2017 m. gruodžio 4 d., pirmadienis

Lapkričio iššūkis!



Kaip gyvuojate? Žiema jau beldžiasi į langus, o aš vėl stebiuosi, kaip greit gali prabėgti laikas... Visgi, su Justina sugalvojome tokį smagų dalyką! Kadangi pas mus yra krūvos, krūvos mėginukų, o jie kaip stovi taip stovi, nusprendėme padaryti mėginukų iššūkį - visą lapkritį kasdien po mėginuką! Juk tai puiki proga išmėginti kažką naujo, o ir sunaudoti tai, kas jau užsistovėjo! Tad, pažiūrėkim kaip sekėsi mums!
Taigi, lapkritis turi 30 dienų, tad ir turėjau sunaudoti 30 mėginukų (tiek tikrai turėjau). O dabar, pažiūrėkim, ką sunaudojau! Aprašymai trumpi, nes iš mėginukų nelabai ką gali spręsti.


Nivea plaukų šampūnas ir kondicionierius. Iš šių produktų nieko gero nesitikėjau. Tačiau išsiplovus su jais mano plaukai tapo labai švelnūs! Patiko ir net labai!
Nivea šampūnas normaliems plaukams. O šis didelio įspūdžio nepaliko, bet kvepėjo skaniai.
Cameleo plaukų kaukė ir kondicionierius. Šie labai nustebino! Puikūs produktai. Tik kaukė patiko labiau nei kondicionierius. 
Seward mediter Hydra plaukų šampūnas. Šis man labai labai patiko, nes kvepėjo skaniai skaniai, o plaukai buvo gražūs ir švelnūs.


Garnier Fructis plaukų aliejus. Nepasakyčiau, kad mano plaukai myli aliejų, bet šitas mano plaukams labai patiko! Plaukai žvilgėjo, tapo švelnūs, visai norėčiau išmėginti pilną produktą.
Elgon plaukų aliejus. Elgon produktai nėra pigūs, bet tai nieko nereiškia. Šis mano plaukams nepatiko, jie labai greitai tapo riebūs, šiurkštūs ir nepaklusnūs.


Loccitane kūno kremas. Šis tiesiog nuostabus! Kvepia pasakiškai ir puikiai pamaitina išsausėjusią odą!
Beauty vonios ir dušo želė. Ją turiu dar iš kažkurio viešbučio. Kelionėse tikrai pasitarnauja, o kokybė, kaip vienam kartui - gera.
Maxiderma rankų kremas. Šis visai nepatiko. Toks jausmas, kad rankas būčiau išsitepusi sviestu... Siaubingai taukuotas rankų kremas, po kurio bėgau plauti rankas vandeniu...


Loccitane šlamučių veido kremas. Šis visų išgirtas kremas man nepatiko dėl kvapo. O dėl poveikio, nuomonės neturiu.
Vichy kremas nuo raukšlių. Šis man pasirodė labai įdomus - jo spalva netgi keista. Tačiau man patiko, kokia tapo oda pasitepus šiuo kremu.
Vichy veido kremas. Kiek pamenu, pas mane visada pilna Vichy veido kremų mėginukų, juos visada gaunu žurnaluose. Ir nei prie vieno negaliu prikibti. Kremai tikrai labai kokybiški.
Clinique prausiklis. Labai labai patiko! Veidas tapo labai švarus, o ir pats mėginėlis padarytas toks, kad jį labai patogu atidaryti ir naudoti.
Nivea naktinis kremas nuo raukšlių. Šį taip pat gavau prie žurnalo. Ir norėčiau visai išbandyti pilną pakuotę, nes man patiko šio kremo poveikis. Oda jautėsi tikrai atsigavusi, po visos dienos. 


Loreal true match. Šis makiažo pagrindas tikrai nėra mano mėgstamiausias, tačiau jo mėginėlių turiu daugiausiai. Patiko, kad greitai įsigeria.
Bourjois healthy mix. Šis makiažo pagrindas praturtintas vitaminais yra labai populiarus. Man jis pasirodė tikrai įdomus, visai norėčiau turėti pilną produktą, kadangi man labai patiko kaip atrodė oda. 
Eucerin CC kremas. O štai šis man pasirodė tobulas!!! Su haliuronu, pasidengė taip lengvai, neapkrovė odos, veidas atrodė lygus ir gražus. Žinau, jau kas bus įtrauktas į mano norų sąrašą!


Ir štai, visi mano išnaudoti mėginėliai per lapkričio mėnesį! Prisipažinsiu, aš neįvykdžiau šio iššūkio! Kadangi sunaudojau tik 20 mėginukų per visą mėnesį, vietoj 30. Tiesiog kai kurių man užteko keliems kartams, kitas dienas, tiesiog nebuvo ką panaudoti. Tačiau aš tikrai šiek tiek apsivaliau, ko buvo prisikaupę ir, manau, kad buvo visai smagu išmėginti tai, ko galbūt net niekada nepaimčiau į rankas. 
Taigi 20/30 mano rezultatas.
Mėginukų man liko dar visai nemažai, tai, manau, po kokio mėnesio reiks vėl priimti šį iššūkį.
O dabar žodį perduodu Justinai ir Jūs pažiūrėkite kaip sekėsi jai! 
 -Gabrielė


Mėginukai pas mane visada atsiranda ir laaaaaabai ilgam būna pamiršti. Tiesiog. Jų nepatogus naudojimas, tad visada kažkaip jiems reikia prisiruošti. O dažnai net krūvelę palikus vonios kambaryje naudojimui, mėginukai ten ir lieką gulėti ilgam. Dažniausiai iš vieno mėginuko labai sunku susidaryti kažkoką nuomonę, tačiau būna ir tokių, kurių pakanka net keletui kartų. Tad mėginukus labiausiai vertinčiau žodžiais - pikčiau/ nepirkčiau. Ir galvoju dabar, kad labai mažai ką pirkčiau iš šios kruvelės sunaudotų mėginukų... Sunaudojau nedaug - ko gero apie 20 mėginukų, tad kaip ir Gabrielė, iššūkio neįveikiau. Ir gaila šiek tiek, nes tų mėginukų liko dar 10 - čiai tokių iššukių.


Masterline Nutri Repair  šampūnas ir kondicionierius. Mėginukai visiškai nesužavėjo. Labai eiliniai, parduotuvėje praeičiau net nesustodama. Nieko gero negaliu pasakyti.

Masterline Crystal Shine šampūnas ir kondicionierius. Tas pats. Nieko ypatingo, nei plaukai gražūs, nei švelnūs. Labai paprasta produkcija pasirodė iš mėginukų.

Garnier Fructis aliejus plaukams. Nei patiko, nei nepatiko. Suteikia labai laikiną švelnumą ir spindesį. Tad turbūt nepirkčiau pilno produkto. Tiesa, liko dar kokie 5 šio aliejuas mėginukai, bet kažkaip nekyla ranka jų naudoti. Galbūt praverstų kelionėje, kai reikia tokio laikino efekto. Tad ko gero, pailaikysiu juos išvykoms.

Le Couvent Des Minimes plaukų šampūnas. Pirmasis produktas, kurį galiu pagirti už kvapą. Žinokit nerealus, kaip šokolado! Bet, kad labai ypatingas šampūnas būtų tai irgi negaliu pasakyti. Šios firmos produktai yra brangūs, tad šampūno nepirkčiau, nes nei kaina, nei šampūno efektas nevilioja.

NEUMA glotninamasis plaukų kremas. Nežinau kas  man pasidarė, bet nei vienas plaukų priežiūros produktas neįtinka. Jokio Wow ir iš šio produkto. Nors atsižvelgus į jų kainas, tikėčiausi jau šiokių tokių stebuklėlių. Tai man jų nenutiko. Gal plaukai šiek tiek glotnesni, bet tik tiek. Pliusas šio gamintojo, kad  jų produkcija yra natūrali, bet ar ateityje kažką pirkčiau? Kažin.

NEUMA intensyviai drėkinanti plaukų kaukė. Na ši man visai patiko, plaukai būvo minkštesni ir ne tokie sausi. Bet vėl tas pats - ne įtin, kad produktą pirkčiau. Žinoma, aš išmėginau tik vienkartinį mėginuką, galbūt kažkoks akivaizdus poveikis plaukams matomas po ilgesnio naudojimo. 


COLLISTAR kremas nuo celiulito. Na man kaip ir neaktualu, tad sunaudojau kaip kremą nusimaudžius. Man patiko koncictencija ir greitas įsigėrimas į odą. Dabar galvoju, kad nevertėjo man jo net bandyti, nes vistiek jokios nuomonės apie jį neturiu.

L'occitane bijūnų kvapo kūno kremas. Pagaliau kažkas, ką galiu pagirti! Vien kvapas nuostabus, ko gero pats mėgstamiausias iš viso L'occitane asortimento. O ir kremas puikus, greit įsigeria į odą ir palieką ją švelnią ir sudrėkintą. Esu  naudojusi jį ir anksčiau, tad teigiamą nuomonę esu susidarius jau senokai.

L'occitane verbenų kūno kremas. Puikus produktas gaivių kvapų mėgėjoms. Tai pats vasariškiausias kūno kremas, tiek pagal kvapą, tiek pagal kremo efektą - jis šiek tiek vėsina. Drėkina mano odą silpniau, bet vasarai jo pakaktų.

BIOK kūno kremas. Jei plaukų priežiūroje nepatiko niekas, tai kūno kremai man patiko visi. Šis ne išimtis. Ir odą paliko minkštą, ir kvapas neerzino, ir susigėrė greitai, o dar efektas ilgokai išliko. Ko daugiau benorėti? Žinoma, tik pilnos pakuotės!




L'occitane taukmedžių veido aliejus. Šį kažkadą naudojau, tad mėginukas nebuvo man naujiena. Bet ir pats produktas nėra labai įspūdingas. Šio nekartočiau, nepaliko didelio įspūdžio. Į odą geriasi ilgokai, jaučiasi riebumas, nelabai malonus.

L'occitane matinį efektą suteikiantis veido kremas.  Šis irgi man nelabai. Net nepasakyčiau kad oda labai jau matinė buvo. O kas labiausiai nepatiko, kad jautėsi šioks toks riebumas, ir oda patrynus nuėjo burbuliukais. Jei tai būtų šveitiklis, būčiau pasidžiaugus.

L'occitane bijūnų veido serumas. Nežinau kur, bet pradanginau mėginuko pakuotę, tad nepamatysite jo nuotraukose. Ir tai labiausiai man patikusi priemonė veidui iš L'occitane. Labai greitai įsigeria, kvepia maloniai, o pats serumas papildytas mažytėmis, vos matomomis spindinčiomis detalėmis, tad oda atrodo spindinti ir sveika. Esu šio serumo mėginukus naudojusi ir anksčiau, ir man vis dar taip pat labai patiko!

L'occitane šlamučių veido kremas - kaukė DIVINE. Man kaip ir Gabrielei, nepatinka šlamučių linijos kvapas. Ir tas kvapas erzino. Nepatiko man nei kaip kaukė, nei kaip kremas. Jautėsi labai stiprus riebumo jausmas. Nors kremą - kaukę reikia palikti ant odos, o kai įsigeria nuvalyti perteklių tik servetėle - aš bėgau plautis, nes kvapas pradėjo smarkiai erzinti, ir šiek tiek kutenti veidą. Tad man kažkas netiko. Ir žinoma, pats produktas skirtas brandžiai odai, tad nelabai gal vertėjo net ir naudoti produktą.

 Biotherm paakių kremas. Šis man patiko, paakių oda iš karto pasijautė komfortiškai. Smarkiai odą sudrėkino, ji atrodė gaivesnė. Tikrai neblogas.


RITUALS... rankų kremas. Labai įdomios tekstūros. Lyg vaškas. Ilgai nesusigeria į odą. Bet rankų odą labai suminkština, tad kai rankos labai suskeldėjusios, vertėtų išbandyti šį kremą, nors ir neįtin maloni tekstūra. O mėginėlis tai labai didelis. Kremą kasdien naudojau visą savaitę.

RITUALS... Rankų šveitiklis. Patiko ir net labai! Po jo oda irgi pasidengia tokiu lyg vašku, bet iš karto suminkština odą. Ir kvapas malonus. Šio produkto visai norėčiau pilnos pakuotės.

Rusiškas rankų kremas. Nepykit, bet pavadinimo šį kart neparašysiu. Kremas nieko ypatingo. Kvapas irgi. Nežinau iš kur tą mėginėlį gavau, bet produkto tikrai nepirkčiau.

Taigi tiek. Mano nuomonė negali būti tiksli, kadangi mėginuko nėra pakankama, tikrai nuomonei susidaryti. Bet iš tiek kiek bandžiau, tikrai nedaug produktų atsidurtų mano kosmetikos lentynėlėje. 

JUSTINA










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą