2017 m. balandžio 30 d., sekmadienis

Birštonas - visų vandenų karalius...

Vis nebepamenu ar kada esu buvusi Birštone neskaičiuojant šių metų... Galbūt tik kai buvau visai maža. Na, o šiemet aš čia jau antrą kartą. Ir, manau, ne paskutinį! Turbūt lemta man buvo čia atvykti, nes šį miestą aš tikrai įsimylėjau ir ruošiuosi čia ne kartą sugrįžti... 
Mane kažkuo traukia maži, gražūs miesteliai, o Birštono kurortas pritraukia daugybę turistų iš visos Lietuvos . Čia kiekvienas vis kitaip atranda ramybę. Čia geriausias laikas pabūti su savimi... 


Vanduo daug kam suteikia ramybę, atpalaiduoja... Kas atsispirtų prisėsti ant šio suolelio ir žiūrėti į tekantį Nemuną?


Birštonas - ta vieta, kurioje aš vėl išgirdau paukščių čiulbesį, pajaučiau vėją ir spyglių aromatą...




Jau svajoju apie savaitgalį Eglės sanatorijoje! Patikėkite, čia nerealu... Atrodo, gali pagyti nuo visko vien būdama čia...


Sienos pačios pasakoja savo istorijas...




Buvome užbūrę debesis, nes kai buvome gamtoje, dangus neverkė...



Biuvetė laukia tavęs su tuščiu buteliuku, kad parsineštum sveiko vandens į namus...


Ir nuo kalno atsiveria Nemunas...


O jo vingiais pasiektum ir Kauną...

Čia viskas kitaip. Ir mes tampam visai kitokiais...


Gabrielė












 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą