2016 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Ką turiu naujo iš Avon?


Man labai patinka Avon kainos ir kokybės santykis, todėl stengiuosi išbandyti kuo daugiau įvairiausių produktų!

Taigi, pažiūrėkime, ką įsigyjau ir ko man labai labai reikėjo.


1. Planet Spa veido kaukė, 75 ml. Ši kaukė yra valomoji, o taip pat ir su Negyvosios jūros mineralais. Man labai reikėjo veido kaukės, tad nusprendžiau išbandyti Planet Spa linijos veido kaukę. Tai bus pirmasis šios linijos produktas, kurį aš naudosiu. Kaina. 2.99e.


2. Aromatizuotas vanduo  Avon Cherish, 75 ml. Ko jau ko, bet skanių kvepalų niekada nebus per daug! Tai gėlių, vaisių, medienos kategorija. Pagrindinės natos - vyšnių žiedai, muskusas, kreminė santalo mediena. Mmmm... Kaina: 2.99 e.


3. Vonios putos su rožių ekstraktu, 500 ml. Vonios putos pas mane tirpsta tiesiog žaibiškai. O čia dar nematytos! Kvapas išties tobulas! Jausmas lyg vaikščiočiau rožyne... Kaina: 2.99 e.
4. Skystas muilas ,,Winter Dreamland", 250 ml. Kadangi senasis muilas jau į pabaigą, aš taip pat negalėjau atsispirti naujajai žiemos kolekcijai. O pakvepinti skirtas lapas, mane tiesiog užbūrė! Kaina: 1,69 e.


5. Išsukamas blizgus pieštukas ,,Twilight sparkle". Kažkada turėjau blizgų juodą akių pieštuką ir man jis labai labai patiko. Tad kodėl nepabandžius vėl? Kaina: 1.99 e.
6. Avon True lūpų dažai  ,,Cappuccino". Wow! Ta spalva mane tiesiog užbūrė. Aš jau spėjau juos išmėginti ir ką galiu pasakyti - tikrai wow! Tai bus neabejotinai, viena gražiausių mano turėtų  lūpdažių spalvų! I'm inlove! Kaina: 1.99 e.


Taigi, jau nekantrauju, kada galėsiu viską išmėginti! Ką jūs manote apie šiuos pirkinius? Būčiau labai dėkinga, jei pakomentuotumėte, gal tada negalvočiau, kad rašau tik sau ir kalbu viena su savimi :)) Saldžių sapnų! 






2 komentarai: