2017 m. gruodžio 14 d., ketvirtadienis

Pabaigtų produktų apžvalga


Kaip gyvuojate? Ar į Jūsų namus jau įsisuko Kalėdų karštinė? Nieko nelaukdama, norėčiau pristatyti produktus, kuriuos sunaudojau per Lapkričio mėnesį ir kokią nuomonę apie juos susidariau.

1. The body shop šampūnas RAINFOREST, 250 ml. Šio šampūno mažą kelioninį dydį jau turėjau anksčiau. Ir jis labai tiko mano plaukams. Be to, man labai patinka jo kvapas - ypatingai jaučiasi medus ir riešutai! Ir aplamai labai mėgstu ir myliu visą The body shop produkciją! Mokėjau 4 eur. Pirkau iš platintojų.
2. Batiste sausas plaukų šampūnas su vyšnių aromatu, 50 ml. Dabar jau visą mėnesį neturiu sauso šampūno ir galiu pasakyti, jog kaip sunku kai jo nėra!!! O bet šį pirkau Vokietijoje. Man jis nerealus! Labai patiko kvapas, o efektas pasakiškas - plaukai tampa purūs ir tikrai ne riebaluoti! Be to, tai yra kelioninis dydis, kurį labai patogu naudoti! Mokėjau vos virš 1 eur.


3. Aloe Vera dezodorantas. Man jis numeris vienas - nepakeičiamas, vienintelis toks, tobulas dezodorantas! Apie jį šnekėjau ir šnekėsiu - mano namuose jį visada atrasite! Kaina apie 7 eur.


4. Isadora blakstienų tušas, 12 ml. Stebiuosi, kaip šio blakstienų tušo užteko tiek ilgai! Naudojau jį gal 7 ar 8 mėnesius! Šis tušas išties neblogas, tik turi vieną minusą - visada nuteplioja akių vokus, tad reikia dažytis labai atsargiai. Tačiau blakstienas padažo puikiai, suteikia apimties! Manau, sumokėjus kiek daugiau - turėsite produktą, kurio tikrai užteks ilgai! Mokėjau apie 12 eur.
5. Blistex lūpų balzamas su vyšniomis, 6 ml. Tai dar vienas produktas, kurio išteko labai labai ilgai! Man jis nelabai patiko - sunkiai pasiskirsto, įsigeria, yra visiškai baltos spalvos, o ir pasidažant vis reikia bučiuoti plastmasinę tūbelę. Vėl naudoti nenorėčiau. O gavau jį dar kažkurioje grožio dėžutėje.


6. Veido kaukė ,,Black seaweed", 10 ml. Atsimenu, buvo tokia diena, kai labai įsinorėjau nulupamos veido kaukės, tad ilgai negalvojus, įsigyjau šią. Tiesą pasakius, nelabai man ji patiko, nes ją reikia tepti taip plonai, kad nusiluptų, o jei užtepi daugiau - tai jau nesudžius ir nebenulupsi. Taip, kad pašalinti ją nuo veido, kiek sudėtinga. Kaina apie 1 eur.


7. Cotonet vatos diskeliai. Šie geri ir patvarūs, ko daugiau bereikia.
8. Iki ausų krapštukai. Šie man nelabai patiko, nes vata greitai nukrisdavo nuo pagaliukų, nieko nepavalius. Visiškai nepatvarūs.
9. Šepetėlis makiažo pagrindui. Šiam sakau ate ate, kadangi jis labai greitai susidėvėjo ir man nebuvo itin patogus naudojimui.
10. Aroma di Rogito namų kvepalai su citrina ir žaliąja citrina. Šiuos namų kvepalus pirkau Jysk'e. Bet jie visiška katastrofa. Visiškai nepakvepina namų, o kvapas jaučiasi, ne kaip citrinų, bet kaip tualetų ploviklio. Labai nepatiko.


Atėjusios draugės į svečius iškart padarė tvarką ir privertė išmesti kelis nagų lakus. Pasirinkau šiuos - jau padžiūvusius arba visai nenaudojamus.
11. Golden Rose Selective, Flirt butterfly 40. Buvo metai, kai įsimylėjau šią spalvą. Tikrai labai graži rožinė spalva. Taip pat turiu dar vieną buteliuką.
12. Būk žalias nagų lakas. Net nusitrynė spalvos numeris, nuo senumo. Net nežinau, kodėl aš jį nusipirkau? :) 
13. Belaton juodas nagų lakas. Oj kiek jau jis laiko pas mane, o taip ir nenaudoju jo. Tad viso geriausio!

Tai tiek tų produktų, kuriuos sunaudojau per lapkritį. Vis nesuprantu, kodėl tiek nemažai sunaudoju, nieko neperku, o pas mane visko tik daugiau ir produktai laukia eilėje. Gal tai dėl advento kalendoriaus :) Bet kuriuo atveju, dabar galiu pataupyti, nes tikrai nieko nereikia :)

 - GABRIELĖ  




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą