2017 m. lapkričio 19 d., sekmadienis

Magiškas RASA rankų kremas


Viskas tavo rankose. Spindi žodžiai ant pakuotės. Galiu tik sutikti.



Kas jau kas, bet RASA vis sugeba nustebinti savo produktų pakuotėmis. Kad nori nenori, kažkaip ranka parduotuvėje tik ir tiesiasi link jų. Taip buvo ir šį kartą. Na man visai nereikėjo naujo rankų kremo... bet ta pakuotė. Gal ir magiška tuo, kad negali atsispirti! Pakuotė dekoruota vienaragiais, palmių lapais, įvairiais ornamentais... Net ant dėžutės esantis vienaragis keičia spalvas nuo apšvietimo! Atrodo, ir stebuklingai ir šventiškai. Aš net neabejoju, kad toks kremukas bus labai perkamas šventėms, nes jis tarp daugybės kitų atrodo unikaliai.

Pirkdama galvojau, kad tai visiškai naujas Rasa produktas, tačiau pagal kvapą ir sudėtį supratau, kad tai tik atnaujinta pakuotė, nes tokio pat, mandarinų kvapo, Rasa kremą jau esu turėjusi (tuomet buvo išleistas kremas su A. Jegalavičiūtės citata. Pamenat?)
Kvapas iš ties malonus, tik labai saldus. Na mandarinais man jis nei kiek nekvepia, tačiau kvapas nerealus. Nors seniau turėto Rasa mandarinų kremo kvapas man po kurio laiko labai įkyrėjo, dėl savo intensyvumo, greičiausiai taip nutiks ir šį kartą.
Užtepus kremą jis greit susigeria, rankas palieka ypač švelnias. Nesijaučia jokio riebumo..
Minusas toks, kad kremą reikia dažnai vėl tepti ant rankų, nėra kažkokio labai ilgalaikio efekto. Bet galbūt tik man taip, kadangi mano oda ypač sausa. 
Bet kaip bebūtų, vien dėl pakuotės šis kremas vertas atsidurti pirkinių krepšelyje! O su kremu šiek tiek magijos ir stebuklų į kiekvieno namus


JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą