2016 m. gruodžio 6 d., antradienis

Avon Alpha for her


Šiuos kvepalus vadinu metų atradimu! Kodėl?


Vos tik pauosčiau, aš juos įsimylėjau. Tobulas kvapas, laikosi tikrai labai ilgai, kaina nesikandžioja, o pravėrus spintos duris, aš užuodžiu būtent šį kvapą!
Niekada netikėjau, jog Avon prekinio ženklo kvepalai gali būti geri ir nepamainomi. Tačiau visiškai pakeičiau nuomonę, kai įsigyjau šiuos kvepalus. Kas keisčiausia, aš jų jau nemažai išnaudojau, kuomet kitus turimus kvepalus, rodos, naudoju naudoju, o jų kaip nemažėja taip nemažėja.
Šie kvepalai priklauso Rytų - vaisių kategorijai. Pagrindinės natos - avietė, vandens lelija ir geidulingas muskusas. Aš labai džiaugiuosi įsigijusi šiuos kvepalus! Jų kvapas tikrai labai viliojantis.
Kitą vertus, kalbant apie buteliuko dizainą, man norėtųsi gal labiau stačiakampio formos buteliuko, nes tokie man nėra labai patogūs ar elegantiški. Pats pavadinimas ,,Alpha" kiek istorinis, paslaptingas... Man asocijuojasi su Graikija, o kvapas labiau su rytų kraštais. Bet kuriuo atveju, šiuos kvepalus norisi uostyti ir uostyti, kvapas tiesiog užhipnotizuoja!
Kiekis: 50 ml
Kaina: 17 e. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą