška peroksidine blondine aš dar nepasiruošusi. Bet karts nuo karto pabandysiu išlaikyti balansą. Vieną kartą priemones jau bandžiau, žinoma, prasikeikiau su tuo mėlynumu, nes man, žinoma, reikėjo būtinai naudoti baltą rankšluostį. Bet keli užtiškę lašeliai tikrai ne pasaulio pabaiga, tiesa? O kvapas tai labai superinis! Mokėjau už abu 7 eur.

 
 Dar didelis ačiū mano draugei, kuri manęs nepamiršo būdama Vokietijoje ir dar lauktuvių parvežė man Loreal cukraus šveitiklį, 50 ml. O, kaip bus įdomu pamėginti! Be to, ši Loreal pakuotė mano mėgstamiausia, jau taip ,,limpa" prie rankos!


Na, mergaitės, karalaitės, o ar žiemai užsiauginote kailiuką? Juokauju, žinoma, kailiukas, man nelabai reikalingas, todėl  įsigyjau Athena beaute skutimosi želę, 200 ml. Pirkau, nes buvo labai gera kaina, apie 2,50 eur. O be to, nebandyta ir negirdėta priemonė. Ant pakuotės taip pat rašo, kad 2011 m. ši priemonė buvo apdovanota Queen's awards. Be to, ši želė su vitaminu E ir aloe vera. Tikrai užteks visiems metams.


Ir kaip visada dar pora niekučių - Cotonet vatos diskeliai, 120 vnt. Tai jau būtinybė, kadangi kasdien makiažą valausi su vatos diskeliais, tad kuo jų daugiau, tuo geriau. Mokėjau 0,79 ct.  Ir makiažo kempinėlė iš Aliexpress. Tikrai nesu makiažo meistrė ir panašiai, tad man tikrai nereikia kempinėlės už 20 eur. Savoms reikmėms puikiai tarnauja ir kempinėlės iš Aliexpress. Šios kaina buvo 0,89 er. Man patinka, kad ji yra kirsta. 

Štai tiek buvo mano pirkinių per paskutinius du mėnesius. Dabar jau lauksiu Kalėdų, nieko nepirksiu, kadangi visada per Kalėdas mano namai vėl pasipildo kosmetika. O jūs ar daug kosmetikos perkate? Gal esatę bandę ką nors iš šių priemonių, o gal turite ką parekomenduoti? Matote, dekoratyvinės kosmetikos beveik neperku, nes turiu jos pakankamai, o naudoju irgi itin retai. 

Bučkis, karalaitės!
-Gabrielė 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą