2017 m. balandžio 23 d., sekmadienis

Kas naujo?


Kai jau pažadi sau, kad nieko nebepirksi, Maxima padaro grožio mugę su didelėmis akcijomis... Ir ech... Tada akys laksto į visas puses ir nori visko. Tačiau įtikinau save, kad įsigysiu tik tai, ko labiausiai reikia. Tad trumpai, kas naujo?




Visada stabteliu prie Himalaya kosmetikos. Man ji labai tinka ir patinka. Dar prisimenu, kaip kadaise prie Panelės žurnalo buvo pridėtas Himalaya veido prausiklio mėginėlis. Išbandžiau ir man labai labai patiko, tačiau pilno produkto niekur nemačiau. Ir štai įsigijau veido prausimosi putas su nimbamedžiu. Atrodo, bus patogu naudoti, nes yra dozatorius. Šios putos valo odą, drėkina, suteikia gaivos, pašalina riebalų ir nešvarumų perteklių. Mokėjau mažiau nei du eurus.


Dar niekada nebandžiau Organic shop produkcijos. Bus puiki proga išbandyti plaukų kaukę su figomis ir kūno šveitiklį su apelsinais. Kvepia nerealiai!!! O kas svarbiausia, neturi parabenų, silikonų ir yra 99 % natūrali kosmetika. Nekantrauju išmėginti! O be to, labai džiaugiuosi ir kaina, nes produkcija nebrangi, už šiuos du indelius sumokėjau apie 3 eurus.
Štai toks mano laimikis iš Maximos. Bet nepraėjau ir pro Douglas.


Bandysiu šią japonišką veido kaukę su platina ir placenta, kuri skatina odos atsinaujinimą, suteikia jai lygumo ir elastingumo. Kaina: 1.99 eur.


Jau senokai nelepinau savo plaukų šiuo šilku. O dabar jam pasitaikė akcija. Vietoj 5 eurų - trys su puse. Mano plaukai linkę riebaluotis, tačiau šis plaukų šilkas tiesiog nuostabus dalykas mano plaukams. Plaukai tampa ypatingai švelnūs, pamaitinti, glotnūs. Ypač šis šilkas suveikia, kuomet plaukus džiovinu džiovintuvu. 


Kadangi mano antakių šešėliai jau į pabaigą - nusprendžiau vėl sugrįžti prie antakių pieštuko. Šįkart bandysiu Nyx medium brown išsukamą pieštuką, kuris kitame gale turi ir antakių šukytes. Įdomu ar kaina pasiteisins, su akcija kainavo beveik 5 eurus. Taip pat gavau dovanų G. Armani, Sun di gioia kvepalų mėginuką - super gaivus kvapas. Mmm...

Iš viso išleista: 15.55 eur.
Štai tokie buvo mano pavasario pirkiniai. Gera truputėlį atsinaujinti savo kosmetiką. Ką manote? Gal esate ką bandę? O gal rekomenduotumėte išbandyti?

Gabrielė





2 komentarai:

  1. Aš taip pat labai mėgstu Himalaya kosmetiką! Ne veltui jos galima vaistinėse rasti: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/veido-prieziura/veido-kremai/catalogstore.aspx?CatID=PL_886 - man čia kokybės ženklas. Jei kosmetiką pardavinėja vaistinėse - tai gal nebus stebuklas, bet vistiek natūralesnė tai tikrai. Himalaya mėgstamiausias produktas šiuo metu - veido kremas: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/kremas-antiseptinis-apsauginis-ir-raminantis-kremas-sudirgu/catalogstoredetail.aspx?CatID=PL_886&ID=343064, nes jis sugeba nuramint mano įsiaudrinusią odą.. Jai kartais užeina 'audros' didelės, nes labai jautri :/ O prausiklį šiuo metu naudoju Sebamed: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/putos-antibakterines-valomosios-clear-face-150ml-sebamed/catalogstoredetail.aspx?CatID=PL_885&ID=345717 - irgi putos, kol kas mano odai tinka. Bet jei yra himalaya putos, ieškosiu jų :))) Labai noriu išbandyt :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už naujas idėjas! Nei vieno Tavo naudojamo produkto dar nebandžiau, bet labai sudomino kremas! Gal reiks prigriebti! O Sebamed kosmetikos, berods aplamai dar nebandžiau, tad visai vilioja išbandyti. Galbūt kai pasibaigs turimos priemonės, bandysiu kažką naujo. Ir Tau, Marija, sėkmės paieškose, tikiuosi rasi Himalaya putas! Sėkmės! :)

      Panaikinti