2017 m. gruodžio 10 d., sekmadienis

Douglas advento kalendorius - pirmos 5 dienos!


Nebuvo tokių metų, kada turėčiau tokį advento kalendorių! Geriausiu atveju, tai būdavo advento kalendorius su saldainiais, bet ir tai ne kasmet! Na, o šiemet, kai pamačiau šį, didžiulį Douglas kalendorių, tiesiog pasakiau sau -NORIU! Noriu, kad šios šventės būtų daug šventiškesnės ir, kad laukti jų būtų dar smagiau! O dabar norėčiau su Jumis pasidalinti, kas gi slėpėsi po pirmaisiais 5 langeliais!

Šį kalendorių turėjau jau daugiau nei mėnesį, tad kaip sunku buvo turėti ir nežiūrėti, kas viduje. Tačiau laikas labai greitai prabėgo, tad žiūrim, kokios tai staigmenėlės!


1 Diena - IsaDora ultra matt lūpų dažai, Nude attitude, 2ml. Spalva tai visiškai mano! Dydis - nuostabus, nes man labai patinka tokie maži dalykėliai, tik vienas minusas - pats lūpdažis. Užsitepus juo, jis visas labai negražiai subėga į raukšleles, lūpos atrodo kaip išdžiūvę.


2 Diena - Douglas makiažo kempinėlė. Šis dalykas mane labai nudžiugino, kadangi makiažo kempinėles aš labai mėgstu naudoti, su jomis labai patogu dažytis, o ši dar ir labai patogi bei gražios rožinės spalvos.


3 Diena - Douglas drėkinti rankų kaukė. O šis labai geras dalykas, kadangi niekada nebandžiau! Tačiau vos jas gavusi, nusprendžiau, kad išbandysiu! Pakelyje tiesiog slėpėsi pirštinės pilnos tokio serumo. Aš jas apsimoviau ir palaikiau 10 min, o tada visą tą perteklių nuploviau su vandeniu. Na ir ką Jūs manote? Mano rankos tapo tokios švelnutės švelnutės! Labai patiko, tik gaila, kad tai yra laikinas efektas!


4 Diena - Hej organic veido fluidas su kaktusais. Tiesą pasakius, kas tas fluidas? Pasirodo, kad tai beveik tas pats, kas veido kremas, tik tiek, kad jis neturi riebalų ir idealiai tinka riebiai odai. Kaip tik man! Nekantrauju išmėginti. Bijau, kad patiks!


5 DIENA - Douglas bespalvis nagų lakas. Tai tiesiog ideali spalva, kadangi ji man visuomet susinaudoja! O Douglas nagų lakų dar niekada nebandžiau, tad bus puiki proga!


Tai štai tokius produktus gavau per pirmąsias 5 dienas. Ką manote? Aš manau, kad kaip pradžia tai visai nebloga! Nei vieno iš šio produkto dar nesu bandžiusi, tad viskas labai įdomu! O kiekvieną dieną atidaryti po vieną kalendoriaus langelį, žinokite, kažkas nerealaus! Po mažą staigmenėlę kasdien!

- Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą