2018 m. lapkričio 21 d., trečiadienis

Ruoškime kailiuką!

SVEIKOS, DIVOS!




 Šiandien noriu trumpai su jumis pasidalinti kiek kitokiu įrašu - apie pūkuotuką, pilką liemenę. Aš taip ja džiaugiuosi, kad noriu pasidžiaugti ir su jumis! 


 Jūs tik pažiūrėkite į tą minkštumą - ar jums nesinori įnerti pirštų ir paglostyti šį kailiuką? Aš kuomet būnu kokioj nors parduotuvėj ir pamatau ką nors pūkuotą, nekantrauju paglostyti!


O juokingiausia, kad kuomet buvome Utenoje, parduotuvėje pamačiau tokią liemenę ir jos kaina buvo 60 eur. Tai, sakyčiau tikrai nemažai... O aš taip ilgai svajojau būtent apie tokią liemenę... Tad pagalvojau, pabandysiu susirasti Aliexpress ir radau tokią pat! Tik trigubai pigiau (sumokėjau su nuolaida 18,17 eur.).  Liemenę galite rasti čia. Žinoma, gauti tokią liemenę, kaip pardavėjo nuotraukose, nesitikėjau, tačiau rezultatas labai maloniai nustebino. Pasiūta tikrai labai kokybiškai, o pats kailiukas nuo savo ilgos kelionės šiek tiek susigulėjo, bet nešiojant tikrai prasikedens.


Dydis buvo tik vienas - universalus, tad man gal norėtųsi liemenės kiek didesnės, bet, manau, atrodo visai neblogai ir galiu tikrai džiaugtis, nes žiema bus nebaisi!

O ką jūs manote apie tokius įrašus? Ar patinka? Ar jums aktualu? O gal turite savo nuomonę apie šį mano pūkuočiuką? Laukiu jūsų komentaruose :) 

- Gabrielė
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą