2017 m. liepos 2 d., sekmadienis

Mano birželio draugai

Kadangi yra tokių skaitytojų, kurie laukia apžvalgų apie produktus, tuomet skubu aptarti ką naudojau birželį. Tiesą sakant, taip pat noriu tarti didžiulį ačiū tiems, kurie skaito, apsilanko ir dar nepagaili komentarų! Ačiū! Rašom tik dėl Jūsų, mieli skaitytojai! Ir džiaugiamės, kad skaitytojų ratas smarkiai plečiasi! Bučkis!


Vasarą, man prasideda pats darbymetis, o tai reiškia, jog vaikštau dvigubai daugiau negu žiemos laikotarpiu. Būtent todėl, man reikia itin patogių batų, tačiau ne visada pasikliauju vien patogumu, o kartais net ir brangesni batai ant mano kojų palieka daugybę nuospaudų - o kaipgi ne, kai šitiek vaikštinėju... Todėl ypatingai vasarą man reikia prižiūrėti savo kojytes ir jas dar labiau mylėti ir jomis rūpintis... Nenuostabu, jog sunaudojau L'occitane kojų kremą su taukmedžiais. Tiesą sakant, vieną dieną vos perėjau namo - turėjau didžiulę nuospaudą ant kulno. Tad dvi dienas tepiau šį kremą tikėdamasi stebuklo. Bet... po dviejų dienų vaikščiojau lyg niekur nieko! Manau, šis kremas labai suminkštino kojų odą, nuramino visas nuospaudas. Tad ant kremo pakuotės tikrai rašo teisybę - jog kremas palepins, suminkštins bei pamaitins pėdas. O kreme esantis arnikų eterinis aliejus veikia antibakteriškai, taukmedžių sviestas drėkina bei maitina odą, gaivinanti mėta maloniai vėsina ir pašalina nuovargį. Nemeluoju, šis kremas man lyg stebuklas! O jį gavau dovanų, kai sakiausi L'occitane rinkinį, tačiau jo kaina apie 3 eur. Ir aš be abejonės jį kartosiu!


Babuška Agafija vonios druskytė, 800 g. Mano tobulas vonios malonumas susideda iš vandens + vonios druskos + ir vonios putų. Tad, kadangi nemažai druskos išnaudoju, tai tenka ieškoti pigesnio, bet kokybiško varianto. Ši druska yra žalios spalvos - labai gaivinanti, atsiduoda žolynais ir pievom! Kvapas neerzina, ramina, suteikia gaivumo, šviežumo pojūtį. Ši jūros druska papildyta pušų sakais. Kaina apie 2,5 eur. 
Dove rankų muilas, 100 g. Vis labiau pamėgstu Dove produktus. Jie labai kokybiški! O šis muilas tikrai skaniai kvepia, minkština odą, labai švelnutis rankose, malonus. Man labai patiko! Su akcija mokėjau 1 eur.



Forever dantų želė, 130 g. Turbūt net nereikia priminti, kad Forever yra viena mėgstamiausių mano "brendų", bet ir sunkiausiai įperkamų :) Man labai patiko ši dantų pasta - ji itin gaivi, mažina apnašų susidarymą ant dantų, juos balina, naikina akmenis. Naudojant šią pastą, dantukai tikrai tampa gražesni, sveikesni. Kaina ~ 7.50 eur. 
Himalaya herbals veido kremas, 50 ml. Šį kremą pirmą kartą panaudojau iš mėginėlio - man labai patiko, tad nusipirkau pilną produktą. Labai džiaugiuosi šiuo kremu - jis puikiai pamaitindavo odą. Pats kremas nėra riebus, užtat nesijausdavo ir tas riebumas ant veido odos. Be to, labai patiko kvapas. Gal todėl, kad kreme gausu alavijo, žieminės vyšnios ir indiško kinkmedžio. Kremas puikiai apsaugodavo nuo žalingo aplinkos poveikio, tad net vakarais, po sunkios dienos, jausdavausi gaiviai, veido oda būdavo sudrėkinta iki pat vėlyvo vakaro. Kaina apie 3 eur.


Loreal Elvital Extraordinary clay šampūnas, 250 ml. Daug kas gyrė šį šampūną, tad nusprendžiau ir aš šią naujieną išbandyti. Kadangi man labai patinka molio kaukės, galvojau ir šampūnai mano organizmui tiks. Tačiau, man šis šampūnas visai nepatiko. Jis tiesiog netiko mano plaukams. Išsiplovus galvą, plaukai vėl greitai susiriebaluodavo, jokio spindesio, nieko. Man tik labai patiko pakuotė ir jos spalva. O šampūnas šįkart - ne. Kaina apie 3 eur. 
Avon advance techniques šampūnas, 250 ml. Šis šampūnas tikrai labai skaniai kvepėjo, bet visiškai man niekuo neįsiminė. Paprastas šampūnas, be jokio stebuklingo poveikio. Turbūt teks ieškoti toliau :) Kaina apie 2 eur.


Dove Nourishing Oil Care kondicionierius, 200 ml. Šiaip mano plaukai nepripažįsta kondicionierių, bet šis man buvo tiesiog atradimas! Dar jo pliusas, kad jis mažina vėlimąsi. Ir tai tiesa! Man labai patiko, ypač, jog mano plaukai linkę veltis, kadangi yra dažyti šviesiai. Tad šis man - išsigelbėjimas! Turbūt dėl turimų aliejų. Kaina apie 2,5 eur.


Na ir paskutinis mano birželio produktas - Mollers Omega - 3 Ekstra žuvų taukai, 76 kapsulės. Aš tiesiog labai nemėgstu skystų žuvų taukų, o štai šios tabletės - nuostabus dalykas. Gerdavau jas kasdien, kartais po vieną kartais po kelias (galima iki 8 tablečių per dieną). Tačiau, kaskart išgėrus pasijusdavau žvalesnė ir energingesnė. Šie papildai skirti - normaliam kraujospūdžiui, normaliai širdies veiklai, akių ir smegenų vystymuisi. Poveikį tikrai jaučiau, tad, manau, dar juos gersiu ne kartą, kadangi tai tikrai yra kokybiški papildai. Kaina apie 10 eur. 
Štai, kokia mano nuomonė apie birželio produktus! Ką manote jūs? Aš labai labai laukiu jūsų komentarų ir nuomonių! Nebijokite rašyti, nes jūs esate mūsų variklis!
O pabaigai, mintis iš mano raudonos užrašų knygutės:


,,Keliaukim sūkuriais link kėdžių paauksuotų... Mėnuli, ar mes per prasti? Argi negražiai mes ten sėdim? ..."    
                                                                                                                           /Virdžinija Vulf/

~Gabrielė~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą