2017 m. gruodžio 9 d., šeštadienis

Pabaigti produktai. Lapkritis


Labas labas.  Buvau tikrai ilgokai dingusi, lapkričio mėnesis buvo labai intensyvus, daug stresinių situacijų, kad rašyti nebelikdavo nei laiko nei jėgų. O gaila. Nes tai labai mėgstama mano veikla. Kaip bebūtų, ko gero dabar pasirodys įrašai gerokai dažniau, tad atsilyginsiu už tą laiką, kai rašiau mažai.

O dabar apie tuštučius. Buvo kilusi mintis, šio tipo įrašų nebedaryti, bet paskui pagalvojau, kad tik tokiu būdu aptariu mėgstamiausius produktus, ir tuos, kurių tikrai nekartočiau. Ir iš dalies man patinka, kad mėnesio gale pasimato kiek ir kokių produktų pasibaigia. O Jums ar patinka šie įrašai, o gal geriau tikrai šių neberašyti? Pakalbėkim :)

 Veido priežiūra.



BIODERMA Sensibio H2O micelinis vanduo veidui valyti, 250 ml. Šis skirtas jautriai odai, ir nors maniškė yra mišri, šis micelinis man tinkamiausias (teko bandyti Biodermos micelinius skirtus ir sausai ir mišriai odai, bet rožinis tinka žymiai labiau) ir be abejo mėgstamiausias. Puikiai nuvalo makiažą, oda jaučiasi gaivi ir švari. Svarbiausia, kad nuo jo man neatsiranda spuogelių, nesausina sausų ir neriebalina riebių zonų. Kartais kai oda būna suerzinta nuo kitų veido priežiūros priemonių, micelinis odą net nuramina, dingsta tas dirginimo pojūtis. Bet daug kalbėti apie jį nereikia, nes jūs jau tikrai žinote, koks jis puikus! Na gerai. Vienintelis trūkumas netvirtas dangtelis. Na gal čia ir mano kaltė, bet kiek buteliukų naudoju, tiek nulaužiu dangtelius. Kas juokingiausia, nei su jokiu kitu Biodermos micelinio vadens buteliuku taip nebūna, sulaužau tik Sensibio. Na, bet tai toks nežymus trūkumas ir ko gero aš pati dėl to kalta:D (įsigyti vaistinėse, kaina apie 10 eur.).

BIODERMA Hydrabio Perfecteur SPF 30, 5 ml. Šį įsimylėjau ir jau turiu pilną pakuotę! Tai drėkinamasis, odą lyginantis ir švytėjimo suteikiantis kremas sausai, dehidratuotai, jautriai odai. Drėkinimas tai tikrai wow, oda sudrėkinta jaučiasi kone visą dieną. Labai greitai įsigeria į odą, bet palieka tokį sluoksnį, kad palietus veidą jaučiamas, nemoku net paaiškinti, toks malonus liesti veidas, lygus, švelnus.  Be to, nėra jokio tempimo jausmo, o oda jaučiasi lygesnė. O dar yra ir apsauga nuo kenksmingų saulės spindulių! Kremo sudėtyje yra perlų dalelių, kurios beveik nepastebimos, bet labai atspindi šviesą, dėl to oda atrodo švytinti. Užtepus ant rankos ir bandant įžvelgti blizgias daleles, jos vos vos pastebimos, ir ko gero tik todėl, kad žinau jas ten esant. Dalelių tikrai nepastebėtų niekas kitas ant jūsų veido (įsigyti vaistinėse, kaina apie 19 eur.)

BIODERMA Sebium Global, 5 ml. Tai kremas nuo spuogų. Jau net kelis kartus kalbėjau apie jį, ir koks jis būtinas mano riebios odos zonų priežiūrai. Jis visada yra mano veido priežiūros kosmetinėje, ir net neketinu jo nieku pakeisti. Ką jis daro? Mažina sebiumo išsiskyrimą, veikia, kad nesusidarytų nauji spuogai ir inkštirai, šiek tiek net palygina odą. Šiuo metu odos būkle esu patenkinta, tad pilnai pakanka mėginukų, tad nebeįsigyju pilnos pakuotės (įsigyti vaistinėse, kaina apie 13 eur.).


CLINIQUE Smart SPF 15. Tai vėlgi drėkinamasis kremas veidui. Tiesa, skirtas drėkinti ir nuo raukšlių. Kadangi gavau dovanų, tai išbandžiau, nors tų raukšlių ir nėra pas mane. O pats kremas. Hm. Nežinau. Drėkina, taip. Neblogai. Bet kažkaip ne itin man jis patiko, net džiaugiausi, kad pagaliau baigėsi. Kažkaip labai didelio įspūdžio nepaliko. Dabar nepirkčiau, galbūt jis geriau veikia ant brandžios odos. Tačiau kuo man labiausia patinka Clinique - viskas ką teko bandyti buvo bekvapiai. Man labai patinka produktai veidui, kurie neturi jokio stipraus kvapo, turbūt žinot, kad parfumas priemonėse dažnai suerzina odą (įsigyti Douglas, pilno produkto kaina apie 40 eur.).

 Plaukų priežiūra.



BIOSILK  Hydrating Therapy šampūnas sausiems plaukams, 69 ml. Na neblogas tas šampūnas, tačiau jo nepirkčiau. Kaina didelė, bet jokio stebuklo nėra. O ir kvapas baigiant naudoti tieeeek užerzino, kad ne ne ne (pilno kiekio kaina Douglas, Drogas - apie 16 eur.).

BIOSILK Hydrating Therapy kondicionierius sausiems plaukams, 69 ml. O štai šis man labai patiko. Išskyrus kvapą, jis kaip ir šampūno nemalonus. Plaukai tikrai tokie sudrėkinti atrodo, labai švelnūs, glotnus, netgi elastingesni. Šį mielai pakartočiau, kai pamirščiau tą kvapą (pilno produkto kiekio kaina apie 17 eur. Drogas, Douglas).



TONY&GUY Volume Addiction, plaukų šampūnas. Hm. Irgi neblogas, bet niekuo neypatingas. Plaukus išplauna švariai, apimties nesuteikia. Labai paprastas.
TONY&GUY Volume Addiction, plaukų kondicionierius. Irgi niekuo neypatingas. Plaukai švelnūs, bet nesuteikia glotnumo, ar blizgesio. Be to, nepatogi pakuotė (šampūno irgi), labai sunku produktą pilnai pabaigti, nes jo neįmanoma pilnai iškrapštyti.

 Nagų priežiūra.



L'OREAL Color Riche nagų lakas (Nr. 618). Man šiaip patinka L'oreal nagų lakai, jie gražiai dengiasi, greit nudžiūsta, išsilaikymas puikus, bet kaina aukštoka. Šį gavau grožio dėžutėje, pati tokios spalvos niekada neišsirinkčiau, tačiau vasarai man visai patiko (įsigyti Drogas, Eurokos, kaina apie 4 eur.).

DIVUS nagų lako valiklis, 100 ml. Labai nemalonaus kvapo, nepirkčiau antrą kartą vien dėl jo. Laką nuvalo gerai. Bet aš visiškai nenutuokiu, kur jį pirkau, nes atrodo jau visą amžinybę jis pas mane.

Taigi tiek tų tuštučių. Nedaug šį mėnesį, ir beveik viskas mažos talpos, kažkaip taupiai čia sekėsi. Ir man patinka mažų, kelioninių dydžių produktai. Pats tas išbandyti naują produktą, o jeigu atsibosta ar nepatinka - greitai baigiaisi. Patogūs naudoti ir telpa į kosmetinę. Kažkokia silpnybė mažiems buteliukams pas mane :D  Jeigu kyla kokių klausimų, būtinai klauskite ir susitikime komentaruose! :)

Iki kitų susitikimų!
JUSTINA


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą