2017 m. balandžio 3 d., pirmadienis

Pabaigti produktai. Kovas



Baigėsi dar vienas, šaltesnis mėnuo, jau jaučiasi pavasaris, oras vis šiltėja, saulės matome vis daugiau. Gera. Netgi lietaus, to šilto ir pavasariško, jau laukiu.  Su tokiomis pavasario nuotaikomis man vis norisi susitvarkyti namus, spintą, kosmetinę, pramėtyti daiktus, kurių nebereikia ar, kurie šiaip stovi nenaudojami, o rūbai nenešiojami. Norisi tik atsinaujinti. Todėl atėjo laikas pasidalinti nuomone apie dekoratyvinės kosmetikos, veido, kūno, plaukų  priežiūros produktus, pabaigtus per šį mėnesį. O jų stebėtinai daug. Bet taip jau pas mane būna, kad  jeigu jau kažkas baigiasi, tai viskas vienu metu. Visko prisikaupė tiek daug, kad įrašas nusimato tikrai ilgas, tad pasiruoškite puodelį arbatos ir pradedam :)



CECE MED – šampūnas nuo plaukų slinkimo, 50 ml.
CECE MED – balzamas nuo plaukų slinkimo, 50 ml.
Nors aš netikiu, kad šampūnas ar balzamas gali sustabdyti plaukų slinkimą, tačiau manau, kad esantys vitaminai ir aliejai gali šiek tiek sustiprinti plaukų šaknis. Būtent dėl to ir įsigyjau ši duetą. Naudojau apie mėnesį, nes buvau įsigijusi po du buteliukus kiekvienos priemonės. Hm...  Šampūnas man patiko, labai gerai putojo, kvepėjo nuostabiai, plaukus išplaudavo taip pat gerai. Bet dauguma šampūnų man suteikia tą pati rezultatą. Tiesiog... šampūnas.
Vertinimas –4/5.  Kaina – 2.23 eur. (Kur pirkti? Eurovaistinė)
Naudodama balzamą nepastebėjau jokių pokyčių. Tik plaukai tapdavo kaip šiaudiniai ir nemalonūs paliesti. Todėl antrą kartą nepirkčiau. Taip pat, nepatogus naudoti nes reikia smarkiai spausti, norint pasiimti produkto.
Vertinimas – 1/5, Kaina – 1.99 eur. (Kur pirkti? Eurovaistinė)



MIXA EXTREME NUTRITION. Maitinamasis kremas praturtintas aliejais, 50 ml.
Naudojau šį kremą tikrai ilgai, netgi kažkur dingo šio kremo etiketė (kaip jis iš tiesų atrodo, galite pasižiūrėti Gabrielės įraše čia). Šio kremo sudėtyje yra nakvišų aliejaus, todėl veido oda yra stipriai pamaitinama. Man kremas patiko, naudojau jį šaltaisiais sezonais, kad oda išliktų švelni, nesausėtų, būtų apsaugota nuo žvarbesnių orų. Nors kremo sudėtyje yra aliejaus, ant odos tokio riebumo visai nesijaučia, jis labai greitai ir lengvai įsigeria į odą. Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patinka, tai, kad kremas turi kvapą. Nors jis iš tiesų malonus, esu labiau linkusi rinktis kremą veidui, kai jis yra neparfumuotas. Bet šaltuoju metu, vėl šis kremas bus mano kasdienis draugas.
Vertinimas – 5/5
Kaina – 7.80  eur. (Kur pirkti? Drogas, Eurokos, MAXIMA)


VICTORIA‘S SECRET. Total Attraction. Drėkinamasis kūno losjonas, 250 ml.
Šį losjoną gavau dovanų nuo draugės. Victoria‘s Secret viskas kvepia nerealiai. Ir pakuočių dizainas, spalvos... Tobula. Mane lengva papirkti pakuotėmis, kurios tokios mielos ir mergaitiškos. Maniškis kūno losjonas kvepėjo vyšniomis, lelijomis ir orchidėjomis. Ir iš tiesų, kvapas nuostabus, atrodo, kad vasara ateidavo kaskart išsitepus kremu. Kremo tekstūra labai lengva, greitai įsigeria į odą, ji tampa švelni. O kvapas išlieka labai ilgai. Turbūt man tas labiausiai ir patiko. Tik, man kaip sausaodei to drėkinimo buvo šiek tiek per mažai. Bet norėčiau ateityje pabandyti ir kito kvapo VS losjoną.
Vertinimas – 4/5
Kaina – apie 10 eur. (Kur pirkti? Redstar.lt, eoslietuvoje.com, Pigu.lt)


Banka Agafji plaukų balzamas ,,Aktivator rosta“, 100 ml.
Šis balzamas plaukams pagamintas iš natūralių ingridientų, praturtintas įvairiais aliejais ir turėtų skatinti plaukų augimą. Hmm... Man nepatiko. Plaukai likdavo kaip šiaudai, galiausiai naudojau, tik tam, kad sunaudoti. O per tokį trumpą laiką kažką sunku suprasti ar skatina augimą. Ir manau, kad svarbiau yra tinkama mityba, galvos masažai. Taip pat reikia gerti daug vandens, kad plaukai pradėtų augti greičiau.
Vertinimas – 1/5
Kaina – 0.89 eur. (Kur pirkti? Eurokos)


BIODERMA. HYDRABIO H2O. Micelinis valomasis vanduo dehidratuotai odai, 100ml.
Bioderma man labai patinka, dar nei vienas produktas nėra nuvylęs. Todėl ne išimtis ir šis drėkinamasis micelinis vanduo. Jis labai švariai nuvalo odą, nepalieka makiažo likučių, negraužia akių, ištraukia nešvarumus, oda atrodo gaivi, jos visai nesausina. Taip pat nesukelia odos tempimo efekto. Būtent šis micelinis vanduo, ko gero, yra kol kas pats geriausias iš bandytų. Tačiau ir kaina yra kone dvigubai didesnė nei kitų micelinių vandenų. Tikrai dar kartosiu ateityje.
Vertinimas – 5/5
Kaina –6.19 eur. (Kur pirkti?Visose vaistinėse)



RASA UHC Intensyviai maitinantis rankų kremas su makadamijos ir argano aliejais, 75ml.
Rankų kremų turi būti visur – vonioje, prie lovos, rankinėje. Šiais metais, kaip niekada, rankos sausėja, skilinėja, odelės plyšta. Vienas iš naudotų kremų rankoms yra šis iš Rasos. Kremas kvepia labai skaniai, pakuotė patogi, beet, jis irgi nedrėkina ir nemaitina tiek daug kiek man reikėtų. Galbūt šis kremas mano rankoms būtų tinkamesnis vasarą ar šiltą pavasarį, kai nebereikia tokios stiprios apsaugos ir maitinimo rankoms.Daugiau būtent šio nebepirksiu.
P.s. mano nuomone, pats geriausias rankų kremas, kuris net žaizdeles užgydo, yra iš The Body Shop, su kanapėmis.
Vertinimas – 3/5
Kaina - 2,39 eur. (Kur pirkti?Eurokos, Kosmada, Drogas, vaistinėse, prekybos centruose).


TEA TREE OIL,pieštukas nuo spuogų, 9 ml
Kaip ir visoms, tų nelauktų spuogelių kartas nuo karto atsiranda. Todėl pirmasis į pagalbą skuba šis pieštukas, nes jis sudėtyje turi arbatmedžio aliejaus, kuris pasižymi antibakteriniu poveikiu. Ir man laaaaaaaaaabai jis patinka. Vos tik iškyla koks nelemtas spuogelis, iškart patepu jį Tea tree oil skysčiu, kelis kartus per dieną. Ir iš tiesų, kitą dieną jis būna žymiai mažesnis arba netgi per naktį dingsta visai. Juo patepu spuogelį ir tada, kai nesuvaldau pirštų ir išspaudžiu spuogą, nors to daryti nereikėtų. Jis neiššsausina odos, kaip grynas arbatmedžio aliejus. Jis mažas, patogus nešiotis. Ir kvapas šios priemonės neerzina, jis nekvepia skaniai, bet ir neskleidžia nemalonaus kvapo kaip grynas arbatmedžio aliejus.Tikrai lėksiu nusipirkti naujos pakuotės.
Vertinimas – 5/5
Kaina – 7.31 eur (Kur Pirkti? Eurovaistinė, Drogas)


Atstatomasis Macadamia Natural Oil plaukų aliejus, 10 ml

Gamintojas sako, kad ,,pagrindinis produkto privalumas yra tas, kad jis atkuria vidinę plauko struktūrą, nes daugelis kosmetinių priemonių pamaitina tik plauko paviršių“. Nors aliejus skirtas visų tipų plaukams, labiausiai jis padeda pažeistiems, išsausėjusiems plaukams. Ir tai tikrai yra mano pats mėgstamiausias produktas plaukams. Tik kaina skaudžiai kanda. Man labiausiai patinka, kad plaukus tikrai aliejus pamaitina, jie tampa švelnūs, glotnūs, blizga. Atrodo tikrai sveikesni. Nors, atrodo,pats aliejus toks ,,sunkus“ plauko jis neapsunkina, aliejus taip pat greitai susigeria ir nepalieka riebių plaukų. O kvapas man yra kažkas tobulo! Kvepia netgi prabangiai. Šį kartą mano rankose atsidūrė labai mažo kiekio aliejukas, bet produktas daug kartų kartotas ir toliau bus kartojamas.
Vertinimas – 5/5
Kaina – 6.00 Eur. (Kur pirkti? Cascada, Groziodraugas.lt)


Purškiamas, atstatomasis MACADAMIA NATURAL OIL aliejus plaukams,60 ml.
Nors įprastai naudoju nepurškiamą aliejų, bet labai norėjau pabandyti ir purškiamą variantą. Ir šiek tiek nusivyliau.
Pats aliejus man patinka, šio tekstūra yra lengvesnė, skystesnė, kvapas toks pat tobulas ir ant plaukų išlieka labai ilgai. Iš esmės, man patiko toks lengvesnis šio aliejaus variantas. Tačiau mane labiausiai nuvylė pats purkštukas. Jis nepurškė įprasto ,,debesies“ aliejaus, o nuguldavo tik vienoje vietoje, nes papurkšdavo plona srovele. Todėl vistiek tekdavo purkšti ne tiesiai ant plaukų, o į delną. Nors būtent šią priemonę ir pirkau, kad nereikėtų aliejuotis rankų skubant. Pats produktas man patinka, bet džiaugiuosi, kad įsigyjau mažesnio dydžio pakuotę ir antrą kartą būtent šio purškiamo aliejaus nebepirksiu.
Vertinimas – 3,5/5
Kaina – apie 14 eur. (Kur pirkti? Cascada, Grožiodraugas.lt)


Catrice Liquid Camouflage maskuoklis, 5ml.

Buvo užėjęs bumas, kai visas internetas skambėjo, apie tai, koks nuostabus šis maskuoklis. O kaina ypač maža. Ką gi, nutariau ir aš išbandyti. Deja, nuolatos maskuoklis būdavo išpirktas. Arba likdavo tik pati šviesiausia spalva. Niekaip nesulaukus spalvų, nusipirkau būtent ją. Bet iš tiesų, žiemą nelabai tos tamsesnės ir reikėdavo, kadangi mano veido oda šviesi. Taigi apie maskuoklį. Man jis tikrai labai patiko. Nesubėga į raukšleles, puikiai išsisklaido, užmaskuoja tamsius paakius, ir pats tampa beveik nematomas. Tai tikras atradimas. Priemonė tikrai kartojama, tik šį kartą jau nusipirkau tamsesnio atspalvio. O juk ir artėja pavasaris, vasara, veidas nebebus toks blyškus.
Vertiniams – 5/5
Kaina -  3.59 eur. (Kur pirkti? Drogas, Eurokos) 

 

L'OREAL VOLUME MILLION LASHES FELINE blakstienų tušas 9,2 ml

L‘oreal tušai iš tiesų man yra patys mėgstamiausi. Ir kai pamačiau, kad išleido šį naują, pagalvojau, kad tikrai turiu jį pabandyti. Šis tušas turėtų atskirti blakstienas ir suteikti didžiulę apimtį. Hm... Tokie dviprasmiški jausmai. Iš dalies lyg ir patinka. Bet iš kitos pusės, nelabai.
Blakstienas jis tikrai atskiria ir nesulipdo. Bet jas padengia taip nežymiai, kad nelabai ir matosi, kad dažytos. Ir šepetėlis atrodo tobulai išlenktas, turėtų būti patogus...bet man nepatogus ir visai nepatiko. Šio tušo daugiau nekartosiu, bet tikrai grįšiu prie kitų L‘oreal tušų.
Vertinimas – 2.5/5
Kaina – 13,69 eur. ( Kur pirkti? visose kosmetikos parduotuvėse)

 

NYX Provocateur 1 Brush, 2 Styles, blakstienų tušas, 9 ml.

Niekaip man nepavyko su šiuo tušu susidraugauti. Aš nežinau, ar jis toks turi būti ar man pakliuvo jis pasenęs. Iš pirmo žvilgsnio pagalvojau ,,Wow“, nes šepetėlis turi dvi funkcijas – jis atsisuka dvejose vietose, vienu metu paiima daugiau tušo, o kitu, šepetėlis išsitraukia labai mažai padengtas priemone, beveik sausas. Ta idėja nu žiauriai man patiko. Galvojau, tikrai bus labai geras tušas. Ir šepetėlis toks klasikinis, atrodė labai patogiai. Deja. Mano akimis tai čia kažkoks nesusipratimas. Nes: 1. Kvapas. Lyg šlapių žemių, dervų, sunku nupasakoti. Labai nemalonus. 2. Jis toooks klampus, blakstienos sulimpa į daug vorų kojyčių. 3. Jis atsparus vandeniui. Bet su valikliu jo neišeidavo gerai nuvalyti. Ir netgi su aliejiniu valikliu nuvalyti būdavo iššūkis. Blakstienos tiesiog aplipdavo, lyg kokia smala ir nenusivalydavo. Vieną kartą tiesiog pirštais braukiau per blakstienas ir gramdžiau tą masę, nes valikliai čia buvo bejėgiai.
Likau visiškai nesupratusi šito tušo. Aš tikiuosi, kad tai man pakliuvo sugedus priemonė, nes kitaip nesuvokiu, kaip galima tokius pardavinėti. Taigi, jis keliauja į šiukšlinę, beveik pilnas.
Vertinimas – 0/5





Douglas, Volume Mascara

Tai mėginio dydžio tušas, kuris buvo Douglas dovanų rinkinyje. Ir man jis patiko. Jis lygiai padengia blakstienas, nesulipdo, šiek tiek padidina apimtį. Neįspūdingas. Tiesiog geras. Pilno dydžio manau nepirkčiau, nes man labiau patinka silikoniniai šepetėliai.

Vertinimas – 4/5

 


ESSENCE MAKE ME antakių želė - tušas 3,8 ml.  spalva nr. 2

Ir vėl. Šį produktą nusipirkau prisiskaičiusi daug gerų atsiliepimų. Iki tol nenaudodavau antakiams želė ar vaško. Tiesiog visiškai užtekdavo ir antakių šešėlių. Bet su šia žele ant viršaus, antakiai atrodo žymiai geriau, natūraliai, visą dieną išlieka, niekas nenusivalo. Na man labai patiko. Dabar yra labai daug gamintojų siūlančių panašius produktus, labiausiai jie skiriasi kainom. Ir vis pažiūriu į kitas formas, bet paskui pagalvoju, kodėl turėčiau keisti mėgiamą produktą į brangesnį, bet atliekantį tą pačią funkciją. Nes ši želė tikrai gera, pateisina visus lūkesčius. Neradau jokių minusų. Na tik gal pakuotė man negraži ir atrodo pigiai. Užrašai nusitrina. Bet iš kitos pusės, tai ir nėra reikalinga. O kaina šios priemonės juokingai maža.
Vertinimas – 5/5
Kaina – 2.79 eur.

 


Ir pabaigai noriu pasidalinti priemonėmis, kurios pakeis šiuos pabaigtukus. Tiesa, beveik viskas jau anksčiau išbandyta. Tad jei turite kažką, ką labai mėgstate naudoti ir kuo galėčiau pakeisti sunaudotus produktus, būtinai pasidalinkite informacija komentaruose. Norisi išbandyti kažką naujo! Ir smagu sužinoti, kokie produktai Jūsų mėgstamiausi :)


Iki kitų susitikimų!
Justina



2 komentarai:

  1. Cece med labai geras sampunas yra su silku!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galbūt tada reiks išbandyti daugiau šios linijos produktų! nes pradėjau naudoti Cece Med fluidą plaukams su šilku. Irgi kolkas atrododo labai neblogas produktas :)

      Panaikinti