2020 m. sausio 4 d., šeštadienis

2019 metų skaitiniai

Oho, rodos nebuvau bloge visą amžinybę. Artėjančios šventės taip įsuko, o dar ir svečiai beveik kasdien pas mus atvyksta - visai ištuštėjo galva. Bet kadangi metai baigiasi, norėčiau padaryti savo skaitinių reziumė - ką ir kiek perskaičiau per metus. Man labai patinka tokie susisteminimai, jie labiau padeda įvertinti visus metus.


Taigi, kiek pavyko suskaičiuoti, per visus 2019 metus perskaičiau - 11 knygų.

1. Šekspyras. Sonetai
2. Veronica Roth. Insurgentė
3. Veronica Roth. Lojalioji
4. Erika Umbrasaitė. Vienos krūties istorija. Moteris katė ir jaunas mėnulis
5. Margaret George. Kleopatros memuarai
6. Kristina Sabaliauskaitė. Silva rerum
7. Nėščios moters vadovas
8. Gina Ford. Sveiko kūdikio dienotvarkė
9. Robertas Džobsonas. Viljamas ir Keitė. Jų meilės sakmė
10. Michailas Bulgakovas. Meistras ir Margarita
11. Akselis Miuntė. Knyga apie San Mikelę

Nei daug, nei mažai, sakyčiau. Juk beveik į mėnesį po knygą, tai gal ir neblogai. Kas įdomiausia, kad visos knygos labai įvairios, nuo paauglių literatūros, iki amžinosios klasikos.
Pabandom suskaičiuoti, kiek iš viso perskaičiau puslapių? 3780! Neblogai ką?
O ir pagalvojus, nedalyvauju kažkokiose lenktynėse ar konkurse kas daugiau perskaitys... Kitos vadinamos "bookstagramerės" ir po 300 knygų į metus perskaito... Bet nematau tame prasmės, nes tai jau konvejeris. Kiekvieną knygą reikia suvirškinti, apgalvoti, susidėlioti į stalčiukus. O toks greito skaitymo fabrikėlis duoda tik skaičius ir kažkokį pliusiuką, kad būtų ką įkelti į instagramą. Bet pabandykim gyventi dėl savęs, o ne dėl kitų. Taigi tarp  mano 11 knygų buvo tikrai įvairių istorijų. Žinoma, labiausiai patiko ir ilgiausiai skaičiau apie Kleopatrą, juk knyga virš 900 puslapių!  Bet tai buvo nuostabi knyga ir aš ją įtraukčiau į savo geriausių knygų dešimtuką.
7 knygos buvo mano pačios, 2 skolinausi iš draugių ir likę 2 buvo iš bibliotekos.

Kas dar įdomiausia, kad aš juk ir labai daug žurnalų perskaitau. Tad maždaug pusę metų bandžiau suskaičiuoti, kiek pavyko jų perskaityti. Gaila, kad to nesugalvojau metų pradžioje. 


Laimė - 9
Moteris - 2
L'officiel -1
Prie kavos - 1
Prie kavos. Idėjos namams - 1
Edita - 1
Literatūra ir menas - 1
Žmonės - 1


Taigi, per pusę metų (apytikriai nuo liepos) įveikiau net 17 žurnalų. Akivaizdu, kad mano mylimiausias žurnalas yra " Laimė". Be to, aš jį ir prenumeruoju. Visi kiti dar turimi senesni arba tiesiog skaityti tuomet, kai gulėjau ligoninėje. O kaip jūs skaitote žurnalus? Aš esu toks žmogus, kuris perskaito kiekvieną straipsnį ir kiekvieną reklamą, o kiti praverčia, paskaito vieną puslapį, pažiūri nuotraukas ir meta lauk. Aš taip tiesiog negalėčiau. Man per daug viskas įdomu. 

Tai štai kokie mano 2019 metai. 11 knygų ir 17 žurnalų. Iš knygų labiausiai patiko skaityti apie Kleopatrą. Aš tiesiog gyvenau su ta knyga. Joje buvo viskas taip smulkiai aprašyta, kad skaitydama viską kuo puikiausiai įsivaizduodavau viską kaip filme. Nuostabu. Galiu tai kartoti ir kartoti.

Labai tikiuosi, kad 2020 metais visko perskaitysiu dar daugiau. Žiūrėsim, kaip išeis. Vėl skaitysiu ką nors iš klasikos bei jaunimo literatūros. Mano sąraše ir knyga apie Versace. Taip, kad klajosiu nuo tikrų įvykių iki vaizdinių. Be to, užsiregistravau Goodreads programėlėje, kurioje galima fiksuoti ką skaitai ar perskaitei. Toks irgi savotiškas susisteminimas. Man patinka.

Ką manote apie tokį įrašą? Dar planuoju pasidaryti tokią suvestinę apie kosmetiką. Būtų tikrai įdomu, kiek visko sunaudojau per 2019 metus, tad stebėkite blogą. O jūs ar skaičiuojat tokius dalykus? Ar metų pabaigoje mintimis peršokate per visus metus? Aš tai vis pagalvoju, įvertinu kokie buvo metai ir labai tikiuosi, kad 2020 metai bus dar spalvingesni!


Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą