2017 m. balandžio 17 d., pirmadienis

Staigmenų maišelis iš Camelia vaistinės


Sveikos, mielosios! Kaip Jūsų šventės? Aš labai džiaugiuosi laisvadieniais, kuomet randu laiko parašyti Jums. Taigi, šiandien norėčiau pakalbėti apie super pavasarišką Camelia vaistinės maišelį, pilną produktų, kuriuos gavau dovanų nuo Justės. O taip, nuo mano draugės, kuri eilinį kartą laimėjo konkurse tiek sau tiek man, po tokį nemažą maišą. Puiki Velykinė dovana, ar ne? Taigi, kas viduje?
Pirmiausia, ką radau maišelyje tai - Bella. Medica drėgnosios servetėlės su žaliąja arbata. Pakelyje yra 20 servetėlių. Jos yra be alkoholio ir be parabenų, kvepia labai gaiviai. Labai geras dalykas, nešiosiuosi rankinėje + labai gerai kelionėje.
Taip pat maišelyje buvo Neutrogena vazelinas, 4.8 g., SPF 20. Produktų lūpoms mano kosmetinėje gal koks šimtas, naudoju juos super lėtai, todėl man jų amžinai užtenka ir amžinai jų per daug. Šis lauks savo eilės, nors Neutrogena firma tikrai gera, esu bandžiusi gal tik vieną jų produktą, bet labai patiko, o ir atsiliepimai apie šios įmonės produktus dauguma teigimi. Taip, kad dar vienas naudingas daiktas.



 Kiti dalykai, kurie buvo maišelyje - tai  purškalai nosiai. Camelia pasirūpino mūsų sveikata, tad kai sirgsime sinusitu ar kankins sloga, bandysime įveikti visas ligas su šiais Tonimer lab purškalais. 


Ir paskutinis produktas - Lactacyd intymios higienos prausiklis, 400 ml. Pats didžiausias produktas maišelyje. Taip pat naudingas daiktas, dar visai nematytas - naujiena. Gaila tik, kad viskas parašyta lenkiškai. Tačiau produkto kvapas man labai labai patiko - toks saldus ir malonus. 


Wow! Tikrai puiki Velykinė dovana, o kaip jums? Dar kartą noriu padėkoti Justei, jog atnešei sėkmę tiek sau tiek man. Juk smagu kažką laimėti! O dar ir moteriškų dalykėlių! Taip pat ačiū ir Camelia vaistinei! Gražaus pavasario! O aš nekantrauju išmėginti šias dovanas!



Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą