2017 m. balandžio 3 d., pirmadienis

Išbandyta!

Balandis jau prasidėjo, o aš skubu aptarti kovo mėnesio sunaudotas priemones. Jų tik kelios, nes aš nesugebu būti super vartotoja. Tačiau esu susižavėjusi vieno straipsnio heroje. Įsivaizduokite - šeima gyvenanti Lietuvoje, beveik visiškai neturi šiukšlių. Jie sugeba per mėnesį išmesti tik vieną vienintelę šiukšlelę! Kaip tai sugeba padaryti visa šeima? Man sunku suvokti. Jų namuose viskas ekologiška, viskas perdirbta. Maistą ta šeima perka iš įvairių turgelių ir nenaudoja plastikinių maišelių - viską tiesiog sukrauna į drobinį maišelį. Tuo tarpu mes, kas antrą dieną sukaupiame po šiukšlių maišą. O vargeli... Aš labai didžiuojuosi ta šeima. Ir esmė, kad jie gyvena super gražiame name, o ne šiaip kokioje landynėje, kur matosi perdirbtos šiukšlės. Mums tikrai reikėtų pasimokyti iš tos šeimos. Aš netgi jaučiu šiokią tokią gėdą, nes esu mažai draugiška gamtai. O ypač su tokiais straipsniais. Gamtos sergėtojai turbūt aplamai keikia visas tinklaraštininkes, kurios rašo kosmetikos apžvalgas. O šiuo atveju, prie gamtos saugojimo prisidedu tik rūšiavimu - labai labai stengiuosi tą daryti. Na, o dabar pažiūrėkime su kuo atsisveikinu, kaskart pažadėdama nusipirkti mažiau, negu, kad išmetu...


Viso: 9 pakuotės


1. Ecodenta dantų pasta, su anglimi, 100 ml. Nežinau, kiek šita pasta yra ,,Eco", tačiau tai viena mėgstamiausių priemonių mano dantukams. Kadangi ši dantų pasta yra balinamoji, puikiai valo apnašas, suteikia gaivos jausmą. Naudoju ją jau keletą metų. Nors, kartais pamainau į ką nors kitą, tačiau vis vien visada sugrįžtu prie jos. Be to, džiaugiuosi, kad tai lietuvių produktas. Kaina apie 3 eur. Manau, ją rasite daugybėje kosmetikos parduotuvių.
2. Avon dvisluoksnis purškiklis su penkiais aliejais visų tipų plaukams, 100 ml. Va šitą produktą noriu pagirti! Tai vienintelis aliejus, nuo kurio plaukai nesulimpa, jie netgi nesusiriebaluoja. Mano plaukams labai patiko šis produktas. O apie kvapą - atskira istorija. Nežinau, kas sukūrė šį purškiamą aliejuką, bet kvapas!!! Jis toks saldus ir prabangus! Man labai patiko, plaukams - irgi. Be to, jaučiu, kad plaukai tikrai atsigavo. Kaina ~ 4 eur.


3. Loreal Elvital šampūnas, 250 ml.
4. Loreal Elvital balzamas, 200 ml.
Apie šį duetą jau teko kalbėti čia. Man keisčiausia, kaip jie susinaudojo kartu? Man taip nebūna dažniausiai. Tačiau man labai patinka Loreal gaminiai. Tik prisidedu prie tų, kurie smerkia juos dėl testavimo su gyvūnais. Negražu, negražu. Tačiau, tikimės Loreal pasitaisys - jie juk rimtas tinklas.
Abu gaminiai man tikrai patiko! Kaina abiejų apie 6 eur.


5. Forever aloe vera gelis, 118 ml. Prisipažinsiu, išmetu net nepabaigtą. Vien todėl, kad baigėsi jo galiojimo laikas. Šis gelis skirtas visoms odos problemoms - nudegimams, uždegimams... Galiu pavadinti jį jau kaip vaistą. Tai tikrai geras, bet nepigus gaminys. Man jis buvo reikalingas dėl įvairių odos problemėlių, turėjo net ir kažkiek šaldomojo efekto. Kaina apie 16 eur. Jo įsigyti galima per Forever agentus.


6. Himalaya herbals drėkinantis migdolų muilas, 75 gr. Šį muilą gavau per Kalėdas nuo Justės. Aš tikrai pradedu pamėgti Himalaya gaminius! O ypač jei juose yra migdolų! Man šis muilas labai patinka - rankos lieka švelnios, švarios, skaniai kvepiančios. Be to, esantis migdolų aliejus puikiai drėkina rankų odą, o kviečių gemalų aliejus pamaitina odą vitaminu E. Tikrai šaunus muiliukas. O tokius muilus aš tikrai naudoju ir kažkodėl tik virtuvėje. Įsigyti galite vaistinėse.
7. Cottage perlai voniai, 8 x 4.40 gr. Šiuos man Justė davė išbandyti. Čia buvo tokie geltoni burbuliukai, kuriuos įmetus į vonią, jų nebematai, nes jie dingsta kažkur tarp vonios putų. O kai užčiuopi kažką, tai pamatai, jog burbuliukas nuo vandens pratirpęs. Nežinau ar nuo jo yra koks poveikis. Gal todėl parduotuvėse ir dalina kaip dovaną.


8. Isadora maskuoklio mėginėlis, 1,5 ml. Pabandžiau ir man nepatiko. Jis kažkoks teplus, sunkiai įsigeriantis, ryškios spalvos... Man nelabai patiko. Mėginėlį prie žurnalo gavau. Bet pilno produkto išmėginti nenorėčiau.
9. Hugo Boss, eu de toilette. Štai Hugo Boss kvepalus išmėginti visada norėjau. Ir neprašoviau - jie tikrai mano tipo - gaiviai saldūs. Gal netgi kažkiek stiprūs. Tikrai norėčiau juos turėti savo kolekcijoje...

Tai tiek tų pabaigtų produktų... Gal ką esate bandę ir Jūsų nuomonė visiškai kitokia? O gal ką tik bandysite? Brūkštelkite! 

Gabrielė






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą