2018 m. lapkričio 11 d., sekmadienis

Pirkiniai. Kas slepiasi dėžutėse?


Sveikos, merginos!
Pirmą kartą ateinu pas jus su pirkinių įrašu, kadangi Instagram'e nubalsavote, kad toks išpakavimo kartu įrašas Jums patiktų. Tad pabandom! Gal tada dažniau pirkinius parodysiu :) Išties, senokai bebuvo taip, kad per vieną dieną namus pasiektų keturi siuntiniai. Man patinka tokios siuntinių dienos! 
Iš tiesų jau po truputį ruošiuosi Kalėdoms, net ir dovanėles baigiu supirkti - esu mėgėja iš anksto pasirūpinti dovanomis, kad nereikėtų šventiniu laikotarpiu pametus galvą blaškytis po parduotuves pilnas žmonių. Tad ne viską galėsiu parodyti.


Pirmiausia, tai mažytė dėžutė iš Diavolesa.lt internetinės parduotuvės (ją rasite ČIA). Joje pasislėpė štai ši, bordo spalvos suknelė (atsiprašau, kad ji šiek tiek susiglamžiusi). Ji labai paprasta, bet man tuo graži. Tik. kaip visada, net ir mažiausią dydį man reikia šiek tiek pamažinti, teks taisyti. Na, bet mama šį darbą visada atlieka labai greitai. Suknelės iš šios parduotuvės visada ateina kokybiškos, būtent šios suknelės medžiaga maloni, nėra itin plona. Pirkau ją vienai šventei, bet po jos su suknele keliausiu ir į darbą. Puikiai tiks šaltuoju sezonu (mokėjau apie 30 eur.).



Kitos dvi dėžutės iš MemberShop.lt (nuoroda į parduotuvę ČIA). Man patinka šį parduotuvė, joje vyksta įvairūs išpardavimai, kurie kasdien keičiasi. Na. o kas dėžutėse? Deja, vienos dėžutės turinio negaliu parodyti, kadangi tai yra dovanėles mano kelioms draugėms ir jeigu netyčia kuri viena skaito mano tinklaraštį, nenoriu sugadinti staigmenos. Bet didesnioji dėžutė savyje patalpino visą glėbį MACADAMIA produktų. Dabar, jei klausit kam man reikia trijų vienodų priemonių, iškart pasiaiškinu - vienas buteliukas iškeliaus mamai, kitas sesei. Pasirodo, kad aš gerai įkalbinėju pirkti. Hi hi :)
O kas tai per priemonės? Mažesnysis buteliukas tai Macadamia nenuplaunama kondicionuojanti dulksna plaukams. Tai ko gera vienas mėgstamiausių mano šio gamintojų produktų, kadangi aliejus purškiamas dideliu debesiu ir neapsunkina plauko, jo neriebaluoja. O kaip tik atsiranda sveikas žvilgesys, plaukus lengva iššukuoti. Purškiu tiek ant drėgnų, tiek ant sausų plaukų. Pabandykit, nerealus. Membershop mokėjau šiek tiek virš 6 eur. Bet mačiau kitose pardavimo vietose dabar yra ir didesnė nuolaida.
Na, o šie Macadamia dideli buteliukai, kurie atrodo kaip plaukų lakas yra kondicionuojanti priemonė Natural Oil Flawless. Niekada neteko šios priemonės bandyti, ką ji turėtų daryti? Švelninti, minkštinti, suteikti blizgesio. Priemonę reikia tepti ant drėgnų plaukų ir paskui nuskalauti, kaip įprastą plaukų kondicionierių. Matysim kaip bus su rezultatu. Kodėl pirkau? Nes buteliukas kainavo 6 eur. kai įprasta kaina yra apie 26 eur. Tikrai suviliojo išbandyti. Tuo labiau, Macadamia dar nėra nuvylusi.




Na, o didžiausia ir labiausiai laukta mano dėžutė yra iš DOUGLAS.
Kas joje pasislėpė? O gi taip lauktas ir pagaliau išlauktas advento kalendorius. Šiais metais atrodo jis ypač geras, negaliu jau dabar sulaukti gruodžio pirmos. Jeigu įdomu, kas kalendoriaus viduje Douglas.lt yra parašyta kokie produktai jums atiteks. Bet visgi jeigu norite staigmenos, geriau aprašymo neskaityti. Pernai metais irgi turėjau šį kalendorių, tai gautais produktais tikrai labai džiaugiausi, net atradau be galo mėgstamus kvepalus. Kalendoriaus kaina beveik 38 eur.


Dar nusipirkau NYX akių pieštuką. Jis mano mėgstamiausias, nes yra minkštas ir netepa vokų. O ir kaina nedidelė - vos 2 eur. Kadangi mano plaukų kaukė baiginėjasi, dar įsigyjau Helen Seward plaukų kaukę, kuri turėtų maniškius plaukus drėkinti. Niekada nesu nieko bandžiusi šios firmos, tad bus įdomu išbandyti. Pirkau su nuolaida, mokėjau 4 eur. Kitų dalykėlių vėlgi negaliu parodyti, kadangi pirkau dovanėlių savo vaikinui.


Na ir kartu su užsakymu gavau dovanėlių iš Douglas. Tai mažiuką, juodą ISADORA blakstienų tušą, FOREO prausiklį (bus kaip tik naudoti su FOREO LUNA aparačiuku!), ESTEE LAUDER Advanced Night Repair naktinį veido serumą (dėl šio ypač džiaugiuosi), GLAMGLOW Dreamduo  naktinį dviejų dalių veido drėkiklį (šį irgi nekantrauju išbandyti, nerealu!) ir paskutinė dovanėlė DOUGLAS Home Spa rankų kremas.
Na ir kaip visada keletas mėginukų. Labiausiai nustebau dėl YVES SAINT LAuRENT Black Opium kvepalų mėginuko, kadangi man jie kažkodėl kvepia skaniai. Nors niekada nepatiko nei vieni iš opiumų. Gal šie vieninteliai buvo neuostyti? Bet skanūs. Sunkūs, bet mėginuką mielai supurkšiu.


Štai ir viskas. Dėžės išpakuotos, daikteliai eina ieškoti sau vietų. Sunku bus su advento kalendoriumi. Pamenu iš pernai metų, kaip toks didžiulis kalendorius man trukdė ir niekur netilpo padėti. Bet šįkart tikiuosi surasti ir jam vietą.

Dar kalbant apie kalendorius, labai norėčiau įsigyti ir vieną su saldumynais. Kadangi esu Kinder mėgėja, jau mačiau Maximose atsirado ir Kinder advento kalendoriai. Tačiau kaina išgasdino - 15 eur už saldainius. Tad teks suaugti ir apsieiti be jo.
O kaip jūs, perkate advento kalendorius, kokius? :)

Ir būtinai pasakykite, patiko ar nepatiko tokio tipo įrašas :)
Iki kitų susitikimų!

JUSTINA








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą