2017 m. birželio 8 d., ketvirtadienis

,,Benai, plaukiam į Nidą?''

Rodos, gyvenimas sukasi lyg automobilio ratai greitkelyje. Ir net jei noriu sušukt ,,Palauk", tai garsas išnyksta lyg niekur nieko. O taip, rodos, pasiilgstu to klaviatūros skrebenimo, kad galvoju, tai vienas maloniausių garsų mano gyvenime. 
Ei, tai gal sustokim ir plaukiam į Nidą??
Štai kokiame Lietuvos kampelyje atidariau vasaros sezoną ir gėda prisipažinti, bet buvau ten pirmą kartą... Bent jau taip maniau.


Tikrai visuomet tikėjau, kad nesu buvus Neringoje. Tačiau kai persikėliau keltu, pasirodo, kad delfinariumas anoje pusėje, o ten tai buvusi esu, vadinasi visiškai nepamenu, tačiau teoriškai Neringoje buvau :)) 

Tačiau į Nidą vykome pirmą kartą, tas tai tiesa. Dieve, koks tai kampelis. Smagiausia, jog stovint ant Mirusių kopų, vienoje pusėje galėjau matyti jūrą, o kitoje - marias! Juk tai tokio siaurumo teritorija!
Bet viskas buvo verta kiekvienos ten praleistos sekundės.

Kormoranai - medžių naikintojai

Mirusios kopos



Plaukėme laivu iki Kaliningrado pasienio




Po visų išvaikštinėtų kampelių, sugrįžę į Juodkrantę, dar 3 km ėjome link jūros, vos jausdami kojas, bet visa širdimi troškau įbristi į jūrą...

O sugrįžę į viešbutį, tiesiog atsijungėm, ant kiek buvome pavargę...

Bet ryte mūsų laukė Raganų kalnas...


O vėliau ir Kalifornijos jūrų liūtai su delfinais...

Kai pamačiau ką gali delfinai, man net išsprūdo ašarėlė... Dieve padėk, kokie jie nuostabūs...

Ir Klaipėda... Kaip gali jos nemylėti? <3

Ir galiausiai iš serijos ,,Gyvenk ir žvenk" - Apverstas namas ir Dino parkas... Ką galiu pasakyti, kaii nueini į tą namą, pradeda galva suktis, nes viskas ne taip, kaip turi būt, o ir grindys tokios nelygios... Na, o dinozaurai... Reikia aplankyti juos ir sužinosite visas jų saugomas paslaptis :)
Tačiau ar verta mokėti 13 eur? Tikrai nemanau... 

Aš tikrai nebesuskaičiuosiu kiek nuėjau kilometrų, tik žinau, kad padariau 900 nuotraukų ir visas jas parodyti, jau tiesiog neįmanoma. Tačiau per trumpą laiką, pakeliavau kaip reikalas. Kojos dar ir dabar tvinksi, na, o pajūris... Visada ras vietelę mano širdelėj. Keliauk ir tu!
Žinau, kad įrašas labai sausas, tačiau, mielieji, kas man dar prie paros pridėtų dar po 12 valandų? :) Labai tikiuosi surasti daugiau laiko ir pabendrauti daugiau su jumis, o tam kartui bučkis! Tegul užkloja jus naktinės jūros bangos!











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą