2017 m. birželio 18 d., sekmadienis

Gegužės pabaigti produktai

Ak, mielosios, koks gražus oras! Saulutė tiesiog lepina šiomis dienomis. Netgi pagaliau pavyko atrasti laiko tinklaraščiui, juk smarkiai vėluoju su gegužės pabaigtais produktais. Ups...
Tačiau, geriau vėliau nei niekada, juk taip?

Sunaudojau smagiąsias dušo želes (aukštakulnį, suknelę ir ledus). Iš visų šių, suknelė man patiko labiausiai, nes kvepėjo labai saldžiai ir mergaitiškai. Šios dušo želės labai patogios ar į kelionę  įsidėti ar vonioje per kartą sunaudoti. Tiesą sakant, vienintelis minusas toks - jos turi tokį kamštuką, kur atsidaro ir galima jas išspausti, tačiau aš bandžiau spausti ir niekas nebėgo, tada bandydavau pradurti, o pradurus vėl spausdavau ir nieko, tai labai susinervavau jau, tai jei jau jas naudosite tai turėkite po ranka žirkles, nes kitaip tikrai ilgai kankinsitės. Šias dušo želes gavau dovanų, bet, mačiau, Eurokos'e jų tikrai rasite.


Viskas, ką matote šioje nuotraukoje yra nerealu!!! Vieną supratau, jog ten kur pamatysiu žodį Marrakesh, tuomet imu! 
Batiste sausas plaukų šampūnas. Iš visų naudotų Batiste sausų šampūnų, man šitas patiko labiausiai! Kvapas nuostabus, neerzinantis, ant plaukų nelieka to daugybės baltumo, plaukai tikrai tampa švarūs ir sveiki. Šis tikrai bus mano favoritas!
Marrakesh šampūno ir plaukų aliejaus mėginėliai. Man jie taip patiko! O plaukai taip kvepėjo lyg būčiau pasikvėpinus brangiausiais kvepalais! Ateityje tikrai ieškosiu šių pilnų produktų!


The Body Shop dušo želė su avietėmis, 250 ml. Šią dušo želę taip pat buvau gavusi dovanų per gimtadienį. Tiesą sakant, The body shop produktai visada nerealūs ir niekad nenuvilia. O būtent ši kvepėjo taip skaniai lyg aviečių uogienė. O ko daugiau ir tereikia?
Avon vonios putos su rožių ekstraktu, 250 ml. Prisipažinsiu, pirkau tik dėl buteliuko! Visiems vonios produktams nekeliu didelių reikalavimų. Putos tikrai gausiai putodavo ir skaniai kvepėdavo, lyg gėlių parduotuvėje. Tai buvo riboto leidimo kolekcija skirta Valentino dienai.  Kaina apie 3 eur.


Cottage vonios druska su karamele. Šios vonios druskos yra labai mažai, tad užteko man jos dviem kartam, tačiau visi Cottage gaminiai, manau, kvepia nerealiai. Oooo... Atrodo labai daug dalykų sunaudoju tik voniai :)
Avon skystas rankų muilas ,,Winter Dreamland". Kai pauosčiau šį rankų muilą iškart įsinorėjau ir neklydau! Patiko labai labai, kvapas toks skanus! O, kad ir kaip keista, šio muilo užteko labai ilgai, net nuo žiemos. Kadangi užtekdavo jo labai nedaug ir muilas iškart suputodavo. 


Eveline blakstienų tušas. Jeigu norite pigaus ir kokybiško varianto, tai šis tušas kaip tik Jums! Šepetėlis storas ir tiesus, šereliai trumpi. Bet man labai patinka tokie tušai, jie puikiai padengia blakstienas, bent jau mano. 
Urgo pleistrai. Kadangi prasidėjo nutrintų kojyčių metas, pakalbėkime ir apie pleistrus. Tiesą sakant, man šie nelabai patiko, kadangi visiškai nesilaikydavo. Vos užklijuoji ir vėl nukrinta ir visiškai nelimpa...
Bella vatos diskeliai. Norite gerų, kokybiškų diskelių? Šie tikrai man patinka ir nebe pirmą kartą juos naudoju!
Avon Secret fantasy wonderland kvepalų mėginukas. Kvepaliukai stiprūs, saldūs, vakariniai. Tad vakarui, tai tikrai puikus pasirinkimas tiems, kas nenori išlaidauti! 


Karl Lagerfeld kvepaliukai. Kadangi jų nedaug, sunaudojau greitai. Apie šiuos kvepalus plačiau kalbėjau čia.
Tai tiek buvo mano sunaudotų produktų gegužės mėnesį. Gal jau kuo nors susigundėte?
Gražios artėjančios savaitės!

Gabrielė




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą