2017 m. birželio 8 d., ketvirtadienis

Pabaigti produktai. Gegužė



 Sveikos! Vėl smarkiai vėluodama ateinu pas jus, su per gegužės mėnesį pabaigtais produktais :) Šį kart jų labai nedaug, netgi galvojau, gal neverta jų ir skelbti. Bet visgi nusprendžiau pasidalinti nuomone su Jumis. Taigi, pradedam :)



Dove ,,Derma Spa Youthful Vitalit" kūno losjonas, 200 ml.
Tiesa tą, kad iš Dove esu labai mažai ką bandžiusi. Tiesiog kažkaip gaudavosi, kad šio gamintojo produkciją į rankas nepakliūdavo visada kažkas sudomindavo labiau. Ir visai be reikalo. Nes šis losjonas man labai patiko. Losjonas labai greitai susigerdavo, kvapas malonus, odą stipriai drėkindavo, ji tapdavo švelni, glotni. Žinoma visas efektas trukdavo tik dieną, bet dabar to visai pakako. Likau tikrai nustebusi!

Bioderma ,,Atoderm mains & ongles" maitinamasis kremas sausai rankų odai, 50 ml.
Pagaliau, pagaliau! Radau kremą kuris man patinka. Ir kokybe ir kaina. Jis tobulai tiko mano sausai, pažeistai rankų odai, kuriai intensyvus drėkinimas buvo būtinas. Naudojant kremą, rankos nustojo skeldėti, ir rankų nebereikia teptis kas pusvalandį. Esu labai patenkinta šiuo kremu!  Taip pat, labai malonus, švelnus, neintensyvus kvapas, neerzina. Pats kremas greitai susigeria, nepalieka riebumo jausmo ant rankų. Rekomenduoju!


Douglas Les Delices ,,Cotton candy" kreminė cukraus vatos kvapo dušo želė, 100 ml.
Mane vėl papirko priemonės išvaizda ir aprašymas. Cukraus vata. Mm. Taip ir nukelia mintimis į vaikystės vasaras. Bet. Deja. Džiaugiuosi, kad nusipirkau tik mažąją pakuotę, nes nelabai man ši želė patiko. Pirmiausia kvepia visai ne cukraus vata. Kvapas per saldus, erzinantis, man nemalonus. Pakuotė gana kieto plastiko, dėl to labai sunku būdavo įpusėjus pakuotę išspausti želę. Pati dušo želė gana įprasta, odos nedrėkina, bet ir nesausina.

RASA Unique Body Care, stangrinantis ir švelninantis kūno šveitiklis su natūraliu kavos abrazyvu, arganų ir migdolų aliejais, 150 ml.
Šveitiklis man patiko, odą švariai nušveičia, ji tampa švelni, nuo aliejų šiek tiek pamaitinta. Žinoma šis šveitiklis gana šiurkštus dėl esančios kavos, bet man tas patiko. Nors šis šveitiklis yra lygiai tas pats, ką gaminu kartais namuose iš maltos kavos, kokosų aliejaus ir medaus. Efektas tas pats, tik namuose gamintas šveitiklis yra žymiai pigesnis variantas, prie kurio ir liksiu.


So...? Lovely Dry Shampoo, sausas šampūnas, 50 ml.
Pats sausas šampūnas efektu nelabai kuo atsilieka nuo mano mėgiamo Batiste, tačiau šio milteliai taip gerai neišsisklaido, ir lieka šiek tiek matomų dalelių, sunku jas įtrinti, kas man labai nepatiko. Taip pat ir kvapas. Toks pigus. Net nežinau ką jis man primena. Gal kažkiek panašu į purškiamų dezodorantų kvapus. Tiesiog. Nepatiko. O pats efektas užpurškus ant plaukų tikrai neblogas, plaukai atrodo atgaivinti, švarūs.

L'occitane nagų dildė
Tenka atsisveikinti ir su ja. Man patinka tokios popierinės, minkštos dildės nagams, o ši dar ir labai graži! Nėra prie ko prikibti.


L'occitane En Provence, šlamučių veido tonikas, 30 ml.
Iš tiesų nelabai pastebėjau kažkokį rezultatą naudojant šį toniką. Taip. Oda būdavo atgaivinta, jos netempdavo. Bet daugiau nieko. Gal visgi, man tiesiog dar nepavyksta susidraugauti su tonikais, ir juos įtraukti į kasdienę veido priežiūros rutiną. Tonikas man atrodo nereikalingas.




Anna Lotan ,,Golden Marine Scrub" auksinis veido šveitiklis, 5 ml.
Man patiko, kad šveitiklis papildytas natūraliais produktais - jūros dumbliais, šaltalankių aliejumi, gysločių ekstraktu ir t.t.  O ir šveičiamosios dalelės buvo gana švelnios ir jų nedaug. Veidui tokio silpno šiurkštumo visiškai pakako. Po šveitiklio oda būdavo labai smarkiai sudrėkinta. BET. Pilnos pakuotės nepirkčiau. Po šveitiklio ant veido likdavo lyg riebalų sluoksnis, labai nemaloniai jausdavosi, sunku būdavo jį pašalinti. Taip pat ir nelabai malonus kvapas. 

Justina








 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą