2017 m. birželio 28 d., trečiadienis

Mylėkime savo odą. Bioderma Sebium Mat Control ir Sebium Global


Sveikos! Kaip Jūs? Aš tai pagaliau turiu laisvo laiko pasidžiaugti šia nevasariška vasara ir skirti laiko Jums :)

Na, o šiandien aš norėčiau pakalbėti su Jumis apie man labai svarbią, veido odos priežiūrą. Taip nutiko, kad prieš metus mano oda pasikeitė. Tiesiog. Niekada neturėjau spuogelių, net paauglystėje, o štai prieš metus jų gerokai atsirado ant kaktos. Visą kaltę tuomet suverčiau pieno produktams ir saldumynams, nes esu didelė šių produktų mėgėja. Beet. Mėnesį nevartojau, nei pieno produktų, nei saldumynų, nei baltos duonos, tačiau nebuvo visiškai jokio odos pagerėjimo, tad pagalvojau, kad problema visai ne čia.
O lyg spuogeliai būtų per mažai mane erzinę, kakta pradėjo dar ir blizgėti! Ko niekada nėra buvę gyvenime. Ir tas riebalavimasis iš tiesų buvo smarkus. Kai nebegalėjau žiūrėti į veidrodį, nepasibaisėjusi savo kaktos oda, nusprendžiau, kad kažko reikia imtis. Pirmiausia, išbandžiau kažkokį, net nebepamenu kokį, tepaliuką nuo spuogų, už tikrai nemažą kainą. Bet nebuvo jokio rezultato, tik labai smarkiai išsausino odą, ir manau, tai dar labiau paskatino odos riebalavimąsį. O  tas riebalavimasis... Kadangi nenaudoju jokių pudrų, ar BB kremų ir t.t., kurie dažnai yra matizuojantis, teko ieškotis kremo, kuris ir naikintų spuogus ir sumažintų riebalų išsiskyrimą iš odos. Ir tada aš atradau Biodermos Sebium liniją.


Pirmiausia įsigijau Bioderma Sebium Global kremuką, kuris gydo spuogelius bei stabdo naujų spuogų bei inkštirų atsiradimą, lygina odą, mažina riebalų išsiskyrimą. Ir įsigyti šį kremą buvo geriausias mano sprendimas! Po savaitės jau buvo akivaizdūs skirtumai prieš naudojant ir po. Tiesa, ta, kad net nereikėjo tos savaitės, nes pasitepus kremu, kitą rytą spuogeliai būna gerokai mažesni. Dar vienas pliusas tas, kad jis nesausino, nekimšo odos. Kremas puikiausiai susidorojo su spuogais ir jų būdavo minimaliai. Labai tikėjausi, kad susitvarkys ir su riebalų išskyrimu, tačiau kaip riebalavosi kakta, taip riebalavosi ir toliau.
Ir kai jau buvau visiškai pasimetusi ką gi čia daryti, kaip tik į rinką išėjo naujas Bioderma produktas - Sebium Mat Control.

Jis ypatingas tuo, kad tai labai smarkiai drėkinantis kremas ir kartu matizuojantis odą. Be to, neužkemša porų. Skamba puikiai, tiesa? Juolab, kad daug matizuojančių produktų yra linkę sausinti odą. Tai šis kremas ją tik dar labiau drėkina. Užteko vieną kartą pasitepti kremu odą ir ji matinė išliko tikrai geras 6 valandas (tuo metu be kremo tikrai žiauriai blizgėjau).
Taip pradėjau naudoti šiuos produktus kartu - Sebium Global vakarais, o Mat control kiekvieną rytą. Ir nepatikėsit! Šis duetas išgelbėjo mano odą. Po mėnesio naudojimo jau ir tų spuogelių beveik nebuvo ir oda, net ir nepanaudojus kremo, riebalavosi labai minimaliai (be kremo antroje dienos pusėje jau matosi šiek tiek tų riebalų ant odos). Man tai prilygo stebuklui. Ir štai, dabar jau metai, gal net šiek tiek daugiau, kaip neišsiskiriu su šiais dviem produktais. Tai tapo mano kasdiene rutina ir produktai  Nr..1 mano kosmetinėje. Tiesa, Sebium Global dabar kartais nesitepu visiškai, jei oda graži ir nėra nei vieno spuogelio. O Mat Control matinę odą išlaiko visą dieną.
Dar vienas pliusas, kad kremai greitai susigeria ir nepalieka jokio riebalo ir nemalonaus pojūčio. Šie produktai labai padėjo susitvarkyti pačiai odai ir ji nebėra problematiška. Jau net nesuskaičiuoju kiek tubelių šių kremų sunaudojau. Ko gero, šie yra jau kokie penkti... Dabar galiu džiaugtis savo oda, o atsiradęs vienas kitas spuogelis nebesukelia panikos. Esu labai laiminga atradusi šiuos produktus.
Todėl, jei ir jūs susiduriate su panašia problema, tikrai rekomenduočiau išbandyti šiuos produktus (be to, Bioderma turi savo lojalumo klubą, kuriame galima daug diskutuoti su žmonėmis, kurie susiduria su panašiomis problemomis, ir netgi paklausti patarimo eksperto!). Nors žinoma, visų oda yra skirtinga, ir gali produktus priimti nevienodai. Tai yra tik mano asmeninė nuomonė :)


Ps. Man labai sunku nuspręsti apie ką skaityti jums yra įdomu, tad palikite žinutę komentaruose, kas jus labiausiai domina :))
Iki kitų susitikimų! Bučkis!
Justina

2 komentarai:

  1. Man labai patinka skaityti apie jūsų išnaudotus produktus ir kokie atsiliepimai būna apie juos. Ir Justinos receptai labai žavi. Galėtum Justina daugiau pasidalinti receptais :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už nuomonę🤗 Pasistengsiu receptus kelti dažniau🤗😇

    AtsakytiPanaikinti