2018 m. spalio 31 d., trečiadienis

Ką sunaudojau per spalio mėnesį?

Wup wup wup... Šiąnakt yra garsioji šmėkliukų šventė. Ar pasiruošėte kostiumus, makiažą ir ar pasipuošėte savo namus moliūgais ar kitomis dekoracijomis? Pernai buvau išskaptavusi moliūgą, o šiemet visiškai nieko nesiruošiau, gal todėl, kad šventė viduryje savaitės? O gal, kad tiesiog savo mieste nemačiau aplamai nieko panašaus, kuo būtų galima pasipuošti savo namus, o ir daržo neturiu, kur auginčiau moliūgą... Taigi, jau spalis skaičiuoja savo paskutinius žingsnius, o aš noriu pasidalinti savo nuomone apie sunaudotus produktus, per šį mėnesį. Pasiruoškite, nes šių - tikrai nemažai!






Pirmiausia, ką nusprendžiau padaryti, tai prasivalyti. Ir pagaliau prisiruošiau atsisveikinti su savo nagų lakais. Pasilikau tik kelis gerus nagų lakus, o šitus jau pusiau nunaudotus arba išvis nebenaudojamus išmetu lauk. Žinote tą jausmą, kai vis galvoji, kad dar naudosi? Štiš, škac! Nereikia, nenaudoji - atsikratyk tų šiukšlių. Su tokiu požiūriu ir išmetu nagų lakus. Ir dar kartą įsitikinau - geriau vienas, bet geras, negu dešimt prastų. Kur mano smegenys buvo anksčiau?


Avon Nutraeffects veido prausimosi putos, 150 ml. Galiu pasakyti, jog šios putos man išties patiko. Kvapas malonus, produkto užtenka ilgam. Man taip pat patinka balta paprasta pakuotė ir galiu ypatingai pagirti pompą, nes, jei skaitėte, kuomet baigiau Himalaya prausimosi putas, tai su anomis buvo tikras košmaras. O čia buvo taip lengva naudoti! Tikrai šias putas kartočiau! Mokėjau apie 5 eur.

Bioderma sensibio H2o micelinis vanduo, 20 ml. Šis miceliukas nesiskiria nuo manęs kelionėse! Labai patogus trumpoms išvykoms, o kalbėti gal jau nebeverta, juk tiek jam meilės dainų sudainuota! Jis tikrai nepakeičiamas!


Labai noriu pagirti drėkinančią veido kaukę iš Garnier. Kiek kitos blogerės gavo pabandymui šią veido kaukę, girdėjau, kad kitoms nelabai patiko. O man ši kaukė, kaip sako: tiko ir patiko! Oda buvo labai labai sudrėkinta. Šią kaukę laimėjau Eurokos konkurse.

Himalaya herbals veido kremo mėginukas, 6 ml. Turėjau šį veido kremą pilnoje pakuotėje ir tokį pat mėginuką. Tuo metu man kremas tikrai patiko, kvapas irgi. Kadangi kremas kiek riebokas labai tiko šaltąjam sezonui.

Crystal Collagen Gold paakių kaukės. Jei skaitėte mano ankstesnį pabaigtų produktų įrašą, tuomet minėjau, kad man šių kaukių liko nuo vestuvių. Tad dabar ilgai galėsiu lepinti savo paakius, nors nematau įspūdingo poveikio.


Aqua amber vonios druskos, 2 vnt.x 500 g. Taip jau būna, kai žmogus turi vonią ir nori maudynių įvairiuose aromatuose. Juk kaip gera maudytis druskų prisotintame vandenyje ir putų kalnuose. Šios vandens druskos labai nebrangios, su nuolaida abi man jos kainavo gal 1,60 eur. 


Air wick namų kvapas, 250 ml. Karts nuo karto, profilaktiškai panaudoju namų kvapus, bet tikrai ne visada. Šįkart mane džiugino šis aromatas, kuris buvo labai labai skanus ir net neerzino - zefyriukai, avietės ir rožės atrodo keistas derinys, bet verta išbandyti! Kaina apie 5 eur. 

Ecodenta dantų pasta su baltuoju moliu, propoliu ir Teavigo, 100 ml. Aišku, Jūs dabar galvojate kas tas Teavigo? Aš ir nežinojau, kol nepaklausiau dėdės googlo ir jis man pasakė, jog tai yra žaliosios arbatos ekstraktas. Atrodo, šios dantų pastos nebuvau naudojusi, tad buvo visai įdomu. Man patiko, kad ji yra labai stipri dantų pasta, tačiau kultinės juodosios man ji neaplenkia... :) Įdomu būtų paskaičiuoti, kiek jau Ecodentos dantų pastos esu sunaudojusi, nes toks jausmas, kad kitokios mūsų namuose nebūna. Dar kaip tik neseniai nusipirkau naują žalią Ecodentos dantų pastą.

Shaving cream, 100 ml. Šį mėginuką man parvežė mama iš Kinijos. Tiesą sakant buvo įdomu, nes šis skutimosi kremas ir yra kaip kremas, o ne putos, kaip aš įpratusi naudoti. Bet man visai patiko, be to labai patogus kelionėms. O aš kažkaip nors ir mažai keliauju, bet dievinu kelioninio dydžio produktus.

CocaCola lūpų balzamas, 4 g. Aš jo tikrai nesunaudojau, bet atsisveikinu, nes žinau, kad tikrai jo nenaudosiu. Jis tiesiog pas mane stovėjo kaip puošmena, atitarnavo labiau kaip teminio gimtadienio dekoracija, o dar panaudojau kelis kartus, bet man nepatinka viskas, kas yra su kolos skoniu. Kolą gerti galiu ir geriu, nors ir labai retai, bet visų saldainių, vazelinų ar dar ko nors su kola nemėgstu. 

Makeup revoliution focus and fix antakių paletė, 4 g. Iš šios paletės pilnai išnaudojau antakių vašką ir pagrindinę antakių spalvą. Kitos dvi spalvos man tiesiog buvo nereikalingos. Bet patys antakių šešėliai man labai patiko. Paletė labai patogi ir antakius tikrai su ja gali susikurti tokius, apie kokius svajoji. Taip pat paletėje yra mažas pincetas ir šepetėlis. Kaina apie 5 eur. Dabar bandau susidraugauti su antakiu pieštuku, bet tas turimas man nelabai patinka, tad bandysiu grįšti prie šešėlių, bet nežinau ar prie šių, o gal norėsis išbandyti ir kokias naujoves. 

Gradiali šampūno mėginukas, 20 ml. Kas skaitė mano nuotykius Palangoje, žino, kad svečiavausi Gradiali viešbutyje, kuris nepagailėjo svečiams mėginėlių. Šis šampūniukas puikus, o ir galvai išsiplauti jo užteko pusė tūtelės. 

Vitaminas C apelsinų skonio, 70 tablečių. Juokingiausia, kad sakau, pažiūrėsiu, kokius produktus sunaudojau pernai metų spalio mėnesį. Ir pamačiau, kad lygiai tuo pačiu metu gėriau šiuos vitaminus! O patikėkit, aš tikrai juos retai vartoju. Ar tai tik netaps maža tradicija? Man jie patinka, nes jie skanūs. Kaina apie 4 eur.


Ir paskutiniai sunaudoti produktai, čia jau namų šeimininkėms :) 

Pur indų ploviklis su aloe vera, 450 ml. Man patinka Pur, nes jis toks kreminis ir plaunant indus su šiuo plovikliu, rankos būna tikrai švelnios. Tačiau jo tikrai užtenka trumpesnį laiką negu Fairy, gal grįšiu prie jo? Kaina apie 2 eur.

Cilit tualeto ploviklis, citrinų kvapo 750 ml. Man patiko, jog išplovus juo, vonioje pasklisdavo švelnus citrinų aromatas, bet labai natūralus, o ir šio ploviklio gana ilgai užteko. Kaina apie 3 eur.

Ariel mountain spring skalbimo milteliai, 1,5 kg. Man patiko rūbų kvapas skalbiant su šiais milteliais, o ir užteko man šio maišiuko, gal metams? Bijau pameluoti, bet labai labai ilgai. Šiuo metu nusprendžiau pabandyti Ariel kapsules irgi to paties kvapo, kaip ir šie milteliai, kadangi aromatas man patiko, bet gavosi kažkoks nesusipratimas. Kapsulių kvapas visiškai kitoks ir man siaubingai nepatinka, o dar koks stiprus! Bet pvz.: kai balkone sudžiaunu rūbus, net vengiu į jį eiti, nes kvapas man labai priklus. Tad be jokios abejonės grįšiu prie miltelių, o ir užtenka jų labai ilgam laikui. Kaina gal apie 5 eur.?

Bref tualeto kvapukas. Turbūt Bref esate girdėję per televiziją, tiek prikurta reklamų, bet išties man jie patinka, nes palyginus su kitais, Bref, man regis, užtenka ilgiausiai ir kainos ir kokybės santykis pagirtinas. Mokėjau 1,39 eur.

Taigi ar nepavargote skaityti? Gal turite kokių pastebėjimų? Duokite žinoti, kad Jūs užsukate ir skaitote, mums tai labai svarbu. O gal komentarai nebemadingi? Juk taip smagu žinoti, kad nepamirštate mūsų! :)

Jaukaus vakaro,
Gabrielė



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą