2017 m. balandžio 30 d., sekmadienis

Su kuo bičiuliavausi Balandį?



Balandžio mėnuo man buvo nepaprastai ilgas... Atrodo, tiek daug visko įvyko! Tačiau mėnesio pabaiga reiškia, jog pakalbėsime su kokiais produktais draugavau praeitą mėnesį ir kas ypatingai nustebino...





Tik nufotografavusi pastebėjau, kad šį mėnesį daugiausia naudojau Avon priemones. Šios visada susinaudoja greičiausiai, nes pakuotės nėra milžiniškos. 
1. Avon vonios putos, 250 ml. su apelsinais ir šokoladu. Kuomet naudodavau šias putas, visi kambariai taip skaniai kvepėdavo šokoladu ir apelsinais... Kvapas buvo tikrai viliojantis ir atpalaiduojantis! Rekomenduoju! Kaina buvo 1,99 eur.
2. Avon planet spa vonios eleksyras su perlų milteliais ir jūros dumbliais , 400 ml. Prisipažinsiu, kvapas man nebuvo labai prie širdies, tačiau putos tikrai labai gerai putodavo, o vanduo prisipildydavo milijonu blizgučių... Vanduo tikrai atrodydavo labai gražiai ir prabangiai, kitą vertus, mano vonios dugnas tais blizgučiais labai aplipdavo ir sunku būdavo juos nuplauti. Kaina apie 6 eur.


3. C vitaminas, 50 tablečių. Jei atvirai, tai man nepatinka šie vitaminai. Jie jau tokie rūgštūs, kad kaskart noris juos išspjauti. Gal reiks jau kokius kitokius išmėginti. Kaina apie 3 eur. 
4. Forever aloe vera vazelinas, 4.25 g. Tai vienas geriausių naudotų vazelinų! Ypač tinkantis žiemai arba tiems, kas turi įvairių problemų su lūpomis, pradedant pūsleline, baigiant elementariu lūpų plyšinėjimu. Tikrai vertas dėmesio produktas. Man tik nepatinka, kad jis kartais užstringa ir jei atsukai daugiau, atgal nebeatsuksi. Tai šiek tiek nepatogu. Kaina apie 3,50 eur.


5. Avon little lace dress kvepalai, 10 ml. Oho, man šis kvapas labai patiko! Toks saldus, tačiau ir sunkus kvapas, labiau tinkantis vakarais, tačiau kartais ir darbe pasikvėpindavau, tai visi vis sakydavo: kaip skaniai kvepia... Tai tikrai stiprūs, tačiau tikrai skanūs kvepalai. Manau, tiktų ne visiems. Kaina: 2.99 eur.
6. Avon life for her mėginukas. O šių kvepalų mėginukas man nepatiko. Kvepalai aštrūs ir tokie spiritiniai. Ne ne ne...
7. G. Armani ,,Sun di Gioia" mėginukas. O štai čia tai kvepalai! Noriu jų ir viskas! Neabejotinai būtų vasaros topas. Gal bus metas naujam kvapui šią vasarėlę? Saldūs ir gaivūs - mano tobulas duetas...


8. MITOMO veido kaukė su placenta ir platina. Žinokite, tikėjausi, kad kaukė bus veiksmingesnė. Taip, mano veido oda tapo švari ir gaivi, tačiau šios kaukės poveikis nebuvo toks efektyvus, kaip kitų rūšių kinietiškos kaukės. Man pasirodė eilinė kaukė ir tiek. Kaina:  1.99 eur.
9. Maxiderma pėdų kremo mėginukas. Šis mėginukas tikrai atgaivino mano kojytes. Kadangi daug vaikštau, visuomet turiu nuospaudų, o šis kremas gydo visas susidariusias pėdų odos problemas. Jau po pirmo mėginėlio kojyčių oda suminkštėjo. Man patiko. Tikrai reikės naudoti kojų kremą.

Štai toks spalvotas mano įrašas su balandžio produktais. Jų išties nedaug, tačiau po grožio mugės nusprendžiau nieko nebepirkti ir naudoti tik tai ką turiu! Saugokime ir mylėkime gamtą! Rūšiuokime! Netapkime besaikiais kosmetikos vartotojais! Naudokime tik tai, kas reikalinga! Ir tai bus naudinga ne tik mums, gamtai, bet ir mūsų piniginei :)
Gero vakaro! 

Gabrielė



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą