2016 m. gruodžio 12 d., pirmadienis

Kaip pačiai pasidaryti žvakidę?


Visuomet mėgau įvairiausius gražius dalykėlius. O ypač daiktus, kurie tinka namų interjerui. Būtent ir dabar, man kilo idėja pasidaryti žvakides savo pačios rankomis. Mintyse susidėliojau priemones, kurias galėčiau panaudoti žvakidžių kūrimui. Kadangi ypatingai mėgstu žvakes, o ypač niūrų rudenį ar žiemą man visuomet reikia šviesos ir šilumos, tad pabandykime kartu sukurti kažką gražaus! 
Ką naudojau?

 *Stiklainiuką
* Šampaninės spalvos kaspiną
*Sijonėlį skirtą keksiukams puošti
*Žvakutę


Turėjau du stiklainiukus, vieną nuo garstyčių, kitą nuo krienų. Žinoma, sunkiausia man buvo nugramdyti etiketes. Teko daug pavargti, kol galiausiai vienas stiklainiukas buvo visiškai švarus, o kitas niekaip nepasidavė, tad ant jo liko keletas klijų likučių.
Tuomet ant stiklainiuko labai lengvai užmoviau keksiuko sijonėlį. (Tų sijonėlių gavau, kai draugė man iškepė keksiukų, o tuos sijonukus man buvo gaila išmesti, tai ir pasilikau. ) Žinote, kuo puikiausiai gali tikti ir karpinys iš paprasto popieriaus. 


Taigi, uždėjus sijonuką, truputį jį pritvirtinau karštais klijais, kad neslankiotų. Ir užrišau dvigubą kaspinėlį.


Ir vuolia! Beliko tik žvakutę įdėti. Beje šias nuostabias žvakutes radau Iki parduotuvėje. Jos tokios Kalėdiškos!!!



Tai štai kokia gražuolė išėjo! Ką manote? 

Žinoma, vėliau pabandžiau panaudoti ir antrąjį stiklainiuką, tik šįkart bandžiau paslėpti klijus, klijuodama sijonuką apačioje.  Ir esu labai patenkinta šiuo darbeliu! Užtrukau tikrai neilgai, gal tik kokias 7 minutes! 


Labai džiaugiuosi, kuomet iš mažų nebereikalingų dalykų, įmanoma vėl kažką padaryti ir taip suteikti jiems antrą gyvenimą. Pabandykite ir jūs! O mano namuose dabar neišpasakytas jaukumas!








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą