2017 m. balandžio 2 d., sekmadienis

Kokios naujos knygos džiugins mane šį pavasarį?

Visada pažadu sau, kad nebepirksiu naujų knygų, bet čia tas pats, kas pažadėti, jog nuo pirmadienio sportuosiu. Taigi, knygos man reikalingos kaip maistas - pasotinti ne ką kitą, bet dvasią ir smegenis. Aš visuomet noriu ką nors sužinoti, išsiaiškinti, ištyrinėti... Man norisi išgyventi ne tik savo gyvenimą, bet ir kitas istorijas. Galbūt todėl, kai neturiu laiko skaityti, man darosi liūdna... Todėl, nors vienu metu ir skaitau kelias knygas ir kelis žurnalus (pagal nuotaiką), aš vis vien sugebu įsigyti dar dar ir dar žurnalų ir knygų. Tad norėčiau Jums pristatyti kelias knygas, kurių dar nerodžiau ir kurios mane labai sudomino. Sudomino taip, kad negalėjau atsispirti. Ir štai, jos jau gyvena mano namuose.





1. SABAA TAHIR. DEGLAS NAKTYJE. Pamenate, kai skaičiau pirmą šios serijos knygą ,,Žarija pelenuose"? Man taip patiko!!! Ta knyga taip įtraukė, kad atsitraukt negalėjau. Apie meilę, apie išgyvenimą... Kuomet JI vergė, o JIS - karys. Tokios istorijos mane labai žavi. O kur dar įtampa, gniaužianti kvapą visos knygos metu. Taigi, Laja ir Elijas ir toliau veržiasi iš apsupties. Jie paspruko kartu, bet ar jiems pavyks pasprukti nuo mirties? Elijas merdi, o Laja turi išgelbėti savo brolį. Prie jų prisijungia Kinanas. Tad Lajai tenka ne menkas meilės išbandymas - ką ji pasirinks?
Tiesiog nekantrauju perskaityti! 



2. RUTA SEPETYS. DRUSKA JŪRAI. Aš tiesiog verkiau skaitydama šios autorės knygą ,,Tarp pilkų debesų". Ta knyga mane sukrėtė iki kaulų smegenų. Tuo aš įsitikinau, kad Ruta Sepetys yra meistriška rašytoja. Vos pasirodžius jos knygai ,,Druska jūrai" nekantravau ją perskaityti. Kadangi, jau žinau, kad knyga bus gera. Aš labai džiaugiuosi, kad ši lietuviškų šaknų turinti rašytoja savo knygomis paguldė daugelį skaitytojų po savo kojomis. Aš nemeluoju, mačiau daugybę užsieniečių, kurie graibsto jos knygas, o šios tampa bestseleriais. Aš labai ja didžiuojuosi. Ši rašytoja sugeba paliesti skaitytoją, ji nebijo kalbėti drąsiomis temomis ir parodyti realybės. 
Cituoju anotaciją:
,,... 1945 metų žiema. Keturi jauni žmonės: du vokiečiai, lietuvė, lenkė. Keturios paslaptys. Jų keliai susikerta bėgant su tūkstančiais kitų nuo puolančios sovietų kariuomenės. Jų tikslas - pakliūti į ,,Wilhelm Gustloff" laivą, turintį juos išgelbėti nuo okupantų".
Istorinius romanus aš tiesiog dievinu! Love love love!



3. Atrask save. 365 dienos by Olesia Žuravliova. Ši darbo knyga keliauja visur su manimi jau nuo sausio mėnesio, tik apie ją dar su Jumis nekalbėjau. Tačiau tai labai graži, mergaitiška darbo knyga. O kas svarbiausia - ji nerealiai patogi. Yra daugybė darbo knygų, kurių turinys yra nepatogiai išdėstytas, o ši - atvirkščiai. Man patinka kiekvieną savaitę skaityti po naują Olesios mintį, kas mėnesį - jos patarimus ir paskatinimus. Tai nuostabi kiekvienos dienos palydovė, padėsianti nepamiršti svarbiausių įvykių ir darbų. 




4. VERONICA ROTH. INSURGENTĖ. Taip, esu pakvaišusi dėl paauglių literatūros. Nors, stengiuosi skaityti įvairaus žanro knygas, tačiau labiausiai linkstu prie kultinių romanų, dėl kurių išprotėja pasaulis. Taip nutiko ir su ,,Divergentės" istorija. Man tiek knygos siužetas, tiek pateikimas labai patinka. Gal todėl, kad turiu lakią vaizduotę, mėgstu įsivaizduoti daugelį dalykų, mėgstu paskęsti fantastikoje... Ši knyga - antroji ,,Divergentės" dalis, kurioje pasakojama apie Tričės gyvenimą pasirinktame luome. Tačiau luomai ima kariauti, Tričė tampa pasimetusi tarp sprendimų. Ji ima abejoti ir Tobiju... 
Tad labai knieti sužinoti, kuo visa tai baigsis...
Tikiuosi, jog rasiu laiko šioms knygoms greitu metu... Tikrai dažniau skaityčiau, jei rasčiau tam laiko... Gal reiktų miegoti mažiau? Juk ir rytai bei vakarai tampa šviesesni...
Kaip Jums mano knygų pasirinkimas? Gal esatę ką skaitę, o gal rekomenduojate?
Aš vis svarstau, kur man sutalpinti turimas knygas. Jau galvoju apie naują knygų lentyną...
Labanakt, knygų mylėtojai ir tinklaraščio skaitytojai!

Gabrielė






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą